kuinka käyttää etäisän lapselle antama joululahjaraha?
perinteinen 100e taas laitettu tilille, ja viestinä että osta lahja lapselle iskältä. nyt on aika tiukkaa,niin voinko ostaa "vain" parinkympin lahjan ja laittaa loput lapsen harrastusmaksuun? mitä mieltä?
yleensä oeln ostanut jotain melkeinpä koko rahalla, mutta nyt tekisi mieli ostaa halvempi,ja tosiaan maksaa tuo lapsen harrastusmaksu.
mitä mieltä olet?
Kommentit (7)
Minä tekisin niin, että jos sinulla on jo joku isompi lahja hankittuna, sanot lapselle, että se on isältä (tai vaikka sinulta ja iskältä yhteisenä). Sitten voit ostaa lisäksi parinkympin lahjan ja käyttää loput harrastusmaksuun.
Laittasin kyllä rahan isukin tilille takaisin ja viestiksi, että näepä itse vaivaa ja osta lahja omalle lapsellesi. Outo käytäntö?
edes huolisi. Ostakoon itse! Ja jos ei sen verran viitsi vaivaa nähdä, niin laita vaikka siihen harrastemaksuun.
Sanot sit lapselle terveisiä et iskä maksoi joululahjaksi sen tai jos on ihan pienestä kyse niin sit osta joku halpa juttu siihen kaveriksi mut iso lapsi tajuaa olla iloinenkin asiasta.
Harrastus on oikein hyvä lahja. Laita lapselle pakettiin kortti, että hän pääsee harrastukseen ja että se on lahja isältä. Muistuta sitten, että kiittää isää.
Osta itsellesi uudet kengät. Olet ansainnut ne!
Laittasin kyllä rahan isukin tilille takaisin ja viestiksi, että näepä itse vaivaa ja osta lahja omalle lapsellesi. Outo käytäntö?