Ihan hullua, mutta mua harmittaa mieheltä saamani alusvaateliikkeen lahjakortti
Sain 75 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Tarvitsisin kyllä uudet rintaliivit (mulla on vain yhdet ja nekin, hävetyksen hävetys, Lidlistä!!), alushousutkin on kaikki risoja ja venähtäneitä.
Harmittaa silti tuo lahjakortti. Ensinnäkin ihan liikaa rahaa mennyt siihen, siksi mulla ei alusvaatteita olekaan, kun on järkevämpiäkin kohteita rahoille. Toiseksi alusvaateliikkeestä ei voi edes ostaa mitään järkevää, esim. lapsille tarpeellista. Kolmanneksi 75 euroa ei alusvaateliikkeesssä edes riitä kovin moneen vaatekappaleeseen, jostain h&m:ltä saisin uusittua koko alusvaatevaraston tuolla hinnalla. Neljänneksi ei vähempää vois huvittaa lähteä sovittelemaan alusvaatteita, katselemaan isosta peilistä omaa raskausarpista mahalöllöä.
Kommentit (68)
Siis ongelmasi on se, että sovituskopissa näet koko kamalan vartalosi?
Eipä hätää, tässä ratkaisu: Pue liikkeeseen mennessäsi päällesi niin avokaulainen toppi, että pystyt laskemaan sen yläkautta rintojen alapuolelle. Sitten käännyt selin peiliin niin pitkäksi aikaa, että olet saanut liivit päällesi.
Näin vältyt näkemästä sitä kamalaa mahaasi ja voi ostaa ne liivit.
Alushousuja ei muuten yleensä tarvitse sovittaa. Voithan sinä ostaa vaikka niitä koko rahalla. Tai vaikka yöpaidan, sellaisen mummomallisen että taatusti pysyy maha piilossa.
Miten niin imetysliiveillä lyhyt käyttöaika? Eihän niissä mitään estoa ole, ettei niitä voisi käyttää imetyksen jälkeenkin.
Ajattele miten ihanalta tuntuu, kun masu on vähän pienentynyt ja tunnet itsesi taas naisellisemmaksi. Ja sitten saat vielä ostaa uudet, ihanat, kauniit, istuvat alusvaatteet. Miten upealta sinusta tuntuukaan!!!
No joo, alan olla päässyt yli tuosta rahan haaskuusta. Ajattelin, että yritän treenata kesäkuntoon, jos saisin mahaa kiinteytettyä, niin voisin sitten kesäksi käydä liivikaupassa.t. ap, FM
sinä olet marttyyriäiti, joka ajattelee vain lapsiaan. Ei sellainen asenne palvele lapsia ettei arvosta itseään.
Miten joku voi ahdistua siitä, että saa mennä ostamaan itselleen uudet, laadukkaat alusvaatteet?
En tajua. En, vaikka kuinka yritän.
Olen aivan eri mitoissa kuin ap, mutta nautin silti uusien vaatteiden sovittamisesta ja ostamisesta. Ihanaa, kun on kauniita vaatteita! Sepä se taitaa olla näiden laiheliinien ongelma, että rupsahtavat seinäkukkasiksi sen jälkeen kun vanheneminen ja synnytykset tekevät tehtävänsä. Itse olen jo kymmeniä vuosia sitten hyväksynyt kiloni ja kannan ne kunnialla. Kauniissa ja seksikkäissä alusvaatteissa.
Mä hyppisin riemusta jos saisin tuollaisen kortin.
Miehesi ei halua että menet ostamaan lapsille jotain vaan halua että sinä saat jotain kaunista.
Ja jos on noin huono otsetunto niin kannattaa tehdä asialla jotain. Masu timmiin ja uutta vermettä päälle. Voishan se mies katella niitä muitakin naisia , mutta päinvastoin haluaa katsella sinua. Arvosta sitä!
Ihanan fiksu mies!
Ole tyytyväinen äläkä kitise.
ja kyllä ainakin noi mustat pitsiset mitkä sattuu mun lempirintsikat olemaan, on ihan yhtä hyvän näköiset ollu kuin esim. seppälästä ja lindexistä ostetut. Paitsi että maksoivat alle puolet siitä ja ovat pysyneet paremmin kuosissaan kuin seppälän rintaliivit :) Ja Ap:lle, nainen kyllä tarvitsee ainakin 5 rintsikat mun mielestä. Eri tilanteisiin ja sen varalta että useammat ovat pesussa tai kuivumassa yhtäaikaa. Eikö ne yhdet mene aika hikiseksi jos sulla ei ole ollenkaan vaihtorintaliivejä? Rintsikat myös kuluvat nopeasti koska ovat lähellä ihoa ja kainaloita, kannan uusimista joutuu tekemään joka vuosi.
Voi hyvänen aika, ap. Etkö ajattele miestäsi ollenkaan? Mahdat olla näky Lidlin rintsikoissa ja risoissa pikkuhousuissa. Mies antoi sulle lahjakortin kunnon alusasuliikkeeseen, koska haluaa nähdä sut kauniina.
Nythän sieltä saa vaikka mitä alennusmyyntiaikaan. Ihan kiva lahja.
Joskus on järkevintä miellyttää miestä...
Olin unohtanut koko lahjakortin. Yök, kylläpä alkoi taas inhottaa. En ole laihtunut yhtään.
ap
Lahjakortin kylpylään tai muuhun hemmotteluun. Mitä ?e#k#å teen jollain alusvaateliikkeen lahjakortilla? Miestä pitäisi ilahduttaa???
Nääs samat fiilikset melkein täällä, paitsi että lahjakortti on 120 euroa. Ja sain viime joulunakin, vai olikohan sit äitienpäivänä... en edes muista enää. Ostin kalliit liivit ja sukkikset. Ja otti pannuun laittaa niin paljon rahaa alusvaatteeseen. Nyt olin oikein vihjaissut, että haluisin lahjakortin hierojalle ja Rosa Liksomin uusimman kirjan, mutta ei. Alusvaatetta. Ja kun ukkoa ei edes kiinnosta enää katsella minua edes alusvaatteisillaan saatika ilman. Eilen ja tänäänkin taas jäänyt yläkertaan nukkumaan puoli yhdeksältä lapsia nukuttaessaan, ja minä vietän sitten jouluiltoja yksin glögiä juoden. Kiva. Tähän ei paljon stringit tai sukkanauhat taida auttaa. Ylipainoakaan ei ole, tukka on hyvin, kynnet lakassa ja huulipunat huulissa. Mistä sitä keksis itsestään jotain vikaa??
Ei uskalla koskea suhun, kun pelkää, että hiukset/huulipuna sotkeentuu, ja alat huutamaan??
Jos löytää itselleen hyvät ja tukevat?
Itse ostan aina alan liikkeistä, mutta lidlistäkin varmaan saa jollekulle sopivat.
että toinen teistä ymmärtää, että aikuinen nainen tarvitsee kunnon rintaliivit ja mielellään useammatkin. Ei kukaan aikuinen nainen pärjää vain yksillä rintaliiveillä (ja kukaan itseään kunnioittava nainen ei todellakaan osta liivejään lidlistä).
mutta sulla on ensinnäkin surkea itsetunto, ja toisekseen oot luultavasti sairaalloisen nuuka. Tee jotain molemmille asioille. Ja mene kitisemättä ostamaan niitä alusvaatteita.
mutta sulla on ensinnäkin surkea itsetunto, ja toisekseen oot luultavasti sairaalloisen nuuka. Tee jotain molemmille asioille. Ja mene kitisemättä ostamaan niitä alusvaatteita.
Pitäisikö pikavippia ottaa, vai miten pitäisi elää, jos rahat ei riitä? Juuri ennen joulua peruin kaksi tilaamaani lehteä ja sovittelin vakuutusyhtiön, sähköyhtiön sekä vielä jonkun muunkin laskun kanssa lisää maksuaikaa, jotta rahat riittäisivät joulun yli. Ja sitten mies menee ja tuhlaa noin paljon minun lahjaani.
Tiedän, ettei ole ostanut lahjaa etukäteen, ei ole sellainen tyyppi ollenkaan. Jos lahjakortti olisi 30-40€, se olisi vielä suht ok hintaluokassa meidän talouteen nähden. 75€ ei ole. Eli tavallaan nuo alusvaatteisiin tuhlatut rahat ovat pois minun pussistani, koska en esim. saa enää sitä lehteä, jota olen tykännyt lukea.
Koen vähän, että minut pakotetaan laittamaan rahaa sellaiseen kohteeseen, joka ei ole mielestäni ollenkaan ensisijainen kohde ja luopumaan siksi jostain, jota pitäisin kivempana ja tarpeellisempana.
Mutta mitäpä siitä. Ehkä kesän korvilla käyn siellä liikkeessä, jos muistan.
ap
minä sain mieheltä lahjaksi kirjekuoren. Pelkäsin jo, että siellä on lahjakortti johonkin humpuukiliikkeeseen. Onneksi siellä olikin ihan riihikuivaa rahaa ;)
asenteesi on juuri sellainen etten ihmettelekään ettei sun rahas riitä mihkään...mikset käy kattomassa koska on hajakokojen ja mallien poistomyynti...idiootti kesällä ne just maksaa..huoh...toivottavasti miehes löytää toisen naisen.Olet tosi urpo!!
sait mieheltäs lahjaksi rahaa??!
Herra mun jee.
(ä saan mieheltä rahaa niin, että menen nettipankkiin ja teen tilisiirron IHA ITE)
Niin kohta on tissitkin kulahtaneet, on enemmän valitettavaa. Itselläni oli teininä, kun muut olivat vielä lautoja, yhdet liivit. Niitä häpeillen pidin. Sittenpä olenkin ollut aina riipputissi. Maha on iso mutta ei mitään noiden rintojen rinnalla. Että kylläpä kannatti. Ei auta enää mitään erikoisliikkeistä ostetut liivit.
Pieni vihje varmasti mieheltäsi, että haluaisi nähdä sinut naisena, eikä vain lapsenteko/siivous/epäitsekkään äidin ruumiillistumana - hänhän on sinuun aikoinaan rakastunut ja tuupannut paksuksi!
Jumalauta mittasi ovat kaikkea muuta kuin sotanorsun, joten mars alusvaateliikkeeseen ostamaan itsellesi jotain ihanaa. Jos edelleenkin suhtaudut asiaa kyynisesti, laita lahjakortti myyntiin huutonettiin sekä linkki siitä tähän ketjuun!:D