kiitos av!
olen nyt vuoden verran tässä palstaillut melkein päivittäin, ja kyllä täytyy sanoa että täähän on ihan ok paikka tämä av! olen kysynyt jos jonkinmoista kysymystä ja melkein aina saa tosi hyviä vastauksia ja nopeasti! ja voi kysyä melkein ihan mitä vaan! ruuanlaittoon olen saanut tosi hyviä vinkkejä ja sairauteni diagnosoitiin oikein jo ennen lääkäriä! :D
asunnonmyyntiin ja perintöasioihin on myös löytynyt tietäjät nopeasti. ja kaikenlaista nippelitietoutta on tullut opittua palstaa lueskellessa. tokihan täällä saa myös paskaa niskaansa, varsinkin tiettyjen aihepiirien alueelta mm lastenhoito ja parisuhde. mutta normaalilla itsetunnolla ja järjellä varustettuna voi sieltäkin poimia ne järkevät kommentit.
kaikenkaikkiaan ei ole valittamista palstasta, kun niille joillekin sekopäillekin jotka täällä kirjoittelevat voi vaan nauraa. eli kiitos kuluneesta vuodesta :)
Kommentit (4)
ollaan varmaan palstailtu yhdessä useammankin kerran :)
Kiitos kaikille viimeisistä kuudesta vuodesta!
mieltä askarruttavaan seikkaan olen saanut minäkin vastauksen. Joten ktos kaikille jotka ovat vastanneet ystävällisesti ja epäystävällisesti :D.
tänäänkin sain vinkkejä hernekeitosta ja talon lämmityksestä :)