Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut n. 15 kg 9 kk aikana.

Vierailija
23.12.2011 |

Nyt painan 61kg ja lähtöpaino oli siis n. 76 kg. Kyllä on hyvä olo ja olen myös hankkinut lihasta läskin tilalle. Nyt ajattelin syödä hyvin jouluna. Toivottavasti ei paino nouse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutit elämäntapojasi?

Vierailija
2/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt hyvin mutta siitä osa on varmasti nestettä.

Itse olin laihduttanut 25kg 8kk:ssa (joo oli ehkä turhan kova vauhti) ja kun joulu tuli niin 5kg tuli takaisin. Annoin siis itseni ns. repsahtaa täysin ja söin todella paljon.

Se oli siis viime jouluna. Nyt on vielä 3kg siitä viidestä kilosta jäljellä, tosin en olekaan varsinaisesti tänä vuonna enää laihduttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön herkkuja vain kerran viikossa. Syön siis usein, mutta vähän, paljon proteiinipitoista ruokaa, joka pitää paremmin vatsan täytenä kuin leipä-peruna-linja. Syön kyllä leipääkin, mutta vähemmän kuin ennen. Lisäksi käyn lenkillä ja kuntosalilla.

Vierailija
4/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtunut 10 kiloa 6 kk aikana. En laihduttanut, imetän vain :) tehokasta, vois vielä lisätä liikuntaa niin kohenis kunto samalla.. Ja ruokaa syön normaalisti, en herkuttele usein.

Vierailija
5/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin alle puolessa vuodessa 85 kilosta 65 kiloon. Ehkä turhan nopeasti mutta siitäkin on jo aikaa (yli vuosi) eikä ole tullut takaisin. Olen tosin kova kyttäämään kaloreita, ehkä pieni mielenhäiriö siinä mukana, mutta ehkä jouluna pystyn syömään ns. normaalisti! Silti tekisi mieli vielä yrittää pudottaa. Olen 167cm pitkä enkä koe itseäni vielä edes normaalipainoiseksi vaikka bmi niin sanoo. Lihastakin on, aina ollut, harrastan tanssimista ja pilatesta. Mistähän sitä löytäisi mielenrauhan joulun ajaksi? Pelkään lihoamista hirveästi :D

Hyvät joulut kaikille painosta riippumatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi