Lue keskustelun säännöt.
syyspaaperot uusi perjantai
11.11.2005 |
Huomenia huomenia! T-P,ollaantullossa kokkolaan sunnuntaina ja poislähdetään ke tai to!
Voitais tavata joku päivä mielellään päiväaikaan kun illat menee mummin ja papan kanssa ja sukuloidessa. Tullaan rattaiden kassa,niin voidaan hyvin V:n kanssa kärrytellä johonkin missä tavattais.Oiskos sulla ehdottaa jotain paikkkaa? Mun vanhemmat asuu jossain vanhankaupungin lähellä aika lähellä keskustaa. JOssain puistossakin vois tavata.
mun s-posti tviitasalo@hotmail.com,jatketaanko treffien sopimista siellä?
palailen myöhemmin,täällä on todella vaatova paaperoinen joka heräsi klo 6.00 ja onn jo väsynyt.
tiivii
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saamuska, kiva kuulla että on pakkasta, toivottavasti sitä luntakin on/tulee meille matkailijoille.
Enkeli, suosittelen sellaista ruokakaukaloa vai mikä se on, siis sellainen muovinen ruokalappu missä kaikki suusta valuva ja ohi menevä valuu sinne kouruun (esim. Emma, Baby Björn). Ei oo enää sotkuja ja maidon juonti lasistakin alkoi sujua kun ei taapero itsekään kastu. Noilla pienen pienillä kangaslapuilla mitään tee, saa vaan pyykätä jatkuasti plus kaikki ovat aina vaatteilla siitä huolimatta. Baby Björn on kalliimpi mutta jotenkin mukavampi ja pehmeempi plus isompi se kaula-aukko.
Leanna, kiva kuulla sinusta, säpinää varmaan piisaa. Surullisia nuo uutisesi, eipä siihen muuta osaa sanoa. halit ja onnea yritykseen kun aika on kypsä.
Ayap, hienoja uutisia sinulla, on se varmaan jännä paikka aina. Milloinhan itse lie siihen joutuu/pääsee. Olikos sulla joku epäily vai ihan joku seulonta? On mennyt ohi, jos olet kertonut.
Nyt kuppari menee kokeileen verhojen sotkemista ja toivoo ettei esikoinen tule katsoon mitä hommaan, viime yönä kömpi unisena sängystään 02 aikaan ja tuli ihmetteleen mitä touhuan, tuli mammalla kiire nukkuun :))
Kauniita unia syysläiset!
tuttis