Mitä työtä tuo Sauli tekee Amerikassa vai Adamko elättää?
Kommentit (40)
Saudi-Arabiassa??
on mennyt multa kokonaan ohi ulkomailla oleskelun vuoksi
Euroopassa, ettei tiedä Adamia. Katsos kun, joka maassa ei seurata kieli pitkällä jenkki ohjelmia. Ja sukunimen tiesin, koska olen törmännyt nyt viime päivien aikana aika useasti lehdissä Adam lamberttiin ja Sauliin :DSiis ootteko te av:lla IHAN OIKEESTi noin TYHMIÄ vai miksi pitää vääntää aina rautalangasta????
Koko maailma ei kuulkaa ihan pyöri suomen ympärillä.
tällaisella pöhköpalstalla, niin lienee viitsii myös Googlettaa nimen, jos kuitenkin haluaa tietoa tähän liittyen.
Ja henk.koht en ole koskaan seurannut yhtään Idols ohjelmaa, kuitenkin tiedän, että ko. ohjelma on suosittu Amerikassa, eikä se taas liity kotimaahamme mitenkään:)
Olen nyt takaisin SUOMESSA enkä ulkomailla... Sen verran kuitenkin olen saatana siellä ulkomailla ollut, että en ihan takavuosien idols henkilöitä ole seurannut. Ei kuitenkaan kiinnostanut niin paljon, että olisin viitsinyt googlatakkaan.
Mikä HELVETTI siinä on, ettei saa Suomessa mainita koskaan olleensa ulkomailla, ilman että hyeenat heti hyökkää päristämään persettään.Haistakaa nyt VITTU ämmät! :D
ainakaan Jenkeissä teo Euroopassa, missä varmaan 99% alle 50-vuotiaista tietää Adam Lambertin.
En edes tiedä millaista musiikkia se tekee. Ja joo, en ole ollut jenkeissä asumassa, ihan euroopassa joo olen ollut. Eikä siellä kukaan välittänyt Adamista. Ainakaan minun ikäisistäni 30v. Ihan oli omat julkimonsa siellä joo.
Saudi-Arabiassa??
Euroopassa, ettei tiedä Adamia. Katsos kun, joka maassa ei seurata kieli pitkällä jenkki ohjelmia. Ja sukunimen tiesin, koska olen törmännyt nyt viime päivien aikana aika useasti lehdissä Adam lamberttiin ja Sauliin :DSiis ootteko te av:lla IHAN OIKEESTi noin TYHMIÄ vai miksi pitää vääntää aina rautalangasta????
Koko maailma ei kuulkaa ihan pyöri suomen ympärillä.
tällaisella pöhköpalstalla, niin lienee viitsii myös Googlettaa nimen, jos kuitenkin haluaa tietoa tähän liittyen.
Ja henk.koht en ole koskaan seurannut yhtään Idols ohjelmaa, kuitenkin tiedän, että ko. ohjelma on suosittu Amerikassa, eikä se taas liity kotimaahamme mitenkään:)
Olen nyt takaisin SUOMESSA enkä ulkomailla... Sen verran kuitenkin olen saatana siellä ulkomailla ollut, että en ihan takavuosien idols henkilöitä ole seurannut. Ei kuitenkaan kiinnostanut niin paljon, että olisin viitsinyt googlatakkaan.
Mikä HELVETTI siinä on, ettei saa Suomessa mainita koskaan olleensa ulkomailla, ilman että hyeenat heti hyökkää päristämään persettään.Haistakaa nyt VITTU ämmät! :D
harjoitella. Joko siellä ulkomailla tai ihan nyt täällä kotimaassa:D
ainakaan Jenkeissä teo Euroopassa, missä varmaan 99% alle 50-vuotiaista tietää Adam Lambertin.
