Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kenellä kaikilla on kotisi avaimet?

Vierailija
23.12.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla, miehellä ja lapsella omat

Vierailija
2/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli myös kaverillani sekä miesystävälläni, mutta kun lukot vaihtui, niin avaimet väheni. Äidillä on avain vara-avaimena, ei käytä sitä itsenäisesti, ellei erikseen sovita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietty oman perheen jäsenillä kaikilla omat avaimet.

Vierailija
4/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella perheenjäsenellä (3) omansa, 1 äidilläni

Vierailija
5/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummula tuossa 1.5km päässä. Pari kertaa on jouduttu käydä hakemassa avaimet sieltä.

Vierailija
6/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme omakotitalossa, ja avaimet on tarkoitettu todellisia hätätilanteita varten. Lähempänä ei asu ketään, jolle avaimen voisimme antaa.

Vierailija
7/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähellä asuvalla ystävällä.

Vierailija
8/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ajatuksesta, että jollain sukulaisella tai tuttavalla on pääsy kotiimme. Jos avaimet unohtuu kotiin, soitan huoltoyhtiölle enkä lähde hakemaan avaimia ystäviltä tai anopilta.

Vierailija
9/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi itsellä,yksi veljellä ja yksi välillä äitillä ja välillä poikaystävällä,joka sitten hukkasi avaimen.Pikkuveljellä on mun avain ja mulla sen,jos jää avain kotiin/jotain sattuu/tarvii muuten käydä(luvan kanssa)toisen luona.

Vierailija
10/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on siskollani. Käyttää sitä silloin kun olemme reissussa ja hän käy ruokkimassa eläimiämme. Kätevää kun ei ennen reissuun lähtöä tarvitse muistaa toimittaa avainta.

Vierailija
11/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla sen takia, että hän hoitaa meidän lemmikkejä kun olemme matkoilla. Kätevämpää, kun ei tartte sit joka reissua varten erikseen kuskailla avainta.

Vierailija
12/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli vara-avain tuossa tien toisella puolella yhden lapsen kummeilla, mutta muuttivat niin kauas, että ei ole enää järkeä heillä pitää vara-avainta.

Joten nyt siis vain lapsilla, miehellä ja minulla on avaimet meidän kotiin. Niin ja on tietty huoltoyhtiöllä yleisavain, eli siis on kuin onkin perheen ulkopuolisella kuitenkin :)

Vierailija
13/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet on minulla, miehellä ja anopilla. Ei mitään ongelmaa, anoppi ei ole ikinä tullut avaimilla meille, eikä kyllä haittais vaikka tuliskin. :D

Lähinnä siksi että asuu aika lähellä, joten kätevä hakea jos omat ja miehen avaimet on unohtuneet tai hukassa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä