Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivä teillä tänään?

Vierailija
25.12.2011 |

Me lähdemme parin tunnin päästä aamukirkkoon, sitten meille tulee anopin porukka syömään ja me menemme sinne sitten kahville.

Lapset leikkii uusilla leluillaan.

Mukava päivä tiedossa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin esikoisella ja silmätulehdus.

Pitäisi lähteä anoppilaan ja olla siellä tapaninpäivään asti. Nyt haluaisin vain sairastaa kotona, mutta lapset haluaa nähdä serkkunsa ja päästä leikkimään.

Vierailija
2/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimmaisella silmät rähmivät, muuten kuitenkin ollaan kunnossa...



Tästä vähitellen alan herätellä lapsia, lähdetään aamukirkkoon mekin. Meillä aina kirkossakäynti ollut nimenomaan joulupäivän juttu. Samalla käydään haudoilla viemässä kynttilät, korvessa kun asutaan niin ei aattona millään ehdi ja jaksa lähteä ja tuskin vainajat pahastuvat, vaikka me vähän eri päivänä käymme kuin moni muu (muutenkin käydään kyllä pitkin vuotta)



Sitten juodaan kirkkokahvit ja lapset saavat jatkaa uusiin leluihin, kirjoihin ja peleihin tutustumista. Jossain vaiheessa ulkoillaan porukalla ja koirakin pääsee juoksemaan. Syödään jouluruokaa palattuamme ja sitten vain ollaan rennosti.



Mitään selvää aikataulua ei tänään ole, kirkko vain, aatto on paljon tiiviimmin kellon kanssa kilpajuoksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla hömpötellään pojan kanssa kotona kaksistaan. Jaa mutta sisko aikoi kävästä.

Vierailija
4/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan anoppilassa, muut nukkuu mutta minä kuopuksen kanssa jo hereillä. Varmaan ulkoillaan, lapset leikkii leluillaan ja sit myöhemmin syödään juhlavasti ja tukevasti jälleen kerran, ku tulee lasten setä perheineen ku aatto oltiin eri paikoissa. Saattaa löytyä vielä joku lahjakin lapsille. Mutta siis perusoleilua, kuin aatto mut rennompaa ku suurin jännitys ohi;)

Vierailija
5/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää itse kotiin sairastamaan. Saisit levätä ihan rauhassa. Mukavaa Joulua flunssasta huolimatta.

Vierailija
6/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan vain oleillaan: minä, mies, 16-vuotias ja koiranpentu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisperhe tulee syömään ja sitten mies lepäilee, lapset leikkii ja minä siivoan,teen ruokaa ja huudan passausta tahtovalle miehelle, että tekee itse tai muuttaa äidilleen.

Vierailija
8/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput lapset tulevat tänne toiselta vanhemmaltaan, saadaan sukulaisia kylään ja syödään jouluruokia uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivästä lähdetään hiihtämään.

Illalliselle tulee minun vanhemmat ja miehen veli perheineen syömään.



Mukavaa kun serkukset pääsevät yhdessä leikkimään. Toivon vaan, että saan keittiöön apua miehestä tai anopista...

Vierailija
10/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin esikoisella ja silmätulehdus.

Pitäisi lähteä anoppilaan ja olla siellä tapaninpäivään asti. Nyt haluaisin vain sairastaa kotona, mutta lapset haluaa nähdä serkkunsa ja päästä leikkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin eilen ja huomenna.



Toivottavasti tulee rauhallinen päivä (mitä kyllä vähän epäilen).

Vierailija
12/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelen miehelle joka joi eilen liikaa ja istui illan tietokoneellaan.

Ehkä pitäisi lasten kanssa karata jonnekin jottei tarvitse äijää katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelen miehelle joka joi eilen liikaa ja istui illan tietokoneellaan.

Ehkä pitäisi lasten kanssa karata jonnekin jottei tarvitse äijää katsella.

Vierailija
14/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äidin haudalla käynti, en tiedä..

Lapset rakentelee legojuttujaan mitä saivat eilen, jouluradio soi taustalla.

Ihmeellinen on elämä-leffan jos katsoisin..

Voisin tehdä riisipuuroa lounaaksi kuten eilenkin, iltapäivällä sitten jouluruokia ja ehkä sauna lämpiämään.

Me on sairasteltu nyt 2kk putkeen ja tälläkin vkolla oltu läälärissä 2x ja sairaalassa 1x, minun keuhkokuvat, ja to alkoi kuopuksella toisnenkin silmä olla tomaatti ja pe sitten 10v esikoisen silmä punoitti yskän ja nuhan lisäksi.

Onneksi tuota antibioottisilmägeeliä on riittänyt kummallekin, kuopuksella myös nappiantibiootit kun 3vkon sairastelun jälk nousi tulehdusarvot to labrakäynnin perusteella.

Oma antibioottikuurini alkanut tehoamaan, keuhkokuume siis diagnisoitiin ke, miehellä alkoi kurkkukipu pe.

Ihanaa vaan olla, ei pakkoa lähteä minnekään eikä ottaa ketään vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilkkii sohvalla krapulaisena ja taapero kiusaa sitä miten parhaiten taitaa. Koululaiset pelaa uudella Wiillä Mariocartia, päivemmällä potkin ne pihalle tekemään jotain järkevää ja mies saa nukuttaa pienen päikkäreille ja jatkaa krapulan poistoaan siinä samalla.

Mä pesen pyykkiä ja puuhailen kaikkea pientä kotihommaa. Olin ennen joulua pari viikkoa töissä, joten hommaa on kertynyt. Koiran kanssa ajattelin iltapäivällä tehdä pidemmän lenkin taapero rattaissa mukana.

Päivälliseksi syödään jouluruokia.

Ilta menee töllöä tuijottaessa ja varmaan jotain pientä käsityötä tehdessä.

Mies varmaan menee iltamyöhällä naapuriin viinaksille.

Vierailija
16/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä maassa kasvatetaan vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen alkoholistien aikuisia lapsia????

Miten heikko ja huono voi äiti-ihminen olla joka altistaa lapsensa moiselle paskalle??!!

Mies pilkkii sohvalla krapulaisena ja taapero kiusaa sitä miten parhaiten taitaa. Koululaiset pelaa uudella Wiillä Mariocartia, päivemmällä potkin ne pihalle tekemään jotain järkevää ja mies saa nukuttaa pienen päikkäreille ja jatkaa krapulan poistoaan siinä samalla.

Mä pesen pyykkiä ja puuhailen kaikkea pientä kotihommaa. Olin ennen joulua pari viikkoa töissä, joten hommaa on kertynyt. Koiran kanssa ajattelin iltapäivällä tehdä pidemmän lenkin taapero rattaissa mukana.

Päivälliseksi syödään jouluruokia.

Ilta menee töllöä tuijottaessa ja varmaan jotain pientä käsityötä tehdessä.

Mies varmaan menee iltamyöhällä naapuriin viinaksille.

Vierailija
17/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Ex tulee hakemaan lapset. En tiedä monelta, kun ei ole ilmoittanut. Vai tuleeko ollenkaan!?!



Ulkoinen koiran kanssa.



Menen vanhemmilleni syömään ja saunomaan.



Vietän siskoni kanssa laatuaikaa.



Joa exästä ei pian kuulu jotain, otan lapset mukaan ulkoilemaan ja vanhemmilleni.

Vierailija
18/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tulossa kylääne enkä minä menossa mihinkään, katselen leffoja ja NAUTIN.

Vierailija
19/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testataan ja tutkitaan lahjoja.



Meillä Joulupäivä yleensä on kyläpäivä, mutta tänä vuonna se onkin poikkeuksellisesti vasta huomenna. Tuntuu aika mukavalta ottaa vaan rennosti.

Vierailija
20/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä maassa kasvatetaan vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen alkoholistien aikuisia lapsia????

Miten heikko ja huono voi äiti-ihminen olla joka altistaa lapsensa moiselle paskalle??!!

Mies on selvin päin sunnuntai-iltapäivästä perjantai-iltaan ja jos mulla on viikonloppuisin töitä, niin silloin myös korkki pysyy kiinni. Samoin, jos on viikonloppuna jotain menoa, mies osaa olla asiallisesti selvinpäin. Mulle on ihan sama, mitä hän vapaa-aikanaan tekee, kunhan siitä ei aiheudu konkreettista vaaraa lapsille. En esim koskaan jättäisi lapsia juopuneen kanssa keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä