Gallup! Tiedätkö koska on PRESIDENTINVAALIT? Älä kurki muiden vastauksia.
Vastaa tähän katsomatta muiden vastauksia.
Tiedätkö siis koska on presidentinvaalit?
Jos tiedät, kerro.
Jos et tiedä, arvele, koska ne oisi!
Kommentit (17)
olla maalis-helmikuussa.
piti kirjoittaa tammi-helmikuussa :D
Tammikuun kolmas perjantai ja toka kierros helmikuun toka tai eka perjantai. (En ole varma.) Presidentti astuu virkaan äänestyskuukautta seuraavan kuukauden alussa eli helmikuussa, jos on yksi kierros ja maaliskuussa, jos kaksi. (Tästä olen varma.)
JOtain tommosta, mutta kuitenkin tammikuussa ja säädeltynä niin, että ne ovat aina tammikuun n viikonpäivänä x. Ja toinen kierros vastaavasti sädeltynä päivänä helmikuussa.
valittu ekalla tai tokalla kierroksella. Joten pieleen meni tämä varma tietosi.
Ja toisekseen Suomessa ei taida koskaan olla varsinainen vaalipäivä perjantaina, ainakin minä olen aina käynyt äänestämässä sunnuntaina. Ihmettelenkin mistä olet saanut tuon perjantain päähäsi?
En suoraan muista että milloin siinä vaalilapussa luki niiden olevan, joten arvaukseksi meni.
en muista päivämääriä, kyllä sen uskoakseni huomaa kun ne alkaa...
En osaa yhtään sanoa :D Veikkaan siis helmikuuta ja siis ens vuoden ;) Ehkä puolessa välissä? No, heitän vaikka että viikolla 7.
Tammikuun lopulla, lopullinen tulos maaliskuussa.
Näin siis arvelen. Valitettavasti Väyrystä ei valita vielä ekalla kierroksella, mutta Sale ja Pave yokalla kierroksella, ja Pave linnaan. On siellä hyvässä tallessa. Ja ulkopolitiikan pitkällinen ammattilainen.
Kun sain esikoisen helmikuussa -94 silloin oli kakkosvaihe ja Elisabet ja Martti kisailivat. (oisko ollu 6.2.)
mä muistan äänestäneeni Tarjaa joskus hetikohta 18v täytettyäni eli alkutalvesta siis, näin olisin muistanut..
sitten tuli mieleen että 18.1. Oikee päivä taitaa sijoittua noiden välille...
menen tammikuussa ja helmikuussa.
Tammikuun kolmas perjantai ja toka kierros helmikuun toka tai eka perjantai. (En ole varma.) Presidentti astuu virkaan äänestyskuukautta seuraavan kuukauden alussa eli helmikuussa, jos on yksi kierros ja maaliskuussa, jos kaksi. (Tästä olen varma.)
JOtain tommosta, mutta kuitenkin tammikuussa ja säädeltynä niin, että ne ovat aina tammikuun n viikonpäivänä x. Ja toinen kierros vastaavasti sädeltynä päivänä helmikuussa.
toinen kierros 5.2. (tai siinä lähipäivinä, sunnuntaina kuitenkin)