Voi että mä säälin poikalapsia
Siis suomalaisia sellaisia. Tarhat ja koulut on täynnä naisia, jotka vihaa poikia. Koulumaailma suosii hiljaisia ja kilttejä tyttöjä.
Suomalaiset pojat ei kouluttaudu ja alisuoriutuu (alkoholisoituu ja syrjäytyy), koska tämä yhteiskunta on niin poikavihamielinen.
Kommentit (29)
korkeakoulut ovat naisistuneet.
Kaikissa maissa korkeakouluissa opiskelee enemmän naisia kuin miehiä. Se ei ole pelkästään suomalainen juttu.
Mutta, ei yksikään poikalapsi syrjäydy pelkästään yhteiskunnan odotusten takia, eikä tyttölapsikaan. Jos lapsi saa kotoaan kunnon eväät elämään, oppii keskustelemaan, olemaan avoin, häntä kannustetaan niissä asioissa missä hän on hyvä, ja tuetaan niissä asioissa missä on lisää opittavaa,
niin kyllä lapsi pärjää oli tyttö tai poika.
Jotenkin olen toistuvasti törmännyt sellaiseen halveksintaan. Nuoret kokemattomat tytöt kelpaavat vielä esim. työpaikoille, mutta vanhempia naisia vihataan.
Kotirintaman naiset nussivat saksalaisia sillä aikaa kun miehet puolusti kotimaataan.
Koen, että pojilla on aika vähän tilaa naisistuneessa yhteiskunnassa - päiväkodissa, koulussa jne.
T. pojan äiti
kyllä heidän elämänsä on kovempaa tässä maailmassa, mutta sitten joskus 30v korvilla jos ovat selvinneet kaikesta (päiväkodista, koulusta, jääkiekkojoukkueesta, löytäneet opiskelupaikan jne) heillä alkaakin mennä paremmin kuin naisilla, mutta sittenhän he ovatkin jo miehiä.
Minulla poika ja tyttö, ja huolestuneempi olen tytön tulevaisuudesta.
Opetushallituksen tutkimuksen mukaan samanlaisesta suorituksesta poika saa paremman arvosanan kuin tyttö.
Siis suomalaisia sellaisia. Tarhat ja koulut on täynnä naisia, jotka vihaa poikia. Koulumaailma suosii hiljaisia ja kilttejä tyttöjä. Suomalaiset pojat ei kouluttaudu ja alisuoriutuu (alkoholisoituu ja syrjäytyy), koska tämä yhteiskunta on niin poikavihamielinen.
Jotenkin olen toistuvasti törmännyt sellaiseen halveksintaan. Nuoret kokemattomat tytöt kelpaavat vielä esim. työpaikoille, mutta vanhempia naisia vihataan.
Kotirintaman naiset nussivat saksalaisia sillä aikaa kun miehet puolusti kotimaataan.
Lue itse.
Luuletko että suomalaiset sotilaat on olleet panematta kaikki nekin ajat, kun ne on olleet Venäjän puolella? Ryssiä hätyyttämässä?
Siis suomalaisia sellaisia. Tarhat ja koulut on täynnä naisia, jotka vihaa poikia. Koulumaailma suosii hiljaisia ja kilttejä tyttöjä.
Suomalaiset pojat ei kouluttaudu ja alisuoriutuu (alkoholisoituu ja syrjäytyy), koska tämä yhteiskunta on niin poikavihamielinen.
Miksi poikien pitäisi saada häiriköidä? Mun mielestä poikien kasvatuksessa menee paljon pieleen, jos huutaminen ja remuaminen sallitaan aina "pojat on poikia" -hengessä. Että onhan se yllätys koulussa, kun pitää istua ensimmäistä kertaa elämässään 45 min suht. hiljaa.
turhaan sääli. Katos kun tulevaisuudessakin se, että meillä on munat rinnan eikä sarjassa takaa sen, että emme syrjäydy vaan pesemme kyllä vastakkaisen sukupuolen.
t. mies