VIIKONLOPPUUN KULTAINEN 60-LUKU
Heippa,
minä se nyt pistän viikonloppualoitusta, kun Hilimalle kertyi tollanen onnittelupino. Hieno homma, että beibin sokeriarvot alkaa olla kohdallaan ja vauvanhajuinen elämä maistuu!
Mä olen eilen ja tänään ollut täällä kotona potemassa. Tuli joku pieni flunssanpoikanen, ja kun kuumemittari näytti kohonneita lukemia, päätin, että minähän en itteäni tässä jamassa sinne työpaikalle tappamaan lähde, vaan jään kotiin lepäämään. Eilen tuntui jo rassaavalta sekin, että piti kesken päivän kiskoa vaatteet päälle ja käydä kaupassa hakemassa ruokaa itelleen kun jääkaappi ammotti tyhjyyttään, mutta onneks ukkokulta oli mennyt töihin työkaverin kyydissä ja jättänyt auton mulle, niin että tilanne oli pelastettu. Huomaa taas kyllä sen, että kun on pipi ja väsy, niin pahoinvointi provosoituu. Jossain tuolla nielussa, nenän ja kurkun välimaastossa lilluu vielä inhottavan sitkeää limaa... Ei oo kiva olla kipee, mutta kyllä on ihanaa saada olla pari päivää pois töistä!
Mä kaipaan ihan kauheesti sitä, että toi Tama alkaisi jo kunnolla potkia, mutta ei, mitään ihan selvää en vielä tunne. Välillä semmosia epämääräsiä puskuja tai möyrähdyksiä, joista en oo varma, onko se beibi vai ilmavaivat. On tää elämä raadollista kun ei omaa lastaan suolistokaasuista erota!
Hyvää perjantaita kaikille kultaisille!
t. Bonita 16+6
Kommentit (24)
Miten voi kuullostaa noin tutulta:DDD
nähdään Koksissa ens viikolla toivon mukaan, huhuilen sitten siellä;)
Nyt täytyy taas käydä nukkumaan jos vaikka ihan omineen lähtis tulemaan...toiveajattelua:D
Tiistaina tulen ison keltaisen kassin kanssa, jossa isäntä epäili olevan tiiliskiviä;), no varasin vähän eväitä, kun viimeksi oli niin nälkä:D
Koitahan Ukule tulla perästä;)
Täytyy vaan vielä puoli tuntia kärvistellä ja ootella isäntää aamulypsyltä pois:D Tai jos hätä tulee, niin pyytää vävypojalta kyytiä, toivottavasti ei tarvii sen mielen rauhaa järkyttää;DD
Nähdään!
emännäthän meinaa oikein rynnistää synnyttämään, siitä vaan ja onnea matkaan!
Onnea myös kauniin nimen saaneelle pikkuneidille, kylläpä hän osasi tehdä säväyksen kääntyilemälläkin vieraille. Täällä ei vielä moista yritetäkään... mutta puklua tulee siihen malliin, että äitikin kohta huolestuu. Sitä siis tulee kokoajan ja myös nenästä, kaaressa.
Peukutetaan kaikille tositoimii suunnistaville ja terkkuja muille,
Pääsky ja Valio, märehtivä pikku mies
Ja muilta tältä kylältä rupeaa lehmät lähteen niin meidän tarvi puolella lisätä. Meillä lehmien lisäksi on koiria, kissoja viis tappelevaa kakaraa ja tietysti se kiukutteleva ukko. Ja se laiska akka joka kuskaa kakaroita kerhoon ja muualle ja tuhlaa rahat kaupoilla, eikä muista tehdä töitä.
Nytkin täällä lorvailee koneella ja tuo ukko kun tietäis mitä kirjottelen tulis taas pöllyy, kun tommosia tänne kirjottelen. Maanantaina minun tarvis mennä taas koksiin aamusta harkitsevat taas kerran käynnistystä. mutta saa nyt sitten nähdä mitä tekevät jos verenpaine on lääkityksellä hyvä ja valkuaista ei löydy. Sehän olis selvä tapaus jos sitä valkuaista tulis niin kypsyttelisivät heti niinkuin kolme edellistä. Mutta eiköhän ne nyt parin viikon sisään jo osastolle ota. Ja jos unohtas sen kassin kotiin niin eiköhän ne siinä tapaukseesa ottas sisään. Tuosta miehestä kun ei tiedä millon se muistais ne tuoda, saattaa vaan puhelimessa kiukutella kuinka kauan aion laiskana siellä sairaalassa maata ja jättää tavarat tuomatta.
ukule 40+1