Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivä teillä tänään?

Vierailija
25.12.2011 |

Me lähdemme parin tunnin päästä aamukirkkoon, sitten meille tulee anopin porukka syömään ja me menemme sinne sitten kahville.

Lapset leikkii uusilla leluillaan.

Mukava päivä tiedossa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pelaa nyt Skylanderia (peli Wiille), minkä isompi sai eilen lahjaksi.

Aattelin juuri että käviskö lenkillä nyt, vai siirtäskö myöhempään, en osaa päättää.. :)



Käydään haudoilla, kun eilen ei jaksettu.



Varmaan ulkoillaan myös koko porukka ja käydään naapurissa serkkujen luona.

Vierailija
22/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fakta jota on turha muuksi yrittää muuttaa.

Jos lapsesi menisivät miehesi edelle niin et altistaisi heitä alkoholisti-isän ikeen alle.

Luuletko todellakin että lapset jotenkin ilakoivat siitä jos isi on selvänä tietyn osan vkosta jos kerta loppuosamn on pullon perään??

Jeesus miten sieppaa tuollaiset aikuisten alkkisten hyysääjät jotka eivät lapsiensa parasta tajua "kun erkki juo vaan pe-su eikä ikinä ole väkivaltainen (huom! lapset kokevat väkivallaksi muunkin kuin fyysisen lyömisen tai uhan) ja on muuten niin valtaisan ihana isukki" In my ass!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat läheisriippuvaisia eivätkä näe sitä vääristyneisyyttä mikä heillä perheessä vallitsee.

Kasvattavat tulevia alkoholisteja ja uusia läheisriippuvaisia aivan onnessaan.

Tommy Hellstenin "Virtahepo olohuoneessa" olisi klassikkokirja heille mutta eihän aiheesta voi mitään lukea, kun se olisi myönnytys sille että perhe-elämä jota viettävät on sairasta ja lapset kärsivät, aina!

Vierailija
24/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli töistä aamukasilta ja me taaperon kanssa heräsimme, söimme ja lähdimme ulkoilemaan. Äsken söimme lounasta ja leikimme junaradalla, kohta otamme päikkärit. Mä menen ehkä äkkiä käymään punttiksella. Alkuillasta mennään siskon luo syömään/joulujuhlimaan.

Vierailija
25/25 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset pelailee.



Kohta lähdemme hautausmaalle ja sitten minun vanhemmille viettämään joulua. Sisarukseni tulevat sinne myös.



Mukava päivä ja ilta tulossa. Syödään jouluateria, juodaan glögiä, pukkikin on varmaan eilen jättänyt lahjoja kuusen juurelle. Leppoisaa yhdessäoloa.



Ja illalla sitten kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi