Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hullua, mutta mua harmittaa mieheltä saamani alusvaateliikkeen lahjakortti

Vierailija
25.12.2011 |

Sain 75 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Tarvitsisin kyllä uudet rintaliivit (mulla on vain yhdet ja nekin, hävetyksen hävetys, Lidlistä!!), alushousutkin on kaikki risoja ja venähtäneitä.

Harmittaa silti tuo lahjakortti. Ensinnäkin ihan liikaa rahaa mennyt siihen, siksi mulla ei alusvaatteita olekaan, kun on järkevämpiäkin kohteita rahoille. Toiseksi alusvaateliikkeestä ei voi edes ostaa mitään järkevää, esim. lapsille tarpeellista. Kolmanneksi 75 euroa ei alusvaateliikkeesssä edes riitä kovin moneen vaatekappaleeseen, jostain h&m:ltä saisin uusittua koko alusvaatevaraston tuolla hinnalla. Neljänneksi ei vähempää vois huvittaa lähteä sovittelemaan alusvaatteita, katselemaan isosta peilistä omaa raskausarpista mahalöllöä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä maksetaan perheen perusasiat. En ole kuullut sähköyhtiöstä, jolla olisi alennusmyynti.

asenteesi on juuri sellainen etten ihmettelekään ettei sun rahas riitä mihkään...mikset käy kattomassa koska on hajakokojen ja mallien poistomyynti...idiootti kesällä ne just maksaa..huoh...toivottavasti miehes löytää toisen naisen.Olet tosi urpo!!

Imetän vielä, siksi on mielestäni täysin hulluutta mennä ostamaan liivit tässä vaiheessa. Kun imetys loppuu, liivit eivät enää sovi ja sinne meni 75€ ihan hukkaan. Lisäksi jos saisin vähän kiloja karistettua kesään mennessä, niin olisin tyytyväisempi. Minulla on nyt kuppikokoa isommat liivit kuin ennen lapsia, tuskin jäävät tällaisiksi imetyksen loputtua ja varsinkin jos saan pari kiloa tiputettua.

Jotenkin hassua, että jotkut tekee tästä melkein kuin meidän suhteen kynnyskysymyksen. Mieheni tietää oikein hyvin, ettei minulla ole ollut varaa alusvaatteisiin, koska olen tuskaillut sitä monet kerrat. Ei tässä sen kummempia merkityksiä ole. Mies tykkää minusta kyllä ihan alusvaatteista riippumatta ja eniten kokonaan ilman niitä.

ap

Vierailija
62/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän yhteenlasketut tulot jotain 100 euroa vai? Kun itse sain yhteiskunnan tukia, 850 euroa kuussa josta yli puolet vuokraan, ostin liivejä hintaan 60 euroa ihan vaan koska isorintaisille ei tukevia halvalla saa. Joten en todellakaan usko, että kenenkään rahat voisi olla niin vähissä, ettei ole varaa alusvaatteisiin! Tällä hetkellä mulla on noin kahdetkymmenet liivit, jotka kaikki tuota hintaluokkaa, tosin osa ostettu yhden erikoisliikkeen lopettajaisista. Mutta siis mä en edes usko, että kellään voisi olla yhdet liivit. Ellei asu kadulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen vuoden olen pitänyt kirjaa tuloista ja menoista, joten voin kertoa, että minulla jää viisihenkisen perheen ruokiin ja bensoihin keskimäärin 277 euroa kuussa. Jouluksi sain järjestettyä lahjoihin ja kaikkeen n. 600€, kun peruin lehtiä, järjestelin maksuja ja tuli veronpalautukset.

ap

Vierailija
64/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen vuoden olen pitänyt kirjaa tuloista ja menoista, joten voin kertoa, että minulla jää viisihenkisen perheen ruokiin ja bensoihin keskimäärin 277 euroa kuussa. Jouluksi sain järjestettyä lahjoihin ja kaikkeen n. 600€, kun peruin lehtiä, järjestelin maksuja ja tuli veronpalautukset.

ap

75 euron lahja on mielestäni ihan liian kallis.

ap

Vierailija
65/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se selittää paljon.

Vierailija
66/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait mieheltäs lahjaksi rahaa??! Herra mun jee. (ä saan mieheltä rahaa niin, että menen nettipankkiin ja teen tilisiirron IHA ITE)

sain. ehkä sillä oli mielikuvitus loppunut. Sain mä kyllä muutakin. No, nyt ei ainakaan tarvitse kävellä pankkiautomaatille käteistä hakemaan ;)

-54

Vierailija
67/68 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääs samat fiilikset melkein täällä, paitsi että lahjakortti on 120 euroa. Ja sain viime joulunakin, vai olikohan sit äitienpäivänä... en edes muista enää. Ostin kalliit liivit ja sukkikset. Ja otti pannuun laittaa niin paljon rahaa alusvaatteeseen.

Nyt olin oikein vihjaissut, että haluisin lahjakortin hierojalle ja Rosa Liksomin uusimman kirjan, mutta ei. Alusvaatetta. Ja kun ukkoa ei edes kiinnosta enää katsella minua edes alusvaatteisillaan saatika ilman. Eilen ja tänäänkin taas jäänyt yläkertaan nukkumaan puoli yhdeksältä lapsia nukuttaessaan, ja minä vietän sitten jouluiltoja yksin glögiä juoden. Kiva. Tähän ei paljon stringit tai sukkanauhat taida auttaa. Ylipainoakaan ei ole, tukka on hyvin, kynnet lakassa ja huulipunat huulissa. Mistä sitä keksis itsestään jotain vikaa??

Vierailija
68/68 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö lahjakortti on käyttämättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme