Oletko selvinpäin?
Kommentit (15)
Ei maistu. Huomenna otan lasin-pari viiniä ruuan kanssa. En juo juuri ikinä muutenkaan.
Oli tarkoitus alun perin ostaa bissee, mutta sitten ajattelin ollakin selvinpäin. Parempi näin.
Olen AINA jouluna selvin päin. Mun mielestä alkoholi ei kuulu jouluun!
En viitsi tuhlata kun rahaa tarvitaan muuhunkin. Pullo punkkua riittää jouluksi ja ehkä saunakalja..
ja odottellaan että saadaan kinkku jäähtymään, puolisentoista tuntia siinä vielä menee. Menee ehkä myös kolmas pullo (meitä on siis kaksi nautiskelijaa)
Miksi ihmeessä en olisi? Kaikki alkoholijuomat on enemmän tai vähemmän pahoja, eikä se vaikuta oloonkaan kuin niin että alkaa väsyttää, mua väsyttää muutenkin aina.
Olen myös sitä mieltä että alkoholi ei kuulu jouluun, vähän ruuan kanssa voi otta viiniä jos siitä tykkää tai oluen saunan jälkeen. Sitä en hyväksy että "juhlitaan" kun on joulu, ja juodaan itsensä humalaan joka päivä, ei mitään järkeä. Sitten taas uutena vuotena sama rumba.
Tylsät ihmiset tarvitsee humalan hauskanpitoon ja juhlimiseen.
tottakai selvinpäin, sillä oottelen tässä että koska saan lähteä synnärille! Eikä maistu muutenkaan, ei mulle eikä mun miehelle. Ollaan saatu tissuttelijoista tarpeeksemme, mun isä oli alkoholisti ja miehellä taas äiti. Molemmat kuolleet viinan takia, mun isä 48 vuotiaana ja miehen äiti 54 vuotiaana.
olen tissutellut tässä unilääkkeeksi joitain oluita.. mut taitaa mennä tässä vielä joku tunti, niin nakkaan kinkun uuniin, ja toivottavasti saan nukuttua sen jälkeen.
ruoan kanssa. heti ollaan muka eletty lasinen lapsuus. taitaa olla myuotiä nykyään nää cvirtahevot olkkarissa.
surullista tämä nykylasten suhtautuminen...
Onko promilleja, ei ole mittaria:)
Illalla nautiskelin muutaman kaljan.
miksen olisi? Pitääkö juomattomuutta perustellakin? Eikös se ole normaali olotila?
Olen juonut lasin punaviiniä, ihan vain siksi, että se on hyvää.