Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee baariin ja mua nyppii

Vierailija
25.12.2011 |

kun itse ab kuurilla ja kuumeessa (johtuen ihan meidän yhteisestä asiasta) kotona. Mies just soitti töistä että tulee kotiin syömään ja lähtee sit baarikierrokselle jos törmäisi tuttuihin kun olis kiva niitäkin nähä. Vtuttaa niin ettei mitään rajaa tekis mieli pakata sille sen kamppeet mukaan että jäiskin sille reissullensa.

En saanut mieheltä lahjan lahjaa kun ei ole rahaa mutta baariin näköjään on. Ja illanviettokaan ei näköjään kelpaa. Ehkä olen nyt hiukan kohtuuton, mutta nyppii niin ettei veri kierrä.

En nyt sille rupea kiukkuilemaan enkä kiellä, mutta pisti kyllä miettimään jatkoa. Olenko nyt oikeasti kohtuuton ajatusteni kanssa. Harmittaa kun joulunakin saan yksin kotona kykkiä, kun muutin 300km päähän mieheni perässä, niin ei täällä mulle tuttuja ole..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt se jo pettää sua...

Voivoi, ei mee vahvasti.

Vierailija
2/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en epäile miehen pettävän, siitä ei ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei av-mammojen miehet KOSKAAN petä.

Totuus on sitten jotain ihan muuta.

Mutta keep your dreams. Baarikierroshan ja "mahdolliset tututhan" sitä miestä viihteelle vetää! :D

Vierailija
4/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet antibioottikuurilla ja kuumeessa teidän yhteisen asia takia???

Vierailija
5/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: Mä en ole mamma ;). Jos joku haluaa olla katkera ja ajatella pahaa niin senkus. Minä elän suhteessa jossa on sellaista harvinaista maustetta kuin luottamus. Kaikki miehet eivät ole sikoja. Mies ei juurikaan baareissa ole ravaillut mutta nyt harmittaa se että juuri JOULUNA ja kun olen itse kipeä. Kyllä se mut kuskiksi huolisi mutta olotila ei anna myötä. Nyt tartteisin sitä kainaloa ja pusuja, mut ei.

Vierailija
6/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikon sisälle mahtuvan myöhäisen keskenmenon, kaavinnan ja pahan kohtutulehduksen takia. Asia ei siis kosketa vain minua.

Vierailija
7/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikon sisälle mahtuvan myöhäisen keskenmenon, kaavinnan ja pahan kohtutulehduksen takia. Asia ei siis kosketa vain minua.

Ehkä kannattaisi sanoa miehelle että sinulla on tosi paha mieli asiasta :(

Ymmärrän kyllä todellakin pahan mielesi.

Tsemppiä

Vierailija
8/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: Mä en ole mamma ;). Jos joku haluaa olla katkera ja ajatella pahaa niin senkus. Minä elän suhteessa jossa on sellaista harvinaista maustetta kuin luottamus. Kaikki miehet eivät ole sikoja. Mies ei juurikaan baareissa ole ravaillut mutta nyt harmittaa se että juuri JOULUNA ja kun olen itse kipeä. Kyllä se mut kuskiksi huolisi mutta olotila ei anna myötä. Nyt tartteisin sitä kainaloa ja pusuja, mut ei.

kaikki naiset täällä on Av-mammoja, oli lapsia tai ei :D

Kuule, eiköhän sitä luottamusta löydy muidenkin suhteesta. Ja niinkuin sanoit kaikki miehet eivät ole sikoja, mut sun näyttäis olevan kun on pakko päästä baariin tuhlamaan rahoja ja sulle ei voinut ees lahjaa hankkia. Vielä jouluna ja sä olet kaikenlisäksi kipeä! Laittaisin miehen kyllä suhteellisen nopeasti ruotuun, tai ainakin kohtele sitä yhtä paskamaisesti takaisin.

-ohis

Vierailija
9/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on vain enkeli.

Vai missaanksmää jotain?

Ai niin, eikä tietenkään petä kun teillä on se... luottamus. Jesh.

Vierailija
10/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se ruotuun laittaminen ei tunnu hyvältä. Pakolla ja riidalla ei saa aikaseksi kuin lisää riitaa ja pahaa mieltä. Jos on niin pässi ettei tajua niin ehkäpä hän ei olekaan mies jonka luulin olevan...

Vierailija
11/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se ruotuun laittaminen ei tunnu hyvältä. Pakolla ja riidalla ei saa aikaseksi kuin lisää riitaa ja pahaa mieltä. Jos on niin pässi ettei tajua niin ehkäpä hän ei olekaan mies jonka luulin olevan...

niin mukavaa olekaan, mutta joskus kuule ihan pakollista. Jos sä et osaa avata suustas asioista mitkä painaa niin se mies ei välttämättä osaa lukea sun ajatuksia eikä tiedä kuinka tunnet. Joskus on hyvä sanoa tiukasti ja perusteellisesti, se ei edes tarkoita riitelyä tai pakottamista, kunhan tekee selväksi että toinen tosiaan ymmärtää sinun kannan. Jos se mies silti tekee niinkuin huvittaa ja ei paljon välitä sun tunteista (ei edes pahoittele että lähtee jne) niin voit vetää siitä ne johtopäätökset ja ehkä se olisi ihan suositeltavaakin.

Ikävä kuulla sairastelun syy.

- ohis joka jo vastaili aikasemmin

Vierailija
12/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä mä sitten olen se mamma. Onkos kaiki tällä palstalla liikkeellä asenteella että kaikki miehet on sikoja ja pettää ja luottamus on vain korusana? En tiedä kun uusi olen.

Vierailija
13/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miestä ja lapsia.

Koska siellä on monesti niitä tuttuja, joita ei normaalisti näe.

Eli menisin pettämään, tietysti! :D

Vierailija
14/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstalla kaikki puhuu just siitä että miehet aina pettää. Sellanen nainen joka luottaa mieheensä niin on hyvin sinisilmänen hupakko ja kyllä tulee kaatumaan rähmälleen maahan. Itse en ole noin kyyninen, uskon että ihmisissä on hyvääkin eikä pelkästään pahaa. Elämässä muutenkin sattuu ja tapahtuu ja mikään ei ole varmaa mutta itse en halua kyynistyä ja katkeroitua, mielummin olen sitten vaikka se sinisilmäinen hupakko :)

Vierailija
15/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpas hölmö kun kiukuttelin heti kun asiasta kuulin. Soitti nyt ettei lähe mihinkään kun ei halua jättää mua kipeänä yksin kotiin enkä minäkään hänelle niin tekisi. Kyllä sillä näköjään toisinaan raksuttaakin :)

Vierailija
16/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi suoraan, että "sulla on ollut ikävä ja kipeänä olisi kiva jos siirtäisi reissuaan", mutta tietenkin ja ilman välillä voi käydä rimpsalla itse kukin! Aika junttia väkeä jos se tarkoittaa automaattisesti pettämistä, naurettava ajatus mulle.

Vierailija
17/17 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän suhteessa jossa on sellaista harvinaista maustetta kuin luottamus. Kaikki miehet eivät ole sikoja.

kyllä sun mies aikamoinen sika on. Perustelut oletkin jo itse antanut näissä viesteissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän