Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*:¤♥PUOLUKOIDEN perjantaipöpinät♥¤:*

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuita alkavia mulla on ollu jo pitemmän aikaa, mutta osasta on sitten tullu ihan reikä. Mielestäni en paljoa syö karkkia kun siitä tulee semmonen öklö olo äkkiä samoin sipsit. Ehkä pari kertaa kuussa iskee semmonen himo ja saatan syödä pussin karkkia ja puoli pussia sipsejä mutta sitten voi mennä pari viikkoa että en syö ollenkaan. No se siitä. Meillä on kyllä äitilläkin huonot hampaat että varmaan jotenki perinnöllistä. Meilläkin pojilla on ihan erilaiset hampaat. Jos nyt ennen joulua sais hampaat kuntoon ja viisurit pois niin jospa sitten pysyis kunnossa useamman vuoden. Kyllähän kerran vuodessa pitäis tarkastuksessa käydä. Täällä meillä on kunnalliseen aika pitkät jonot ja mulla on niitä ennakkoluuloja niitä lääkäreitä kohtaan niin siksi olen valinnut yksityisen vaikka kallistahan se on. Mutta elämä on. =) Ja ainakaan meidän tk:ssa eivät tee nuita leikkauksia niin lähettävät joka tapauksessa yksityiselle enkä tykkää sitten aina vaihtaa lääkäriä. Nyt vaan kun saisin pidettyä pään kylmänä ja mentyä sitten kahden viikon päästä siihen viisurin poistoon. ;)

Öitä puolukat ja tärppionnea kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla