Naiset jotka antavat panna paska-aukkoon, ovat todella säälittäviä.
Toteuttvat vain miehensä homoeroottisia haluja..Näin toimivat miehet panisivat/panevat myös miehiä. Ja kohta joku mamma kertoo kuinka hyvältä se tuntuukaan :DD
Kommentit (13)
Jos ei ole, niin et voi tietää tuntuuko se hyvältä vai ei?
se jotenkin sinulta pois, jos se jostakusta tuntuu hyvältä?
Mitä se sinun etupuolta kutkuttaa, mihin ketäkin pannaan?
kokee kuitenkin jäävänsä jostain paitsi ;)
Sen säälittävä hannarimies ei uskalla kokeilla kun luulee muuttuvansa homoksi. Tokkopa ap:n kaltainen ihminen harrastaa minkään muunlaistakaan seksiä.
tuplasäälittävä ku oon vielä yh:kin?
Ja tripalasäälittävä jos olet ylipainoinen! :D
mitä kropastanne löytyy.. ap :D
ei halua anaaliseksiä ja mun mielestä se on aivan mahtavaa. Kerran olen siihen miehen saanut suostuteltua. Kovin usein tosin en uskaltaisi sitä muuutenkaan harrastaa ettei paikat löysty. Mutta joskus ja varovasti täytyy hoitaa itsensä omin käsini onneen.
mielestä anaalista saa kaikkein parhaimmat orgasmit. Vaatii harjoittelua ja totuttelua. Joillakin saattaa tulla yllätyksenä isona jo heti ekalla kerralla.
toisten panemiset aiheuttavat sinussa noin voimakkaita reaktioita? Vai oisko niin, että ap:n mies on käynyt panemassa anaaliin jotain iik!-yh:tä kun estoinen ap ei anna siveään kakkareikäänsä kajottavan? Ma kuulkaas luulen et tän avauksen takana on just jotain tollasta =))
siua raasua, kun et ole anaaliseksin nautintoja saanut kokea. Kokeilisit niin yllättyisit. Löysää vähän sitä nutturaa.
Paitsi minä itte ohuella sauvalla. Ja täytyy kyllä sanoa että siinä missä mun pillu on lähes tunnoton (on aina ollu) niin persereijän sisäpuolelta löytyy tuntoaistia ja oikein mahtavaa löytyykin.
Mitä se sinun etupuolta kutkuttaa, mihin ketäkin pannaan?