Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä niitä miehiä oikein löytää??

Vierailija
27.12.2011 |

En ole ikinä seurustellut. Ja haluan todella jo saada omankin perheen. En ole mitenkään nirso, ihan perus jumppaa etsiskelen. Kaveripiirissä ei ole, nettitreffeiltä olen yrittänyt.. Huoh.

Parikymppinen hyvännäköinen nainen olen. Ulkonäkövaatimuksia ei vastapuolelta edes niinkään ole.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai katsotko yhden "jampan" kerrallaan. Nyt vaan 5 eri ahrrastusporukkaan mukaan ja siellä tuttavuutta tekemään ihan kaverimielessä miesten kanssa, saahan sitä tuttavia olla ilman mitään taka-ajatuksiakin. Siihen bonuksena kantsii tutustua kavereiden miehiin, koska sitä kautta saatat tutustua heidän sinkkuystäviinsä. Ja jälleen, iso tuttavamäärä ei ole pahitteeksi, joten älä ole "tositarkoituksella" koko ajan kun uusiin ihmisiin tutustut. Sitten vielä baari, jossa voit huoletta ottaa ihan seksiseuranhakulinjan toisinaan. Rennosti etsiskelet seuraa yhdeksi illaksi toisinaan, niin ehkä niistä yhden illan kuvioista joku saattaa syventyä ihan suhteeksikin tuurillaan. Ja baarissa nyt kantsii tietty tutustua laidasta laitaan ja jutella ihmisille, vaikkei edes tietäisi että olisiko ko. ihmisestä "siinä" mielessä kiinnostunut vaiko eikö.

Niin ja älä vaan toitota että haluat perustaa perheen ja että olet absolutisti. Luultavasti parhaiten tärppäisi joku 35+ lapseton sinkku, joka haluaa asettua jo aloilleen ja ajatuksissa on jo perhe. Parikymppisillä "jampoilla" on vielä niin vauhti päällä. Tai sitten nelikymppinen mies toisesta aallosta, jolal siis on ne ekan liiton lapset jokatoisen viikon tai jokatoisen vkonlopun.

Vierailija
2/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parikymppinen" on vielä nuori. Kumppani tulee vastaan jos on tullakseen.

Omani löytyi netistä, livenä en varmaan ketään saisi ikinä.

Mistä netistä löysit? Itse olen kokeillut suomi24:sta ja e- kontaktia. Kyllähän sieltä viestejä tulee, mutta se aina melkeimpä tökkää siihen, etten suvaitse tupakointia, enkä oikeastaan alkoholiakaan..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan joku kirjoitusvirhe pitää olla!!

Vierailija
4/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ihan rauhassa, jos tosiaan olet nätti ja edes vähän sosiaalinen niin kyllä niitä miehiä alkaa tulla tekemään tuttavuutta ennemmin tai myöhemmin.

Vinkkinä ei sitten kannata liikaa mainostaa tota seurestelemattomuutta ja perheenkaipuuta, moni mies pelästyy ja katoaa kuin pieru saharaan. Tutustut vaan rauhallisesti ja annat asioiden edetä luonnollisesti.

Vierailija
5/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parikymppinen" on vielä nuori. Kumppani tulee vastaan jos on tullakseen. Omani löytyi netistä, livenä en varmaan ketään saisi ikinä.

Mistä netistä löysit? Itse olen kokeillut suomi24:sta ja e- kontaktia. Kyllähän sieltä viestejä tulee, mutta se aina melkeimpä tökkää siihen, etten suvaitse tupakointia, enkä oikeastaan alkoholiakaan..ap

Tupakoimattomia miehiä nyt on vaikka kuinka paljon, absolutistejakin löytyy, mutta ei enää niin paljon. Eli kysymyksesi oli siis, mistä löytyy tupakoimattomia absolutisti miehi - pitää hakemalla hakea, eli jatka niiden nettisaittien läoikäyntiä tai hakeudu jonkin herätysliikkeen pariin.

Vierailija
6/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjupolttavat juopot tietty erikseen, mutta jos tupakoinnin ja alkoholin suhteen pidät täyttä nollalinjaa, niin aika paljon rajaat myös niitä ihan kunnollisia miehiäkin pois.

Vierailija
7/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on haikaillut, että suomalaisille naisille ei kelpaa enää perusjamppa... Laita Timolle postia, josko toimisi amorina.

Ps. eka kerta kun kuulin termin perusjamppa oli Soinin suusta. Olenko outo?

Vierailija
8/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärsitte väärin. Tupakointi on ihan ehdoton ei, mutta alkoholia saa kyllä nauttia kohtuudella. Ei puolison tarvitse absolutisti olla, vaikka itse olenkin. Näitäkin on vaan kovin harvassa, tuntuu että kaikki tupakoivat. Enkä ole mikään tiukkapipo, iloinen ja elämänmyönteinen:) ap

Vierailija
9/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perusjampat" eli usein kouluttamattomat, työttömät ja enemmän tai vähemmän alkoholisoituneet, katkerat vanhat pojat. Eiköhän se syy naisettomuuteen löydy ihan sieltä peilistä eikä mistään naisten liian korkeista vaatimuksista.

Vierailija
10/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä juuri hauskaa onkin, että "netistä" ei omalla kohdallani tarkoita mitään deittisivustoa.. Eli tuskinpa onnistuisi uudelleen.

Tupakoimattomia miehiä on paljonkin. Meilläkin alkoholia käytetään kohtuullisesti (mietoja, harvoin), joten en olisi kovin jyrkkä tuon alkoholinkaan suhteen.

Vierailija
11/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on tiedä kuin muutaman tupakoivan henkilön, jos täysin satunnaista biletupakointia ei lasketa. Vaikea uskoa, että se olisi ongelma.

Alkoholin suhteen kohtuukäyttäjiä varmasti löytyy. Useat juovat joskus enemmän, mutta riittääkö sinulle, jos mies ei sinun seurassa ole humalassa?

Vierailija
12/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on tiedä kuin muutaman tupakoivan henkilön, jos täysin satunnaista biletupakointia ei lasketa. Vaikea uskoa, että se olisi ongelma.

Alkoholin suhteen kohtuukäyttäjiä varmasti löytyy. Useat juovat joskus enemmän, mutta riittääkö sinulle, jos mies ei sinun seurassa ole humalassa?

Tottakai riittää, kohtuukäyttö on ihan ok! Ei minulla mielestäni ole liian korkeat vaatimukset, täytyy sitten vaan odotella sitä oikeaa :)

Vierailija
13/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panikointiin ja epätoivoon on aihetta vasta sitten, jos vielä kolmikymppisenäkään ei ole eikä ole olluttukaan ketään.

Vierailija
14/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään pintaliitolihatiskiltä vaan enemmänkin sellaisesta perinteisestä oluthuoneesta, jossa pystyy keskustelemaan. Pointtini on, ettei kannata suoraan hylätä ajatusta löytää "sitä oikeaa" tai edes sinnepäin yöelämästä. Siellä on helpointa kuitenkin alkaa juttusille tuosta noin vaan. Jos asut jossain maaseudulla, niin tämä tietysti silloin vähän hankalaa, mutta kyllä ne kunnon miehetkin käy kavereiden kanssa oluella kaupungeissa.

Vierailija
15/15 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parikymppinen" on vielä nuori. Kumppani tulee vastaan jos on tullakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä