Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kadonnut baarireissun jälkeen

Vierailija
23.12.2011 |

Aaarghs, mies lähti eilen illalla ulos kaverin synttäreille. Jouduin itse lähtemään töihin aikaisin (05:00) ja siihen mennessä ei ollut tullut kotiin... Nyt ei vastaa puhelimeen, yritin soittaa kaverillekin mutta hänkään ei vastaa. Koirat yksin kotona, en ehtinyt niitä aamulla viemään koska kuuluu miehen aamutoimiin

Jos soittelee esim. juoppoputkat läpi, kertovatko jos kysyy onko eräs tietty henkilö siellä?

Ahdistaaa!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän menny jolleki kaverille jatkoille ja sammunu/nukkuu tms.onko tapaista?

Vierailija
2/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-palauttaa kyllä ennen pukkia....luulen

terv. VOSU (evp)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tehnyt moisen tempun, silloin oli tosin puhelimensakin pöllitty ja pois päältä... Tuosta aikaa jo kolme vuotta. Ensimmäisen kerran yritin soittaa heti kun heräsin eli 03:30, sen verran tiedän että synttäreitä on juhlittu baarissa, ei siis kenenkään kotona. Ja ei ole miehen tapaista, eniten huolestuttaa ettei ole viestiäkään laittanut missään vaiheessa iltaa :( Sovimme että mies on aamulla kotona ja käyttää koirat aamupissalla... Siellä ne nyt on kintut ristissä raukkaparat. Luojan kiitos lapset ovat yökylässä... AP

Vierailija
4/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se niiden vika ole, jos mies jäi reissulleen :(

Vierailija
5/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittu oli, että mies käyttää koirat aamulla... Itseasiassa mies sanoi lähtiessään että saattaa olla että on pilkkuun asti, joten tyhmä olin ja luotin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä