Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te saitte miehiltänne lahjaksi?

Vierailija
24.12.2011 |

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään pääsiäisenä.

Vierailija
102/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Muistikirjan (tuli tarpeeseen) -Marimekon nahkaisen olkalaukun hoitolaukuksi tulevalle vauvalle -pari leffaa -suklaata -lahjakortin yö- ja alusvaatteisiin Maailman paras mies! Ei siis lahjojen perusteella vaan muutenkin!

myös tuon Marimekon nahkaisen olkalaukun. Olen sitä kesästä asti haikaillut, ja kaupassa kerrottiin sen olevan loppuunmyyty ja ennen joulua tulevien tilausten olevan myös loppuunmyytyjä. Eli tyydyin siihen .että en sitä saa. Olisin siis ostanut sen itse.

Kuitenkin eilen joulupukki sen toi. Mies oli tehnyt melkoisen salapoliisityön hankkiessan sitä, oli tilannut suoraan Marimekolta jo kauan sitten ja haki kaupasta valmiin paketin, jonka sisältöä ei ollut edes nähnyt.

Laukku maksoi syksyllä 220 e, minusta se on hirveän kallis.

Lainaamani henkilö on saanut vielä noin paljon muutakin! Melkoinen rahanmeno, vaikka viestin mukaan vauvakin perheessä. Me ollaan mielestäni aika hyvin toimeentulevia ja lapset aikuisia, ja minusta tuo laukku on järkyttävän kallis. Siksi sen olisin itse ehkä raaskinut juuri ja juuri ostaa, koska käytän sitä loppuikäni. Lahjaksi se on minusta ihan liian arvokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin ulkoilupukuun, Frendien 1. tuotantokauden ja jalkakylpysuolaa.

Vierailija
104/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummankin suvussa haluttu muistaa myös aikuisia ja läheisiä ihmisiä pienillä lahjoilla.

Pitäisikö sukumme tämä lopettaa siksi, että te, jotka ette tahdo saada edes kiristämällä lahjoja, ette kokisi pahaa mieltä.

Voisimme mekin toki tavan lopettaa, mutta niin kauan kuin muistan niin isovanhempamme ostivat toisilleen joululahjoja ja isätädit ja sedät. Miksi siis katkaisemaan vanhaa ja kivaa perinnettä.

tätä menoa täällä... Jos ei saada mitään, pitää samaan hengenvetoon lisätä ettei mitään haluttu tai ei ainakaan ole rahasta kiinni ja haukutaan lahjojen antajat. Sitten jos on saanut kiristettyä jonkin lahjan mieheltään,kehuskellaan täällä j ahaukutaan lahjaa antamattomat. Voi jeesus sentään tätä elämään. Selittelyä, arvostelua ja kateutta, EIKÄ AINAKAAN pisaraakaan sitä joulun tunnelmaa.

Vierailija
105/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Leffalippuja (tarkoitettu niin, että pääsen jonkun ystävän kanssa leffaan ja sitten syömään tms, mies vahtii lapsia ;) eli käytännössä omaa aikaa)

- Sinkkuelämää-sarja kokonaisuudessaan

- Pentikiltä pehmeä joulupossu

- Muumimamma sakset :)

- Kynttilöitä ja suklaata (poltan tosi paljon kynttilöitä, niitä kuluu tosi paljon)

Sinkkuelämää oli metsästänyt ympäri kaupunkia, lopulta joutunut tilaamaan sen jostain ahvenanmaalta.

Vierailija
106/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-erittäin seksikkään alusasun

-Guessin käsilaukun (ihanan!)

-Soda Streamin

-Kapselikahvinkeittimen

-Nomination paloja (ihania!)

-polveen asti ulottuvat villasukat (mahtavat!)

-lahjakortin seksikauppaan.. hmmm ;D

-iPhone

-langattomat kuulokkeet

-lupauksen, että saan skootterin keväällä!!!

Vierailija
107/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liköörikonvehteja sekä turkinpippureita! edellinen

Vierailija
108/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinot, ja takin jota en ole itse raaskinut ostaa :)

Vierailija
109/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä sain lahjakortin alusvaateliikkeeseen, toivomani kirjan sekä kaksi suurempaa osaa keräämääni astiasarjaan. Olin iloinen ja yllättynyt, ihanat lahjat.

Vierailija
110/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Kortti on jo lähes perinne, summa vaan vaihtelee vuosittain.

Tällä kertaa sain yllätyslahjana kengät, joita sovittelin aikaisemmin viikolla, ja jotka ajattelin hakea pyhien jälkeen.

Miehelle laitoin uintiharrastusta varten rannetietokoneen. Toiseen pakettiin laitoin kravatin.

Musta on hauska laittaa lahjoja toisille ja myös saada niitä itsekin.

Vierailija
111/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden tietsikan, korvakorut, lenkkarit, sing starin ja dvd levyn, suklaata...

Vierailija
112/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoon uudet erilaiset etuvalot, maskin ja etusivuvilkut.

Vierailija
113/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja lahjakortin purjehduskurssille. Loistavat lahjat!

Itse ostin miehelle rannekellon, sukkia ja dödö-suihkugeelisetin.

Lahjominen on kivaa. : )

Vierailija
114/124 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on samanlainen kuin minä. Yhtä lapsellinen. On aivan innoissaan ennen joulua kun kihisee salaisuuksista kun laittaa minulle jotain. Samoin minä kun saan laittaa hänelle jotain. Rikkaita emme ole ja lahjamme ovat vaatimattomia. Mutta kummallakin on säilynyt se lapsellinen into, mikä oli pienenäkin kun oli löytänyt jotain sellaista toiselle, mistä tiesi toisen pitävän ja odotti jännityksellä, että saa antaa sen toiselle.

Antamisen ilo on yksi hienoimmista iloista. Paljon parempi kuin vahingonilo

Vierailija
115/124 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sun teksi on katkeraa (kateellista) Mekin käydään vaikka missä, perheen kanssa ja kahdestaa silti se ei sulje pois sitä että ei muistettaisi toisiamme jouluna. Ja sekös ottaa sua päähän :D

Jos minun mielipiteeni ei miellytä, niin ei pidä ottaa siitä kuitenkaan itseensä.

Mielestäni on typerää tehdä miehelle ostoslista joulutoiveista ja jäädä sitten istumaan ja odottamaan mitä saa vai saako ollenkaan. Paljon helpomalla sitä pääsee, kun painuu kauppaan ja ostaa mitä haluaa (yhteiseltä tililtä kun ottaa niin onhan se tietysti vähän niinkuin lahja mieheltä). Jos kaipaa lahjoja niin ne sydämellä ostetut on niitä parhaimpia.

Ja todellakin kiellän miestäni ostamasta mitään. Piti sitten tänäkin vuonna ääneen kertoa muille miksi mies ei antanut lahjaa minulle, meillä kun on näitä aikuisia paketin repijöitä paikalla (yöök, sitä meininkiä).

aikuinen ihminen listaa toiveita ja jää odottamaan meneekö toiveet oikein ja tuleeko kaikki mitä toivoi. Jos toivoisin lahjaa mieheltäni, niin olisin otettu jos hän itse minut tuntien keksisi jotain sopivaa. Meillä ei vaihdeta aikuisten kesken lahjoja, laitamme miehen kanssa ison perhejuhlan yhdessä, siinä on juhlantuntua ja rahan menoa, omia lapsiakin 4. Olimme juuri pidennetyllä viikonloppureissulla Lontoossa ja musikaalia katsomassa (samoin kuin joku edellisistä vastaajista on tekemässä), ilman lapsia. Mies vie minut myös usein ulos syömään, esim olimme perjantaina kaksistaan päivällä joululounaalla, se on minusta huomaavaista.

Vierailija
116/124 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni totesi vieressä; Se on varmaan Johanna Tukiainen..

Ite veikkasin kirjoittajaa 15-vuotiaaksi. Mutta ei se mitään. Et säkään ois mun merinokerrastoa arvostanut.

-erittäin seksikkään alusasun -Guessin käsilaukun (ihanan!) -Soda Streamin -Kapselikahvinkeittimen -Nomination paloja (ihania!) -polveen asti ulottuvat villasukat (mahtavat!) -lahjakortin seksikauppaan.. hmmm ;D -iPhone -langattomat kuulokkeet -lupauksen, että saan skootterin keväällä!!!

Vierailija
117/124 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omille lapsillemme. Lapset saavat ihan hirveästi sukulaisilta lahjoja muutoinkin.

Vierailija
118/124 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mun viesti meni jonkun muun viestin lainauksen sisään. Testaan tällä viestillä, onko systeemi sekaisin.

Vierailija
119/124 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja jouluna.

Kun on kaikkea mitä tarvitsee; on aivan tareepski koruja ja hajuvesiä ja kodinkoneita ja kirjoja. Kasvohoidossa yms käyn ihan itse säännölisesti. On ihan tarpeeksi siinä että saa lapsille ja muille "muistettaville" lahjat hankittua. onhan se kiva muistaa, jos on sopntaani ajatus, mutta kyllä minutsa on aikuisena lapsellista haikailla lahjojen perään. Mä ainakin olin tosi iloinen lasten ilosta!

Vierailija
120/124 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierovat silmälasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän