Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menettekö seitsemäksi aamulla joulukirkkoon?

Vierailija
25.12.2011 |

meillä kello löi juuri varttia vaille viisi. Pitäisköhän valjastaa ruuna. Ai niin mutta kun ei ole lunta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä heppa kulkee sulallakin maalla.



Me menemme kirkkoon kahdeksaksi, ei viitsitty lähteä istumaan sinne tuntia ennen aikojaan.

Vierailija
2/2 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meidän seurakunnassa ainoa lapsiperheille erikseen nimetty kirkkohetki. En halua lähteä pienten kanssa kirkkoon saamaan vihaisia katseita ja pahaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi