Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan hullua, mutta mua harmittaa mieheltä saamani alusvaateliikkeen lahjakortti

Vierailija
25.12.2011 |

Sain 75 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Tarvitsisin kyllä uudet rintaliivit (mulla on vain yhdet ja nekin, hävetyksen hävetys, Lidlistä!!), alushousutkin on kaikki risoja ja venähtäneitä.

Harmittaa silti tuo lahjakortti. Ensinnäkin ihan liikaa rahaa mennyt siihen, siksi mulla ei alusvaatteita olekaan, kun on järkevämpiäkin kohteita rahoille. Toiseksi alusvaateliikkeestä ei voi edes ostaa mitään järkevää, esim. lapsille tarpeellista. Kolmanneksi 75 euroa ei alusvaateliikkeesssä edes riitä kovin moneen vaatekappaleeseen, jostain h&m:ltä saisin uusittua koko alusvaatevaraston tuolla hinnalla. Neljänneksi ei vähempää vois huvittaa lähteä sovittelemaan alusvaatteita, katselemaan isosta peilistä omaa raskausarpista mahalöllöä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, ap. Etkö ajattele miestäsi ollenkaan? Mahdat olla näky Lidlin rintsikoissa ja risoissa pikkuhousuissa. Mies antoi sulle lahjakortin kunnon alusasuliikkeeseen, koska haluaa nähdä sut kauniina.

Vierailija
2/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ihan mahdotonta. Sua ei pysty sitten miellyttämään millään? On vaikeaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan tarkotuksella tuollaseen liikkeeseen jos sulla on tapana käyttää omat lahjakorttisi lasten vaatteisiin.

Vierailija
4/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäsi hienoa ele ja vihjaus siihen suuntaan. naisen pitää olla terveellä tavalla itsekäs, jotta jaksat vielä tulevat vuodet. jos et sinä voi hyvin, eivät muutkaan ympärilläsi.

joten mars nyt kampaajalle ja sinne liikkeeseen, jotta sinutkin nähdään upeana naisena eikä ruikuttavana homssuisena ÄITINÄ

Vierailija
5/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän tuntee sut niin hyvin, että arvaisi sun ostavan jotain lapsille eikä itselles, jos olisi antanut rahaa/lahjakoritin esim. h&m.lle.

Ei sillä tartte saada koko varastoa uusiksi vaan osta yhdet hyvät liivit tai setti ja nauti niistä.

Vierailija
6/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten voi ostaa mitään muuta... Tuntee näköjään minut aika hyvin :D

Ja tarpeeseen tulee, sitä en kiellä. Mutta ei vois kyllä vähempää kiinnostaa lähtä tuhlaamaan lahjakorttia.

ap

Vierailija
7/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan tarkotuksella tuollaseen liikkeeseen jos sulla on tapana käyttää omat lahjakorttisi lasten vaatteisiin.

Täydellinen lahja mieheltäsi.

Vierailija
8/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toinen teistä ymmärtää, että aikuinen nainen tarvitsee kunnon rintaliivit ja mielellään useammatkin. Ei kukaan aikuinen nainen pärjää vain yksillä rintaliiveillä (ja kukaan itseään kunnioittava nainen ei todellakaan osta liivejään lidlistä).

Vierailija
9/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei vois kyllä vähempää kiinnostaa lähtä tuhlaamaan lahjakorttia.

No niin, niin, sellainen olet, itseesi et halua ns. tuhlata, mutta nyt opettelet. Menet sinne, etkä ala penkoa jotain tarjouskoria, jos sellainen siellä olisi, vaan ostat itsellesi tosi hyvät, istuvat ja nätit rintsikat! Huvitti tai ei :)

Vierailija
10/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteesi ja heitä vanhat pois. miksi valitat, moni olisi tosi onnellinen jos saisi tuollaisen lahjan ja vielä omalta mieheltään

Vierailija
11/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos mies olisi ostanut sinulle sillä rahalla jotain, joka olisi ollut väärää kokoa.

Sinä et sitten ole koskaan tyytyväinen mihinkään, mutta sille ei miehesi voi mitään.

Juuri siksi se lahjakortti on siihen liikkeeseen, että käytät sen itsellesi, etkä lapsille. Kai siinäkin liikkeessä on joulun jälkeen alennusmyynnit.

Ei sinun siellä mitään mahalöllöä ja raskausarpia tarvitse katsoa, kysy saatko kotiin sovitettavaksi. Tai osta sillä vaikka yöpaita ja aamutakki. Eikä alushousuja kai tarvitse sovittaa?

Vierailija
12/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, ap. Etkö ajattele miestäsi ollenkaan? Mahdat olla näky Lidlin rintsikoissa ja risoissa pikkuhousuissa. Mies antoi sulle lahjakortin kunnon alusasuliikkeeseen, koska haluaa nähdä sut kauniina.

En mielelläni riisu enkä pue alusvaatteita miehen nähden, enkä ole alasti paitsi saunassa, koska on niin ruma tuo maha. En halua nähdä sitä itsekään. Siksi kai ärsyttää eniten, kun tulee aina niin paha mieli kun katselee itseään. Olin ennen lapsia aika hyväkroppainen.

ap

Vierailija
13/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti antanut itsesi suorastaan räjähtää ulkoisesti, et taida edes itse pitää enää naisena vaan ainoastaan äitinä. Kuka ihmeessä kitisee lahjakortista liivikauppaan, kun samalla kertoo käyttävänsä jotain lidlin rintsikoita ja räteiksi kelpaavia alkkareita? Älä ihmettele, jos miehesi ei kauaa tuollaista emakkoa katsele. Haluatko tulla kohdelluksi vaimona vai äitinä? Vähän itsekunnioitusta, olet ihan yksilökin, etkä vain imetys- ja paskavaipanvaihtokone. Katso itseäsi peilistä, ja mieti miksi miehesi haluaa sinua. Jos et tiedä, tee asialle jotain.

Vierailija
14/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytää itselleen hyvät ja tukevat?

Itse ostan aina alan liikkeistä, mutta lidlistäkin varmaan saa jollekulle sopivat.

että toinen teistä ymmärtää, että aikuinen nainen tarvitsee kunnon rintaliivit ja mielellään useammatkin. Ei kukaan aikuinen nainen pärjää vain yksillä rintaliiveillä (ja kukaan itseään kunnioittava nainen ei todellakaan osta liivejään lidlistä).

Vierailija
15/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ihmettele jos mies kiinnostuu jostain toisesta naisesta, tai ajan mittaan pettää. olet out, jos et tee itsellesi jotain. lapset lapset lapset...tärkeitä ovat, joo, mutta laita nyt jotain rajaa tuohon ja hoida itsesi kuntoon. mies varmaan vahtii lapsia mielellään jos käyt iltaisin jumpassa

Vierailija
16/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soisit itsellesi esim kahdet kunnon liivit. Lahjakortti on sinulle, sinun tarpeisiisi.

Oletko masentunut kun saat käännettyä asian noin nurjaksi päässäsi?

Vierailija
17/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat kerran kunnon liivit niin sitten osaat niitä arvostaa. Esim. Changen liivit hyviä tosin pitää valita pari kokoa isompi kuppi kuin muilta merkeiltä ja ympärys pari numeroa pienempi. Kauniita ja hyviä eikä mene konepesussa huonoksi. Hyvät topat ja ihanan tukevat. ostin 2 settiä 45 eurolla. Siellä usein tarjouksia esim. 2 settiä yhden hinnalla niinkuin nyt joulunalla oli. 75 eurolla saa varmasti pari ihanaa settiä tai sitten ostat vaan liiveä ja pikkarit lidlistä.

Vierailija
18/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra isä alusvaatteet on ykkösasia naiselle!

Itse olen löytänyt monet rintsikat 10€ kpl juuri erikoisliikkeen poistokoreista.Tosin kokoni on 75 D.

Niin ja mulla ei edes ole miestä nyt ollut 6vuoteeen.

Kiittämätön olet ja pitäskö sille mahalle tehdä jotain? KAS KUN ET SAANU RASVAIMUA LAHJAKSI.

p.s itse en saanut lahjan lahjaa kun olen yh-äiti.

Vierailija
19/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/58, tukka hyvin, vaatteet ok. Mutta maha on ruma, en halua nähdä sitä. Eikä meillä ole kauheasti rahaa, tuo 75€ on ihan ylimitoitettua noin pieneen vaatekappaleeseen.

ap

Vierailija
20/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri juttu tietty jos tarttee jotenkin tosi tukevat tai harvinaisempaa kokoa.

Minä B-kuppinen en ole löytänyt mitään ratkaisevaa eroa kympin ja satasen liivien väliltä.