Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään 3-vuotiaalle pojalleni ekaa kertaa vaatteen uutena

Vierailija
28.12.2011 |

Ja olen niin ylpeä siitä, että tähän asti ollaan selvitty mun kirpparilöydöillä! Eikä tuokaan mitenkään pakollinen juttu ollut, mutta sattuipa löytymään Lindexiltä kiva pusero alennettuun hintaan, ajattelin ostaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pyrin tuohon, mutta olen jo useasti sortunut alennusmyynneissä. Lapsi on vasta 1,5 vuotta.

Vierailija
2/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä ostaa hyviä löytöjä, niin tuntuu kaupoissa kierrellessä, että siellä on hinnoissa pilkku väärässä kohtaa hintalapussa, vai mitä? :)

Kiitoksia ap valitsemallasi tiellä. Tulevat sukupolvet ja luontokin kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä ostaa hyviä löytöjä, niin tuntuu kaupoissa kierrellessä, että siellä on hinnoissa pilkku väärässä kohtaa hintalapussa, vai mitä? :)

Kiitoksia ap valitsemallasi tiellä. Tulevat sukupolvet ja luontokin kiittää.

Ihan käsittämätön ajatuskin, että siitä olisi pitänyt maksaa 12,95 euroa normaalihintaisena, vitosenkin ollessa hintana jouduin vähän puntaroimaan, mutta kun oli noita joululahjarahoja :)

Vierailija
4/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teiltä niin sukulaisilta?

Vierailija
5/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teiltä niin sukulaisilta?

Mutta sukulaisilta jotain joo. Lahjaksi ollaan pyydetty yleensä rahaa isompia hankintoja varten, saatiin pojan huone oikein hienoksi, kivat rattaat jne.

Vierailija
6/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sädekehänkohotustopic ap:ltä.

Vierailija
7/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan alle 100 eurolla vuodessa kaupasta, esim tänä vuonna meni 2 pariin kenkiä 90 euroa.

Kaikki muut saadaan käytettyinä. Saadaan niin paljon kivoja vaatteita ettei yksinkertaisesti tule edes mieleen ostaa vaatteita.

Kirpparilta olen ostanut sadetakin, jonka lähes heti myin, kun pari viikkoa sen jälkeen tuli vaatepaketissa käytetty sadetakki.

Mä jo näen että poikani 3 v tykkää kauniista vaatteista, on isäänsä tullut tässä asiassa. Joten olen kiitollinen näistä ajoista, koska viimeistään 2 v päästä ei poikani muitten vanhoja tule huolimaan.