En edes tiedä millaista musiikkia se tekee. Ja joo, en ole ollut jenkeissä asumassa, ihan euroopassa joo olen ollut. Eikä siellä kukaan välittänyt Adamista. Ainakaan minun ikäisistäni 30v. Ihan oli omat julkimonsa siellä joo.
ennen kuin alkoi seurustelemaan suomalaisen kanssa ja lehdet kirjoittivat asioista. Ja ihan suomessa asun. Kaikki eivät seuraa tosi-tvohjelmia..
vaan tartun tähän vastedes aina. On se vaan kumma. Jos en olis maininnut ulkomailla oloa, niin ei olisi kukaan käynyt inttämään :D
Siis eihän tää Suomi enää niin takapajula ole, että tarvitisi kadehtia toisten ulkomailla vietettyä aikaa. Kaikkihan nykyisin on jo jossain käyneet. Ja daaa-a sori vaan, jos joskus kaikki ei nyt vaan ihan ole samanlaista kuin täällä Suomessa. Kai siitä saa mainita.
tositv:tä.
Useimmat ulkomailla oleskelevat kuitenkin lukevat Suomen median nettijulkaisuja ja lähes jokaisessa tuo Amerikan "vävypoika" on mainittu.
Mutta mitäpä sitä inttämään. Tiesikö kyselijä kuitenkin kuka Sauli on?
Ajattelin, että rikas sai mieleisen mamun itselleen.
. Tiesikö kyselijä kuitenkin kuka Sauli on?
aika erikoista , että Sauli saa oleskella USA:ssa noin pitkään.
tiesi iltalehti... hmmm (*_*)
Jenkeissä voi vaikka välissä käydä Kanadan puolella ja palata sitten takaisin USA:han, jos meinaan on oleskeluaika menossa umpeen. Kaikkihan sitä tekee.
saat tehtyä välillä USA-Kanada 90 pvän välein.. yep yep :D
Täällä olen oppinut, että Adam Lambert on Idolsissa menestynyt laulaja. En ole kuullut hänen laulavan. Sauli (joka tässä yhteydessä siis EI ole Niinistö) on joku BB-hahmo, sukunimeä en tiedä. En koskaan ole nähnyt minuuttiakaan BB:tä. Jos Sauli vähän bloggaa ja muuten vain seukkaa Adamin kanssa voidaan kai päätellä, ettei hän ole kovin kunnianhimoinen?
AV pitää hyvin kartalla kun viihdekulttuurissa nimet ja kasvot vaihtuvat niin nopeasti. :D
monet mielellään osallistuvat keskusteluun, ja avaavat aloituksia, joista eivät tiedä yhtään mitään.
Ja sen kyllä huomaa:) mutta av= aivot vapaalle?
eli maahanmuuttaja? Eikös se ole alkuperäisjenkki ja Sauli taas on vaan turisti, ei ole sinne kirjojaan siirtänyt tai turvapaikkaa hakenut.
Adamin konsertin jälkeen. Adam siis esiintyi Suomessa silloin ja olivat tavanneet siellä jatkoilla.
rahatilannetta tai kuka maksaa mitä? Itsekin nuorena asuin ulkomailla silloisen poikakaverini luona eikä kukaan tivannut meidän rahoista. Johtuiko se siitä, että olimme heteropari vai siitä, ettei kumpikaan ollut rikas?
mutta saatat yllättyä kuinka nopeesti saat lähtöpassit maasta :)
aika erikoista , että Sauli saa oleskella USA:ssa noin pitkään.
tiesi iltalehti... hmmm (*_*)
Jenkeissä voi vaikka välissä käydä Kanadan puolella ja palata sitten takaisin USA:han, jos meinaan on oleskeluaika menossa umpeen. Kaikkihan sitä tekee.
kokeile joskus kuinka monta edes takas reissua saat tehtyä välillä USA-Kanada 90 pvän välein.. yep yep :D
Tiedän kyllä Adamin, asun jenkeissä, mutta mistä tää Sauli on tullut kuvioihin? Ja miks ihmiset tietään jonku suomalaisen saulin seikkailuista?
Tiedän kyllä Adamin, asun jenkeissä, mutta mistä tää Sauli on tullut kuvioihin? Ja miks ihmiset tietään jonku suomalaisen saulin seikkailuista?
se on Adamin BF t. toinen amerikan mamu
Mikä HELVETTI siinä on, ettei saa Suomessa mainita koskaan olleensa ulkomailla, ilman että hyeenat heti hyökkää päristämään persettään.
Haistakaa nyt VITTU ämmät! :D