Lue keskustelun säännöt.
menettekö seitsemäksi aamulla joulukirkkoon?
25.12.2011 |
meillä kello löi juuri varttia vaille viisi. Pitäisköhän valjastaa ruuna. Ai niin mutta kun ei ole lunta...
Kommentit (2)
Oli meidän seurakunnassa ainoa lapsiperheille erikseen nimetty kirkkohetki. En halua lähteä pienten kanssa kirkkoon saamaan vihaisia katseita ja pahaa mieltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä heppa kulkee sulallakin maalla.
Me menemme kirkkoon kahdeksaksi, ei viitsitty lähteä istumaan sinne tuntia ennen aikojaan.