Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alko ei suostunut myymään mulle koska lapset olivat mukana!

Vierailija
23.12.2011 |

Siis täh, suu loksahti auki kun kassaneiti sanoi ettei voi myydä mulle, koska lapset olivat mukana, tyttö 14 ja poika 16. Siis mitä tää nyt on olevinaan, onko muka oikeasti tällainen sääntö!? käyn harvoin Alkossa, onko heillä oikeasti tällainen käytäntö? Multa tuli varmaan savua korvista kun kamala kiire muutenkin ja sit kävi näin.. saatiin sitten lopulta viinit ja konjakki ostettua kun pyysin että kassa hakee myymälävastaavan paikalle.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myyjää hiemankin epäilyttää, että juomat voivat mennä alaikäiselle. Ehkä olet itse hyvin säilynyt, ja luuli sinuakin nuoremmaksi ja ajatteli, että kaveriporukan vanhin ostelee... Myyjä saa ja pitääkin kieltäytyä myymästä, jos on pienikin epäilys, että välitetään eteenpäin nuorille.

Vierailija
62/71 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v tyttöni kanssa. Olisin jättänyt hänet käytävään ostoskärryjen kanssa (Alko kauppakeskuksessa) mutta hän halusi uteliasuuttaan tulla mukaan kun ei ollut siellä aiemmin käynyt. Sain kyllä ostettua konjakin ja liköörin; kassa ei empinyt yhtään. Tosin minä olen ikäistäni vanhemman j atytär ikäistään nuoremman näköinen.

Sen sijaan meidän 15v tyttöä ei saa kirveelläkään Alkon sisälle vaikka pyytäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin aika usein ipanat mukana alkossa, siinä ne menee aivan kuten kaupan juomaosastollakin limpparia ostaessa, siellähän on myös kaljaa myynnissä niin voi että tulee traumoja lapsille!

Vierailija
64/71 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin kassaneiti. Hänelle soisin ison joulubonuksen mallikkaasta käytöksestä. Jätä ne alaikäiset seuraavaksi johonkin muualle. Mulle tulis mieleenkään viedä alaikäisiä alkoon! hyi hyi :(

silti voit juoda kotona alkosta ostamiasi tuotteita? no on kyllä taas sädekehä pääsi päällä.

Vierailija
65/71 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet siitä.

Vierailija
66/71 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä oot niin juopon näkönen, ne ajattelit et ostat lapsille. se on laitonta.

Vierailija
67/71 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeassa paperipussissa ja mielellään naamioida mehuksi niin, etteivät lapset sitä vain näe sen kerran kun sitä vaikkapa joulupöydässä lasin pari nauttii. Ravintolassa vaan on paha, kun kaatavat sen viinin siinä pöydässä törkeän avoimesti.

Kumma juttu kun tuolla keski- ja etelä-Euroopassa viinit ovat siellä ihan "maitokaupan" hyllyllä, eivätkä lapset siitä piloille mene saati alkoholisoidu..

Ja varsinkin kassaneiti. Hänelle soisin ison joulubonuksen mallikkaasta käytöksestä. Jätä ne alaikäiset seuraavaksi johonkin muualle. Mulle tulis mieleenkään viedä alaikäisiä alkoon! hyi hyi :(

Vierailija
68/71 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet siitä.

Vanhemmille lastensa kanssa ei myydä?

Vierailija
69/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Alkossa ei myyty viiniä, kun olin 24-vuotiaan poikani kanssa. Hänellä ei ollut papereita mukana, mutta aika naurettavaa on kun tuotteet tulevat minulle, ja epäillään että välittäisin alkoholia alaikäiselle. Poikani ei ehkä näytä 30-vuotiaalta, muttei helvetti teiniltä ainakaan ollenkaan. Vartijoilla uhattiin heittämään pihalle, kun poikani oli hakemassa passiaan.

Hienoa ja sääntöjen mukaista toimintaa.

Vierailija
70/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on huume eikä mikään elintarvike. Oikein toimivat.

Vierailija
71/71 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntösuomi ei voi muuta sanoa..