Kuinka paljon teillä on palanut rahaa jouluun kaikenkaikkiaan?
Meillä minä ja kaksi lasta. Rahaa mennyt n. 200 e ruokiin ja lahjoihin ym. rekvisiittaan.
Kommentit (34)
Reilu tonni, varmaan jotain 1200 ruokiin ja lahjoihin. Ja perheeseen kuuluu mun lisäksi mies ja kaksi lasta. Yövieraita ei oo tulossa, mutta molempien appivanhemmat tulossa Tapanina syömään ja päiväkylään.
Lahjoihin noin 500e. Lisäksi mies on ostanut myös lahjoja ehkäpä 200 eurolla (?). Eli yhteensä meidän perheellä (2 aikuista ja 3 lasta) noin 1000e.
minä, mies ja lapset 19v ja 22v
ruokiin 200e
oman perheen lahjoihin 1000e, muihin 200e
joulukuusi, kynttilöitä tms. pientä 50e
1450e arviolta
saatiin molemmat noin tonnin joulubonarit niin ostettiin molemmille lapsille aika isot lahjat, tosin ovat hetkin monta kymppiä laittaneet meidän lahjoihimme, ostamme toivottua ja laadukasta, eli jos emme ostaisi toisillemme noita lahjoja, kaikki ostaisivat ne varmaankin itselleen:)
Ruokiin 500-600€
Lahjoihin 1500e
Muut 400e
huomenna ehkä 10e. Vähälläkin pärjää kun on pakko. ;-D
lahjoihin 75e
joulukoristeisiin 150e (ostettiin muovikuusi+koristeet, ovikranssi, kynttilöitä, muita koristeita, jouluverhot, jouluvaloja.. meillä ei siis ollut ennestään kuin pari hassua koristetta ja viime vuonna paloivat ainoat jouluvalot)
jouluruokiin 70e
eli yhteensä n. 295e
(ensi jouluna meneekin sitten paljon paljon vähemmän kun ei tarvitse koristeita enää ostella)
Meillä meni lahjoihin 1500-2000€, 2 kouluikäistä lasta, sisarukset, vanhemmat, naapurit, opet. Lapset osaa jo kirjoittaa pukille listan, ja olivat osanneet aika kalliit lahjat toivoa. Toisaalta hyvä, ettei ostettu heti hajoavaa muovikrääsää.
Jouluruokiin meni 300-400, jouduttiin ostamaan paljon valmiina, kun lapset kipeenä eikä itse jaksa/ehdi.
Noh, eipä ole velkaakaan...
sis. 3-4 päivän ruuat, pesuaineita ja vaippapaketti.
Lahjoja noin 150e edestä, pukki+ kuusi 75e eli kyllä se taitaa 500e paukkua, kun kaikkea muutakin pientä on tehty/hankittu
sis. 3-4 päivän ruuat, pesuaineita ja vaippapaketti.
Lahjoja noin 150e edestä, pukki+ kuusi 75e eli kyllä se taitaa 500e paukkua, kun kaikkea muutakin pientä on tehty/hankittu
3 lasta + vanhemmat ja liuta koiria.
Lahjoihin mennyt noin 600 euroa (2 aikuista ja 3 lasta, liuta kummilapsia ja isovanhemmat, opettajat/tarhantädit)
Ruokiin 200 euroa suurinpiirtein. Oman perheen lisäksi joulupöydässä on 2-4 aikuista.
Joulunajan (pe-ma) ruokiin, juomiin ja päivittäistavaroihin: 280€
Lahjoihin: 185€
Kortteihin, koristeisiin ym. 50€
Lisäksi kuluihin voinee lisätä sen, että otin lauantain ja sunnuntain palkatonta vapaata.