Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meille tuli yli 1000euron lasku, miten maksu?

Vierailija
24.12.2011 |

Mies ei suostu puoliksi maksamaan. Lasku molempien nimissä. Yritin että pidettäisiin lyhennysvapaa kk asuntolainasta. Ei suostu. Minun pitäisi maksaa henk.koht. tililtäni koko summa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea ottaa kantaa ellet kerro mikä?

Vierailija
2/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ostanut omin päin tonnilla lasten vaatteita joita ei tarttis tai itselles käsilaukun tai turhaa keskustelematta miehes kans niin alahan maksella.En mäkään maksais miehen henk.koht.juttuja vaik lasku tuliskin molempien nimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasku vesivahingosta ja vakuutus ei korvaa valunutta vettä. Eli ihan molempien aiheuttama. Tai jos tarkkoja ollaan niin jos ajatellaan miehen ja naisten hommia niin mies laiminlöi omat hommansa, mutta en ole niin nipo. Toisessa tapauksessa saisin itse varmaan syyt niskoille.

Vierailija
4/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippu laskusta? onko se ap:n aiheuttama?

Vierailija
5/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasku vesivahingosta ja vakuutus ei korvaa valunutta vettä. Eli ihan molempien aiheuttama. Tai jos tarkkoja ollaan niin jos ajatellaan miehen ja naisten hommia niin mies laiminlöi omat hommansa, mutta en ole niin nipo. Toisessa tapauksessa saisin itse varmaan syyt niskoille.

tarvitse osallistua tuon laskun maksuun????

Vierailija
6/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä maksettiin vesivahinkomaksu yhdessä ja vakuutuksemme korvaa sen myöhemmin, kun taloyhtiö kieltäytyy maksamasta lakisääteistä osuuttaan

Vierailija
7/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä maksettiin vesivahinkomaksu yhdessä ja vakuutuksemme korvaa sen myöhemmin, kun taloyhtiö kieltäytyy maksamasta lakisääteistä osuuttaan

vai molemmissa?

Vierailija
8/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio olla tyhmä ja maksaa omasta tilistäni laskua, vaikka mies niin toivoo.

Niin ja meillä ei ole taloyhtiöstä kyse.

Vakuutus katsoi että vesi ei kuulu taloon joten ei korvaa veden valumisesta aiheutuvaa rahallista menetystä.

ap

Vierailija
9/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kun ihmetellä, mistä tuollaisia luusereita oikein tulee....

Vierailija
10/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita taloyhtiöön ja sano, että karhuavat sen 50% aviomieheltäsi.

Tai sit et maksa mitään, eiköhän ukko havadu kun perintätoimistolta tulee kirje.

Vierailija
11/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita taloyhtiöön ja sano, että karhuavat sen 50% aviomieheltäsi.

Tai sit et maksa mitään, eiköhän ukko havadu kun perintätoimistolta tulee kirje.

Tämä auttaa minua? Jos laskussa molempien nimi? Vituttaa muutenkin hoitaa yksin kaikki kun mies panee kaiken ranttaliksi. Hänen vastuullaan oli laskut ja on niitäkin jättänyt maksamatta. Äiti hyysännyt poikaa vähän liikaa..

ap

Vierailija
12/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita taloyhtiöön ja sano, että karhuavat sen 50% aviomieheltäsi. Tai sit et maksa mitään, eiköhän ukko havadu kun perintätoimistolta tulee kirje.

Tämä auttaa minua? Jos laskussa molempien nimi? Vituttaa muutenkin hoitaa yksin kaikki kun mies panee kaiken ranttaliksi. Hänen vastuullaan oli laskut ja on niitäkin jättänyt maksamatta. Äiti hyysännyt poikaa vähän liikaa.. ap

Vierailija
13/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kasvatusviat tulee? Käytöstavat? Eiköhän ne tule sieltä kotoa....niin että eläkää vaan poikanne kautta sitä elämäänne äidit!

ap

Vierailija
14/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vielä teini-ikäinen, kun ei osaa ottaa vastuuta? Miksi sinä hyysäät häntä? Miksi olet tuollaisen luuserin kanssa?

ne kasvatusviat tulee? Käytöstavat? Eiköhän ne tule sieltä kotoa....niin että eläkää vaan poikanne kautta sitä elämäänne äidit!

ap

Vierailija
15/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vielä teini-ikäinen, kun ei osaa ottaa vastuuta? Miksi sinä hyysäät häntä? Miksi olet tuollaisen luuserin kanssa?

ap

varmaan oon kotoani saanut tän alistetun ihmisen kasvatuksen. =(

Varmaan niitä narsisteja kasvatetaan niin, että tehdään kaikki puolesta.

ap

Vierailija
16/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosiko pyykkikoneen tai astianpesukoneen letku. Halkesiko vesiputki ? Vai sammuiko joku suihkuun ?

Jotain muuta ?

Vierailija
17/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli rikkoutuneesta mittarista ja putkesta.Putkimies ei ota vastuuta ja tod. näk. ei myöskään valmistaja.

ap

Vierailija
18/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maksaisi, jolla olisi rahaa.

Meillä molemmilla on omat rahat, mutta uskovaisten eväät (ja rahat) on periaatteessa yhteisiä. Muutenkin ollaan sovittu että jos toinen hankkii jotain suurta (=yksittäinen ostos yli 100€ maksavaa), niin olisi syytä keskustella aiheesta puolison kanssa. Sinällään tuo 100€ on aika korkea summa, mutta olemme aika vastuullisia ostoissamme emmekä halua pitää toista liian valvottuna, kun kumminkin omat rahat molemmilla on.

Jos rahaa ei olisi soittaisin laskun lähettäjälle että voiksiko laskun jakaa useampaan erään. Monesti firmat ovat suostuvaisia, molempien etu että maksut tulee maksettua.

Vierailija
19/21 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä lasku on syytä laittaa puoliksi.

Tosin jos laitteet ja putket ovat suhteellisen uusia, luulen että vakuutusyhtiö yrittää etsiä syyllistä joko valmistajasta tai putkiasentajasta, sillä silloin kulut menisivät sieltä, siis heidän vastuuvakuutuksestaan.

Jos on vanhat niin varmaan sitten jää teidän piikkiin.

Vierailija
20/21 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä lasku on syytä laittaa puoliksi.

Tosin jos laitteet ja putket ovat suhteellisen uusia, luulen että vakuutusyhtiö yrittää etsiä syyllistä joko valmistajasta tai putkiasentajasta, sillä silloin kulut menisivät sieltä, siis heidän vastuuvakuutuksestaan.

Jos on vanhat niin varmaan sitten jää teidän piikkiin.

vakuutusyhtiö ei yritä etsiä ketään syyllistä valmistajasta tai putkimiehestä. Se keskittyy vaan selvittämään onko vesi aiheuttanut korvattavia vahinkoja rakenteisiin.

Itse pitää selvittää muiden syyllisyys tilanteeseen. Putkimies vissiin jo out tilanteesta kun vieritti vastuun valmistajalle.

Rakennus suht. uusi

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi