Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lunette koko 1 pienempi kuin ennen? Entä onkohan vielä se palautustakuu?

Vierailija
05.01.2012 |

Ostin uuden luneten kun vanha on ehkä keittämisistä pehmentynyt. Olen aina luullut käyttäneeni kokoa 1 (ihan 100% varmasti sen koon aikoinaan tilasin, mutta ehkä mulle on erehdyksessä pistetty 1-koon paketissa kakkoskoko..?). Ostin siis nytkin koon 1, ja tuohan on paljon pienempi kuin tuo nykyinen kuppini. Prkl. Apteekista ostin, en ehtiny vielä käyttää kun huomasin kyllä heti että on väärän kokoinen.

Eli onko jollain tietoa onko tuota kokoa yksi pienennetty sitten vuoden 2007-2008 (en nyt tarkalleen muista koska sen ostin), vai onko minulle alunperinkin lähetetty väärä koko eli kakkonen ykkösen kuorissa? Ei sillä, tuo "väärä" koko eli tuo isompi olikin juuri oikea, sillä tuosta minikupista kyllä vuotaisi ekoina päivinä yli. En vaan tiedä miten suurella innolla apteekki ottaa vastaan tuollaisten intiimituotteiden palautuksia. Joskus ennenhän Lunetella oli se takuukin, että sai kokeilla, olisko ollut 6 kk, ja vielä palauttaa jos ei tykkää. En tiedä onko enää ja päteekö se jos on ostanut apteekista kupin.

Vai pitäisikö vaan tuhlata ja ostaa prkl vielä kolmaskin... En vaan koe tarvitsevani tuota pientä mihinkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuilta kun en tietoa ainakaan löytänyt, kummastakaan kysymyksestä...

Vierailija
2/4 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa muuta kuin että tuota puolen vuoden kokeilutakuuta ei enää ole. Eka kuppi vasta käytössä, joten en tiedä konvaihteluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa muuta kuin että tuota puolen vuoden kokeilutakuuta ei enää ole. Eka kuppi vasta käytössä, joten en tiedä konvaihteluista.

Näin epäilinkin ettei sitä takuuta enää ole... Voisin nyt muuten mennä tuhlaamaan saman tien kokoon kaksi (haluaisin sen uuden nyt heti ja menkat ihan just alkamassa...), mutta mitä jos ykköstä onkin pienennetty vaan, ja se kakkonen onkin sitten jokin megasuuri :D Ei huvittaisi toista vikaostosta tehdä, sitten vasta ottaisikin päähän.

Nostin nyt vaan taas viestin jos osuisi joku tuosta kokoasiasta tietävä linjoille. Oon ihan näillä näppäimillä menossa ostamaan sen kakkoskoon, mutta sitten kyllä jo ärsyttää jos sekin on väärää kokoa...

Vierailija
4/4 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan nyt vielä yhden kerran ennen kuin lähden uudestaan ostoksille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä