Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei tykkää lapsenlapsestaan

Vierailija
24.12.2011 |

Anoppini ei pidä viisivuotiaasta tyttärestämme, omasta lapsenlapsestaan. Hän ilmoitti sen ääneen. Sen sijaan hän pitää toisen poikansa uuden vaimon pojasta (joka on siis eksälle). Onko tässä jotain outoa vai onko normaalia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään mitään vinkkejä mitä on tehtävissä (vai onko mitään) kun anoppi suosii vain tyttärensä lapsia? Miesckun asiasta äidillen nätisti sanoi, ja huomautti että hänellekin tulee tästä eriarvoisuudesta paha mieli, niin anoppi sanoi pojalleen ettei tosiaan tsrvitse enää poikansa perhettä kun hänellä on se tyttären perhe. Mummoenergiaa ei kuulemma riitä miniän lapsille siksi, että tyttären lapset on niin paljon rakkaammat että mummo haluaa panostaa kaiken aikansa sataprosenttisesti niihin.

Tällainen vetää miniän hiljaiseksi, varsinkin kun olen aina ollut anopille ystävällinen, auttanut, ostanut lahjoja, pyytänyt kylään ja passannut hyvin...

Vierailija
22/24 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään mitään vinkkejä mitä on tehtävissä (vai onko mitään) kun anoppi suosii vain tyttärensä lapsia? Miesckun asiasta äidillen nätisti sanoi, ja huomautti että hänellekin tulee tästä eriarvoisuudesta paha mieli, niin anoppi sanoi pojalleen ettei tosiaan tsrvitse enää poikansa perhettä kun hänellä on se tyttären perhe. Mummoenergiaa ei kuulemma riitä miniän lapsille siksi, että tyttären lapset on niin paljon rakkaammat että mummo haluaa panostaa kaiken aikansa sataprosenttisesti niihin. Tällainen vetää miniän hiljaiseksi, varsinkin kun olen aina ollut anopille ystävällinen, auttanut, ostanut lahjoja, pyytänyt kylään ja passannut hyvin...

Palsta on täynnä kirjoituksia siitä, miten anoppi sitä ja anoppi tätä. Koskaan ei muisteta kertoa, että itse ollaan kohtalaisen paskamaisia ja kielletään omalta mieheltä yhteydenpito äitiinsä (tämä ei koske sinua, mutta siis esimerkkinä). Joskus näistä paskamaisista miniöistä tulee anoppeja, ja he suhtautuvat tismalleen yhtä inhottavasti miniöihinsä kuin aikoinaan omaan anoppiinsa. Eli mikään ei kelpaa, vaikka mitä tekisi.

Tosin ymmärrän anoppia, joka ei halua olla tekemisissä poikansa perheen kanssa. Niin moneen kertaan on vaadittu katkaisemaan napanuora, olemaan puuttumatta mihinkään, suhtautumaan tasa-arvoisesti ja tekemään sitä ja tätä nimenomaan miniän suulla. Oma tytär harvemmin vaatii jalkaa polkien ja siksi yleensä saa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tällainen ihminen ole edes soveltuva mummiksi. Todella surullista luettavaa, vaikea ymmärtää tuollaista ihmistä. Etenkin kun kerrot että olet ollut anopille itse ystävällinen etkä yrittänyt eristää miestä äidistään jne.

Vierailija
24/24 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tällainen ihminen ole edes soveltuva mummiksi. Todella surullista luettavaa, vaikea ymmärtää tuollaista ihmistä. Etenkin kun kerrot että olet ollut anopille itse ystävällinen etkä yrittänyt eristää miestä äidistään jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme