Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ENSIKOIDEN varaslähtö viikonloppuun ♥

10.11.2005 |

Otanpa pienen varaslähdön, kun on asiaa näin yömyöhään eikä kukaan varmaan huomenna lue enää tämän päivän pinoa...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täti jo lupaili eilen, kun iltalenkin aikana oli tullut tuhrua, mutta nyt ei sitten mitään! Pöh! No, tänään siis on 2. terolutkuurin jälkeinen päivä, joten nyt hopi hopi tätönen...

Pepsille ja Naksulle tsemppiä!

Meillä oli myös ihana ilta eilen, pitkästä aikaa molemmat oltiin kotona. Käytiin lenkillä ja samalla vuokraamassa leffa. Nollattiin lenkkitulokset muutamalla saunajuomalla ja isolla säkillä namia! :)

Hyvää isänpäivää kaikille! Ja ensi isänpäivänä sitten kaikilla on nyytit kainalossa, eikös niin?

-Q-

Vierailija
42/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q; ihanalta kuulosti teidän ilta...ja saamarin täti, Q:lle heti kylään, koska sua odotellaan!!!!!!

Saako mooli nyt purnata...kun ottaa yksi ja sama asia aivoon...meillä on koko yhdessäolon ajan ollut niin, että minä teen kaikki nk. kotityöt. Tämä on ennemminkin kirjoittamaton sääntö, mies toki tuo rutkasti enemmän rahaa taloon ym.ym. Siivoan kunnolla ainakin kerran viikossa, meillä on isohko perheasunto. Ja siis jos en siivoaisi, mies ehkä tarttuisi imuriin max. kerran kuussa. Joten ihan oman viihtyvyyteni vuoksi pesen ja viikkaan pyykit, siivoan, laitan joka päivä ruokaa meille illalla ym.ym. Mies tekee harvoin tehtäviä miesten töitä, kuten fiksaa jonkun paikan. No, tämähän on ihan mun oma valinta, eikä siinä mitään. Ja ruoanlaiton kanssakin on niin, että mies toki söisi einespitsaa vaikka joka ilta, ei kaipaa kotiruokaa vaikka kyllä syö hyvällä halulla, kun teen, samalla telkkaria katsoen. No tämäkin toki on ihan ookoo, vaikken nyt erityisesti kiitosta saa. Teenhän toki yhtä pitkiä työpäiviä kuin mies, joten ei mulla enemmän aikaa ole. noh...eniten risoo se, että kun mies tekee vaikka voileipää, kaikki tarvikkseet ja muruset jää pöydälle, astiat olohuoneen pöydälle ja koska syöminen tapahtuu tavallisesti sohvalla, on murusia ympäri kämppää,kun leivän kanssa kulkee...olen monesti kysynyt (vähän leikillänikin), että sotkeeko hän ihan tahallaan vai eikö huomaa sotkevansa...vastaus on aina sama,että se siisteys ei hänelle ole niin tärkeää, ei häntä haittaa muruset ym. hiekka lattialla, päinvastoin, se on kotoista. Ja mua niin risoo!! En ole mielestäni mikään supersiisteysintoilija, on meillä toki sukkia lattialla ja sänky petaamatta ym. sellaista sekaista, kun kiireessä töihin lähdetään. Olen vaan miettinyt, että millaisen mallin antaa joskus syntyvälle nyytille ja entä sitten, kun lapset joka tapauksessa sotkee (onhan mulla ollut koiriakin, joten ymmärrän tietysti koirat ja lapset), niin onko mulla vaan yksi lapsi lisää sotkemassa (mies siis)...Useimmiten toki korjaan mieheni jälkiä ja en skitsoo aiheesta, mutta välillä pinna palaa ihan totaalisesti. Jotekin liitän tän koko asian yleiseen välitäämiseen musta ja mun tekemisistä, otan aika henkilökohtaisesti siis. Onko kellään enskalla kokemusta tällaisista ajatuksista?

*menee purnaamaan ja puunaamaan*

t.Bree-kompleksinen mooli (tiedättehän täydellisistä naisista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako mua enää kukaan? Sori kun en ole aikoihin kirjoitellu, on ollu niin kiireitä opiskelujen kanssa, mutta nyt on pakko. En uskalla kuitenkaan vielä kertoa kellekään muullekaan jos jokin meneekin vikaan..

Plussasin eilen (kp30/28-36). Ihan haalea viiva, mutta viiva kuitenkin, ei mikään haamu. Ja siis neljäs yrityskierto oli menossa. Mä en vieläkään tiedä mitä ajatella - tai siis - mun on vaikea uskoa että tää on totta. Mulla ei ole ollut minkäänlaisia oireita, ihan samalla lailla rinnat ja alavatsa kipeät kuin viimekin kuussa. Oksettais nyt edes vähäsen niin ehkä sitten paremmin tajuais ettei tää ole unta:)

Eli niukasti heinäkuun vauva olis tulossa, jos syntyy ajallaan. Eiks se ole silloin leijona?

Huh huh. Mitens tästä eteenpäin? Missä vaiheessa kannattaa käydä lääkärissä? Mä en uskonut että tää kävis näin nopeasti, niin en ole tajunnut ottaa selvää.

Ainakin pidän tän ihan omana tietona vielä hetken (siis teidän lisäksi tietty:) ja miehen..). Mä en oikeen uskalla vielä olla niin iloinen ja helpottunut kuin haluaisin. Mitä jos tää onkin vain kemiallinen (vaikka mä en edes tarkkaan tiedä mitä se tarkoittaa) tai menee kesken kun se on vielä näin alussa?

No jos niin käy, niin mä en voi sille mitään. Toivotaan kuitenkin että mä olen ONNELLISESTI, PERUUTTAMATTOMASTI JA IHAN OIKEASTI RASKAANA!!!

Oma napa sikseen. Vähän olen kuitenkin kerenny seuraamaan teidän juttuja. Paulineahan oli kans plussannu? Oliko muita? Ja uusiakin on tullut.

Hirveästi plussaonnea kaikille!!! Eikö sen plussa aallon melkein voi sanoa jo tekevän tuloaan:) Toivottavasti ens isänpäivänä meillä on kaikilla perheessä juhlittavaa.

-Tara

ps. Yksi juttu on varma: en mene siihen keskiviikon tenttiin johon olin niin kiireellä lukemassa. Ehtii sen myöhemminkin paremmalla keskittymiskyvyllä..

Vierailija
44/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

+++++++++++++++++Onnea Tarastella+++++++++++

Kyselit lääkäriin menosta... Itse varasin neuvolaan ajan varmaan 5-6 viikolla ja yksityisellä kävin varhaisultrassa rv 7+4 ( km rv 8+4 ).

Eipä sitä tarttis käydä ennen ekaa neuvolaa missään jos ei halua, mut itse halusin varmistaa onko siellä elämää.

Elelet vaan normaalisti ja terveellisesti :)

Pahoittelut Pepsille ja muille tädin kestittäjille!

Hyvää viikonloppua ja alkavaa viikkoa kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
45/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkii ja liimaaa mukaan!!!!

Naksu:nyt vähä masis iski,ois se niin kiva ollu nyt saada ne kaks viivaa...Ja pahoittelut negasta!Piän vielä peukkuja!

Kyl on taas pitkä aika seuraaviin piinapäiviin....tosi tylsää!

Olipas taas heinäsirkkoihin tullu plussia kun kävin tiiraamassa.Meille kans!!!!

Moolille haleja!

-Pepsis kp2/24-27

Vierailija
46/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttiin tässä iltapäivällä miniweekendiltä ja oli kyllä kivaa. Aika menee vaan niin pirun nopeeta, kun on kivaa (ja päinvastoin). On noi miehet kyllä aika hauskoja.. Onko teitin miehillä samaa vaivaa, et ne saa kuin taikaiskusta muutaman putiikin jälkeen karmivan selkäkivun!!? Sitten he etsivät urhoollisesti tuolin tai penkin ja odottavat kiltisti siinä sillä aikaa, kun ite tekee rundin liikkeessä.

Mä oon kyllä aika hyvin ton ukkokultani kouluttanu tässä shoppailuasiassa; välillä nastenliikkeitä ja sitte urheilukauppaan, niin taas jaksaa seurata perässä ;o) Jaa miten niin taktiikasta kiinni.... *hih*

Heti ekaks ONNITTELUT plussasta [b]Tarastellalle[/b]!! Toivottavasti [b]Marinda[/b] seuraa perässä, mahikset ainakin testin mukaan on hyvät. Mites kävi [b]Naksulle[/b]? Onko täti osannut pysyy poissa, toivotaan niin.

Kurjaa [b]Pepsi[/b] et tädin ryökäle tuli sittenkin, mut just tolla positiivisella asenteella kun jaksat porskuttaa, niin hyvää siitä seuraa ja se plussakin sitten vihdoin ja viimein!

Onnee uuteen kotiin [b]Tuulia[/b]!! Ehdit sitten laittaa paikat kuntoon jouluks, mikäs sen hienompaa. Pakkaus on myös hyvä keino heittää meneen kaikki turha, mikä on kasaantunu kaappeihin. Mä en ymmärrä miten sitä onnistuukin kasaan kaikkee kamaa.. hmm.. johtuu varmaan siitä shoppailusta ;o)

Ootko [b]Mooli[/b] koittanu jättää siivoomatta miehes jäljet vaikkapa noin viikon ajaks? Mahtaiskohan hän huomata, et onpas meillä epätavallisen sekaista, mistäköhän johtuu...? Sulle tää taktiikkaa saattaa tosin aiheuttaa enemmän hampaitten kiristystä, mut kysypäs mieheltäsi, et jos kodissa asuu ja elää kaks ihmistä, niin miten vain toinen on silloin vastuussa kaikesta epämukavammasta, kuten siivouksesta? Koittakaa vaikka tehdä, siis siivota, yhdessä aluks. Toinen imuroi ja toinen moppaa/pyyhkii pölyt. Mitä tulee tavaroihin niin sano, et sä et todellakaan haluu jankuttaa tai valittaa, mut ois kiva jos hän vois viedä lautasensa olohuoneesta keittiöön, ei se kestä edes kauaa ja sulle tulee hyvä mieli, et hän kunnioittaa sua tälläsellä pienellä eleellä. Tai ne sukat pyykkikoriin sieltä lattialta... Tsemppiä asian suhteen!

Mitäköhän muuta te Enskat kirjoititte... En nyt muista enää enempää kommentoitavaa mut plussaonnee kaikille, jotka sitä tarvitsee ja tätipahoittelut asianosaisille. Tsempillä eteenpäin!

Tervesin Wäiski

(tulipahan taas tekstiä.. no tuli parin päivän edestä)

Vierailija
47/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa, nyt lussia alkoi tulemaan!!!!!!

Kiitos Wäiski ja kiva kuulla, että teidän lomanen oli auvoisa:=) p.s. oon mä kokeillu kaikenlaista...*huokasee* kun siis se ei todellakaan välitä, vaikka olis likaista, ei sitä haittaa yhtään...:=(

no joo, nyt alan mussuttamaan karkkeja.

halauksia ja terkkuja pepsis-kamulle; ootko taas vauhdilla uudessa kierrossa!!!

-m

Vierailija
48/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Plussa-aaltoa kehitteillä selvästi myös enskojen joukossa! Oikein tosi iso rutistus sulle, Tara!!!!! Ja tarrasukkia ja vauvaliimaa! :) Ihana uutinen näin sunnuntai-illan virkistykseksi!

Mooli: ymmärrän todella hyvin sun tuntemuksesi!!! Myönnän olevani aika lähellä perfektionistia (en ihan, mutta melkein...), nautin siististä kodista! Meillä mies kyllä osallistuu kotiaskareisiin, tiskaa ja jopa imuroi ollessaan vapaapäivällä, osaa täyttää pyykkikoneen ja laittaa jopa ne pyykit kuivumaankin... mutta ei kyllä millään lailla ressaa, jos paikat on vähän niin tai näin... Mä olen meistä se, joka vetää herneet nenään esim. kun olohuoneen sohvapöydällä on paljon murusia! (meillä eläisi vaivatta ainakin yksi kana siä pöydän alla....) Mä periaatteessa tykkään kotihommista, hermot menee silloin kun oon pitkän työpäivän jälkeen väsynyt ja huusholli on kuin pommin jäljiltä. Ja just ne välipalatarvikkeet keittiön pöydällä, läikkynyt kahvi jne... ARK!

Mä luulen, että miehet ei voi kuvitellakkaan sitä ajatusyhteyttä, mikä meillä naisilla syntyy tosta " välinpitämättömyydestä" , ja siitä, että liitämme sen heti meistä välittämiseen ja arvostamiseen... Kun miehellä on nälkä, se tekee välipalaa ja sillä hyvä. Välineet jää levälleen, koska ei koskaan voi tietää pitääkö välipalaa tehdä vielä lisää. Eli miksi korjata jäljet jos mahdollisesti kohta täytyy levittää ne uudelleen. Sitten ne unohtuu ja sitten vaimoke saa raivarin. Meillä aina välillä käydään tällästa periaatteellista keskustelua... :) Toisaalta pitää kyllä antaa miehellekin pisteitä siinä, että kyllä se kuitenkin aika paljon tekee ja ihan omatoimisestikin, mutta ei ihan yhtä useasti kuin minä... Ja toisaalta: mulla menis kyllä hermot sitten sellaiseen mieheen, joka koko ajan olis pyyhkimässä pölyjä ja väliovia jne. ;)

Mun raivarit siisteysasiassa liittyy aika usein siihen, että oon väsynyt ja haluaisin jaksaa puunata huushollia, mutta en sitten jaksakaan. Jos sitä jälkikasvua joskus annetaan, muutun varmaan ihan täyspäiväiseksi pirttihirmuksia sairastettuani ensin raskaudenjälkeisen totaaliromahduksen, koska kaiken pitää olla aina niin tiptop... :) Aloin miettimään, että mistä mä oon oppinu sellaisen, että haluan kodin aina olevan niin siisti... Varsinkin jos tulee vieraita... Vaikka aika harva varmaankaan oikeasti tulee meille katsomaan onko meillä villakoiria sohvantakana tai ikkunat likaiset... Hmmm *jää miettimään syntyjä syviä...*

Eli siis, mopo karkasi nyt käsistä tän aiheen kanssa ;) Anteeksi kauhea sekainen vuodatus. Pääsin tutun aiheen kanssa vähän vauhkoontumaan... *Lähtee tiskaamaan*

Vierailija
49/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän minä mooli-kulta! samoissa " ongelmissa" pyörinyt koko viikonlopun kuin sieki :) eli siivoamassa kämppää kun tuntuu viikolla aina menevän niin sekaisin..

kun vaimo on poissa kotoa vähintään kaks päivää, tuntuu että pyörremyrsky olis käyny talossa.. huhhuh.

meillä miehellä jää aivan samalla tavalla välipala vehkeet pitkin pöytiä (olohuoneen-, tietokone-, yöpöytä jne...) murusiin on alkanu jo tottumaan kun kaksi koiruutta levittää samaan tahtiin hiekat, muronsa ja kaiken muunki :) niin ja vaikka joskus vahingossa saattaa miehuus viedä astiat tiskipöydälle, ei ne varmasti mene tiskikoneeseen vaikka se olis tyhjä ja auki. tänään kun oikein möksötin niin suostu vähän jeesaamaan ja pisti omat työvaatteet koneeseen pyörimään ja tyhjensi tiskikoneen, olin kyllä hirmu ylpeä.

toisaalta olen kyllä sillä kannalla ettei mulla opiskelijana ole muutenkaan kauheasti kiireitä toisin kun yksityisyrittäjämiehelläni.. niin että voin kyllä aivan hyvin panostaa sitten tuohon kodinhoitoon " kunnon naisen" tavoin. (olipas vanhoillisen kulosta.. :)

mutta olen kyllä osaani aivan tyytyväinen, mutta mieli voi muuttua sitten kun pääsen itsekkin työelämään :)

ONNEA TARASTELLA!!! lisää tätä!! upeaa meidän plussa-aalto voimistuuu!!! kuka seuraavaksi??

oma napa: kp 22 ja huomenna lääkäriin verikokeisiin katsomaan onko sitä ovulaatiota tapahtunu.. voisko näin aikasin olla jo oireita?? mulla on nimittäin naama aivan kukinnassa ja samoin kaula.. ja tämä on ihan outoa kun en yleensä tällälailla kuki.. ja lämmöt kohoaa koko ajan =) mietin vain että kuuluko niiden noussa yhtäkkiä vai voiko se tapahtua pikku hiljaa? ja psyykkisellä tasolla sitten onki taas paljon kaikenlaista.. :) itku tulee koko ajan asiasta kuin asiasta, näen unia omasta äidistäni (menehtynyt n. 13 vuotta sitten) ja suhteesta häneen. enkä kyllä aiemmin näin vahvasti sitäkään havainnu.. toivotaan että oireita tulisi paljon lisää :)

piinailijoille plussa-onnea (liityn piakkoin seuraan :)) tädin yllättämille pahoittelut (erityisesti pepsille myötätuntohali)

syysillan jatkoa myös muille!

Vierailija
50/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa-aalto se vaan jatkuu!

Jee! Pääsisköhän sitä itsekin samaan aallokkoon surffailemaan? Täti on nimittäin vihdoin täällä! :)

Huomenna tai tiistaina piipahdan labrassa ottamassa muutamia verikokeita ja sitten keskiviikkona aloitan clomikuurin. Saas nähdä mikä monsteri musta sitten niiden seurauksena tulee... Toivottavasti ne tehoais yhtä hyvin kun noi terolutit. Lääkärihän sanoi, että kahden päivän päästä kuurin loppumisesta pitäis menkat alkaa, ja niin tosiaan kävi! Varsinainen vuoto alkoi vasta tänä iltana klo 19 aikoihin, niin eikös silloin lasketa vasta huominen kp1? Muistelen, että niin se Väestöliiton lääkäri mulle neuvoi ja jotenkin se tuntuiskin loogiselta.

Voi että tytöt olen kuulkaa nyt onnellinen!!! Tästähän tää yritys vasta alkaa, voi kun saatais oma nyytti!!!! Näin tänään siskon, ja sillä oli jo niin ihana vauvamasu, että voi kun pian sais samanlaisen!!!!

Toivottavasti fion oireet vahvistuu ja lisääntyy ja huipentuu lopulta plussaan!

moolille jaksuja miehuksen sotkujen keskelle! Meillä kans on sama tilanne, jatkuvasti saa olla mököttämässä miehelle :), kun se ei vaan tajua itse aloittaa siivoamista eikä sitä edes tunnu häiritsevän vaikka hädin tuskin mahtuu astumaan taloon sisään! Ja sitten kun se kerrankin tekee jotain niin kyllä se sitten jaksaa sitä mainostaa - ai että raivostuttaa jo pelkkä asian ajatteleminenkin!!!! Paras lopettaa...

Hyvää yötä!

-Q-