Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 11+5 ja aloin vuotaa kunnolla :/

Vierailija
23.12.2011 |

Onko tarvetta ottaa yhteyttä jonnekin? Ymmärtääkseni näin aikaisilla viikoilla lääketiede ei pysty mitenkään auttamaan, vai? :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sitten eilen vielä päivystyksen kautta ultraan, niillä oli siellä joku tosi vanha ja huono laite käytettävissä, mutta sen verran näkivät että kyllä se pikkuinen vielä siellä potkutteli ja liikuskeli. :)

Tänään on vuoto melkein kokonaan loppunut ja joulun jälkeen pääsen uudelleen (parempaan) ultraan josko vuodolle löytyisi jokin syy. Tosi hermostuttavaa tällaiset vuodot, mutta toistaiseksi siis raskaus näyttäisi jatkuvan. Toivon niin kovasti että vuotoa ei enää tulisi!

Kiitos teille ihanista tsemppaavista viesteistänne! :)

ap

Vierailija
2/30 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla tehdään yleensä kaavinta, koska jotain rippeitä sinne kohtuun voi jäädä ja ne taas käsittääkseni aiheuttaa tulehdusriskiä???

Mulle tehtiin kaavinta jo 9+ viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

14

Pääsin sitten eilen vielä päivystyksen kautta ultraan, niillä oli siellä joku tosi vanha ja huono laite käytettävissä, mutta sen verran näkivät että kyllä se pikkuinen vielä siellä potkutteli ja liikuskeli. :)

Tänään on vuoto melkein kokonaan loppunut ja joulun jälkeen pääsen uudelleen (parempaan) ultraan josko vuodolle löytyisi jokin syy. Tosi hermostuttavaa tällaiset vuodot, mutta toistaiseksi siis raskaus näyttäisi jatkuvan. Toivon niin kovasti että vuotoa ei enää tulisi!

Kiitos teille ihanista tsemppaavista viesteistänne! :)

ap

Vierailija
4/30 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua AP:lle!

Vierailija
5/30 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuoteli alkuraskauden aikana, toden.näk. istukka. Se oli vähän "eteisistukka", siis asettunut lähelle kohdunkaulaa. Lääkäri sanoi sen korjaantuvan kun kohtu kasvaa, silti olin alkuviikot tosi hermona! : -C Syntyi tyttö, yliajalla oli noin viikon, 3990 g ja 51 cm!

Oikein ihanaa Joulua sulle ja koita ottaa levon kannalta!

Vierailija
6/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän vanhaan ketjuun, että vaikeasta alusta huolimatta meille syntyi tästä raskaudesta terve, suloinen poika! :)

ap

Vierailija
7/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
8/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea!!!!!

Vierailija
9/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Vierailija
10/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa et kaikki päättyi hyvin

Vierailija
11/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli syy vuodolle? itse olen samoilla viikoilla kun sulla vuotoa..

Vierailija
12/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea!!!!

Vierailija
13/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea!!!!

Vierailija
14/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi samoilla viikoilla tulla verta ja lapsivettä. Hoidettiin (ulkomailla) ja saimme mekin terveen lapsen

Vierailija
15/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi!:)

Vierailija
16/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! :)

Vierailija
17/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti!

Vierailija
18/30 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
19/30 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2011 klo 08:23"]että Suomessa ei tehdä alkuraskauden vuodoille mitään. Itsellä oli vuotoa rv. 6-12, hoidettiin progesteronilla ja magnesiumilla ja terve tyttö syntyi. Asun siis ulkomailla.

[/quote] tää on niin totta! Venäjällä myös ekassa ultrassa viikolla 5-6 katsotaan keskenmenoriskiä jos sellainen löytyy niin nainen laitetaan sairaalaan muutamaksi kuukauseks. Ja jos alkaa pieni vuoto kotona ollessa niin heti voi soittaa puhelun ambulanssiin ja nainen viedään suoraan osastolle ilman mitään jonoa. Ja lapsia pelastetaan päivittäin . Yhdellä tutulla viikolla 7 alkoi vuoto, se lähti heti sairaalaan , siellä kävi ilmi et kohdunkaula alkoi aukeamaan. Laitettiin tikit siihen , niin vuoto oli loppu ja terve lapsi syntyi , vaikka olikin uhkaava km. Noin pienestä asiasta voi olla kiinni. Täällä tutkimaan naista ja pitämään lasta lapsena vasta rv 12 jälkeen, ennen sitä kaikki sanoo yhteen ääneen : Seuraa vaan tilannetta , eli vuoda vaan ja menetä lapsesi! Mun kaveri oli lähtenyt joka kerta Venjälle raskauden alussa seurantaan ja muutenkin asumaan , siellä on ollu tapahtumassa 2 km kahden lapsen kohdalla, onneksi oli oikeassa Maassa, sillä lapset pelastettiin ja ne on nyt terveet 9 ja 10 v. Täällä ne ois vuotanut jos pois, eikä kukaan ois tehnyt yhtään mitään

Vierailija
20/30 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan kuitenkin soittaa omaan tk:hon... Itse kaaduin pahasti viikolla 20 ja lääkäri sano sairaaalassa, että jos sikiö on alkanut mennä kesken niin he eivät voi tehdä mitään. ;( Onneksi kaikki oli kuitenkin vauvani kohdalla hyvin.