Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeppujee. sukulaisperheen äiti suuttui kun myrsky esti kyläilyn!

Vierailija
26.12.2011 |

Serkkuni piti perheineen tulla tänään meille kylään. Myrsky, sähkökatkos ja kehoitus pysyä sisätiloissa sotki suunnitelmat. Meillä oli sähköt poikki monta tuntia, heillä ei. Nyt perheenäiti on MINULLE vihainen, kun jouduttiin perumaan kyläily. Jee, myrskykin on minun syytäni!

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulee toisen mielestä yllättäviä esteitä, niin niistä saa suuttua, kun menee päiväohjelma sekaisin...

Kyllä on nykymammat herkkiä. Pitäisiköhän vain tajuta, että kaikkea ei voi hallita ja kontrolloida ja että kaikilla on oikeus perua kyläilyt vaikka vain päänsäryn takia. On pahasti vikaa elämänhallinnassa, jos päiväohjelman muuttuminen saa aikaan kiukkua.

Vierailija
42/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että AP menee ja vielä ihmettelee miksi toinen ei siitä saisi pikkasen kiukustua kun päiväohjelma on sekasin.

Ai että päiväohjelma pikkaisen sekaisin niillä, jotka ei tulekaan meille kylään? Voi voi. Heillä toimii sähköt ja pahin myrsky ei heidän maakunnassaan edes raivoa. Mikäs heillä on ollessa? Hakekoot vaikka sitä pizzaa lähipizzeriasta.

Täällä meillä päin on myrskytuhoja ja EDELLEEN sähköt poikki.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sori en ajatellut aivan loppuun asti tuota noin laveasti. Myös uusia aloituksia voi tietysti käyttää jos haluaa kovastikin poiketa...

Vierailija
44/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimella, luulis kannattavan säästää akkua hätätapauksiin!

Vierailija
45/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miten voit olla netissä jos edelleen sähköt poikki?Jos puhelimella, luulis kannattavan säästää akkua hätätapauksiin!

On kannettavassa akkua ja mokkulanetti. Kännykkää voi ladata myös autossa. *vink vink*

Vierailija
46/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt kannattaa sitä autoa tyhjäkäyttää pihalla vain puhelimen takia :)

Ap. Miten voit olla netissä jos edelleen sähköt poikki?Jos puhelimella, luulis kannattavan säästää akkua hätätapauksiin!

On kannettavassa akkua ja mokkulanetti. Kännykkää voi ladata myös autossa. *vink vink*

Vierailija
47/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko mokkulanetti ilman virtaa, jos kaikkialta on sähköt pois?

Miksi ei toimisi? Eihän se sähköllä toimi vaan kännykkäverkossa urpot.

Vierailija
48/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. soittaa niille ja sanoo, että on virrat poikki, taustalla raikaa musiikki ja TV.

Vierailija
49/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sen kannettavan idea ole juuri se liikkuvuus? ei tarvitse olla sidottu niihin johtoihin.

vai???

Vierailija
50/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo olet itse.

Vierailija
51/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo, läppärissä tarvitaan erillinen Wifi yhteys. Urpo olet itse.

No sulla on sit erilainen läppäri kuin mulla ja luulet että oma mallisi on universaali ratkaisu :)

Mun läppäriin kyllä vaan tökkästään mokkulatikku kylkeen ja se on siinä. Toimii missä vaan on kännykkäverkkoja ja siis jos läppärissä akkua.

Vierailija
52/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä meillä toimii mokkula samalla lailla kuin puhelinkin??? Eli ei ole koneeseen tyrkättävä, vaan systeemi, jossa on sähköllä toimiva laturi ja se mokkula varaa akkua samalla tavalla kuin kännykkä ja toimii n. vuorokauden ihan hyvin ilman että on kiinni virtapiuhassa.

Tietokoneesta mulla ennemmin loppuu akku kuin mokkulasta.

Meillä ainakin mokkula on oma puhelinliittymänsä joka toimii Soneran verkossa samalla tavalla kuin matkapuhelimemme...Ainoa piuha joka on kiinni on laturi.

Vierailija
53/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo olet itse.

se urpo on siis kuka? ;D

Vierailija
54/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toimiiko teidän kännykät sähköllä? :DDDDDD

Vierailija
55/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toimiiko teidän kännykät sähköllä? :DDDDDD

on se hyvä, että on tää palsta. en ois ikinä tajunnu, että mun känny toimii sähköllä!

Vierailija
56/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin maistuis, kaksi päivää jouluruokia syöneenä. sitten kaivatte jälkkäriks loput jouluherkut keskelle pöytää. vieraat olis voineet tehdä kotonaan kahvit termariin ja tuoda tuliaisiks :-) ei kannata tehdä asioita niin vaikeeks. tokihan vieraat ymmärtää että jos ei sähköä ole, niin suunnittelemasi 5 ruokalajin illallinen jää sitten toiseen kertaan....

Vierailija
57/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi kestävä akku..mulla ei pelitä kuin max 2 tuntia ilman latausta.

Vai uhmasitko ulkonaliikkumiskieltoa ja menit autoon lataamaan?

Vierailija
58/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä läppäri sulla ap on? on tosi kestävä akku..mulla ei pelitä kuin max 2 tuntia ilman latausta.

Vai uhmasitko ulkonaliikkumiskieltoa ja menit autoon lataamaan?

HP:n läppäri. Tässä on paras akku mikä mulla on ikinä missään kannettavassa ollut. Olen kyllä pitänyt "luukkua kiinni" aina kun en ole tarvinnut.

-ap

Vierailija
59/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvana huvittaa aina nämä helsinkiläisten ihmettelyt, että sehän on vain kehoitus pysyä sisällä ja tilatkaa vaikka pizzaa!! Koska pk-seutulaiset olette viimeksi nähneet kaatuneen puun, saatikka olleet sitä pilkkomassa ja siirtelemässä ja samalla vahtineet, ettei viereinen puu kaadu päälle?? Ja kaikki eivät asu pizzerioiden vieressä ja, jos tässä tapauksessa ap:n naapuri olisikin ollut pizzapaikka, niin eiköhän sieltäkin olisi ollut sähköt poikki!!!

Vierailija
60/119 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan maalla Länsi-Suomessa. Nyt sähköt olleet pari tuntia. Tulos talo kylmä, kun lämmitys ei pelannut. Täällä ei toiminut lankapuhelin, dna:n ja soneran verkko. Saunalahti pelitti, hyvä siis olla eri liittymiä. Puhelinta ei käytetty säästettiin akkuja hätätilanteisiin. Puutarhaan kaatui puu. Mistään ei tiedetty mitään: opetus pitää hankkia radioon pattereita. Autossa käytiin kuuntelemassa uutisia. Kymmenen kilsan päässä kanalasta lähti katto, oli valtatien varressa. Niin , että ei se autoilu nyt ihan vaaratonta ollut.Siihen jos olis vielä vieraita pitänyt ottaa no huh huh!