Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka taipuvat liian helposti miehen tahtoon?

Vierailija
24.12.2011 |

Minä teen sitä paljonkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vuosien varrella on onneksi alkanut saada vähän suutaan auki, niin ei mennä aina ihan minun pillin mukaan...

Suurin syy tähän minun "jyräämiseen" lienee luonne-eromme; minulla on tapana suunnitella asiat, ja ilmaista selvästi ehdotukseni asioiden kulusta. Mies taas elää hetkessä, ja kysyttäessä mielipide saattaa tulla vasta sitten, kun kyseessä oleva asia on jo tehty...

Tarkoitukseni ei ole jyrätä, mutta niin se vain useimmiten menee...

Vierailija
2/2 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme miehen kotikaupungissa. Mies halusi uuden, isomman auton ja autolainan. Mies halusi rivitaloon omistusasuntoon asumaan, oman pihan, grillin ja ison asuntolainan. Mies halusi Moccamasterin. Mies halusi ilmalämpöpumpun. Mies halusi pojalleen nimeksi ihan tietyn, mun mielestä aluksi tosi tyhmän suvussa kulkevan nimen (no nyt olen jo tottunut siihen) ja mies halusi myös tyttärelle nimen omasta suvustaan. Miehen toiveesta lapset on kastettu. Olen oikeastaan myöntynyt ihan kaikkeen, kun hän jankuttaa ja jankuttaa, perustelee ja selvittää asioita, pyytää tarjouksiakin urakoitsijoilta minulta kysymättä ym. No nyt sentään vietämme joulun _minun_ vanhempieni luona :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi