Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ENSIKOIDEN varaslähtö viikonloppuun ♥

10.11.2005 |

Otanpa pienen varaslähdön, kun on asiaa näin yömyöhään eikä kukaan varmaan huomenna lue enää tämän päivän pinoa...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

diotima; mä en valitettavasti tiijä noista limoista, niitä tulee ja menee:=)

-m

Vierailija
22/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä mooli tosissani oo sitä kutsunu kylään,mut siis jos on tullakseen ni tulis jo ja pääsis tänää bailoomaaan!!Saas nähdä.Kai se nyt on kohta tulossa muuten ,menee jo mielenkiintoseks tää tilanne.Tänäänhän mulla vasta pidemmän kierron mukaan pitäs alkaa,joten oisko pikkunen tsäänssi et toivoo ois vaikka eilen nega?Kai se on vaa alistuttava tähän oottelemiseen.En nyt oikee tiiä luottaako noihin lämpöihin,vaik hyvin pitäny ainakin ed.kierroissa paikkansa et kun ne laskee ni täti tulee...nyt on lämpöö 37,on ne näköjään vähä laskenu,joten eeiköhän se sieltä tuu,mutta hitaaaasti ja varmasti :(

wäiski:romanttista viikonloppua sulle ja miehelles!Nauttikaa ja rentoutukaa!!!!

Diotima:noh limajuttuja.......mulla ainakin on sellasta kirkasta,niiku kananmunanvalkuaista ja kun pyyhkäsen ni sit linttaan paperin yhteen ja avaan sitä hiljakseen ja siinä samalla aina nään venyykö se.Tajusitkoha yhtää mitää näistä sepustuksista.....Mulla ainakin välil valahtaa sitä kunnolla pikkareihinki jos sattuu oikee kunnon megaovislimat olemaa....jaiks!

Millos se Naksu testailikaan seur.kerran?Sori lyhyt muisti....;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli mies kellistetty. Oli ensin vähän ihmeissään, että mikä tuotan naista NYT vaivaa kun hyökkäsin kimppuun kun se kotiutu. :) Sen verran kommentoin vielä niistä ovistikuista, vaikka tämä tässäkin pinossa jo monesti sanottu, että kun tikuttaa ja tietää millon otollinen aika on niin voi muun ajan pupuilla ihan " rennosti" .

Ja niistä limoista... Nyt huomasin oviksen siitä, kun pari kertaa tunsi, että nyt hulahti jotain. Tarkemmin en koostumusta tutkinu.. semmosta kirkasta oli kuiteski.

D - kivoja treffejä teille! Minusta mukavan kuuloinen ja varteenottava tapa käydä silloin tällöin kahestaan jossain. Helposti laiskistuu ja mökkiytyy.. Mä ajattelin tehdä pitsaa ja sit vois vaikka pari sidukkaa maistella, onko booli-mooli seurana?

Leppoisaa lauantaita, pupuiluja ja plussia!! :)

Vierailija
24/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ku höpötän mutku ei viitti muillekkaa höpöttääää.

Äske lorahti,mut se olikin valkkarii ja lämmöt pomppas 37,3!Mikse täti piiinaaa mua iha todella?!?!Arvatkaa vaa tuliko taas pienen pieniä toiveita...enhän oo hölömö ku elättelen vielä mahiksii...enhän....

Plussatuulia teille!!!

Vierailija
25/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ainaski kuulostaa!! Rutkasti peukkuja!! ++++ Ja onhan niitä oikeesti monia tarinoita, joissa montakin negaa ehtiny testata ja plussa näkyny vasta jopa 2 vk sen jälkeen kun tädin olis pitäny tulla..

Vierailija
26/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, kun meilläkin kävis vaan noin, että kun toinen tulee kotiin,niin heti vois kellistää...

pepsis, tsemiä!!

Kippis vaan, kamut:=)

-m-b

Vierailija
27/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä on menny kiukun ja pettymyksen tunteissa... Usko meni kyllä täysin ku sen negan testasin! Sit ku vielä joillakin ihmisillä on käsittämätön kyky ja pokka saada toinen vielä paskempaan jamaan! Parille kaverille oon kertonu tästä meidän yrittämisestä. Toinen heittää kyllä tässäkin tilanteessa sellasta kommenttia et huhhuh! Luulis et jokasen empatiankyky pakottais oleen ees väkisin ystävällinen! Voi kiukku! Kommentit oli kyllä äsken sitä luokkaa, et mitä sä siinä oikeen toiveita elättelet, ihan naurettavaa!!!! Mrrrrrrrrrrrrrr!

Mutta anteeks, nyt te sitte joudutte kuunteleen mun raivoani!

Pepsi: Koska ite aiot testata?! Kyllä sulla on musta niin hyvä tilanne, eiks sitä niin sanota, että samat oireet voi tulla raskauduttua ku menkoissakin, yhtälailla on hormonitoiminnat kovassa vauhdissa! Voi ku ois pikkuvaavi siellä sun masussa!!! bd bd bd

Mä en viäl tiä koska testaan, en oo aatellu niin pitkälle... Tarkotus oli alunperin testata sunnuntaiaamuna, isänpäivänä siis, ni ois ollu kivat uutiset avokille jos ois näyttäny plussaa! =) Mut nyt taidan jättää tuon väliin ja jään ootteleen sitä v**un tätiä!!

No, jatkan kiukuttelua, teille kaikille hauskaa viikonloppua ja lussia kaikille!!!

Vierailija
28/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä odottikin jo vloppua kun koko viikon on ahertanu opinnäytetyön kimpussa..Nyt pian saa mennä vaan nukkumaan ja ei tarvii aamulla herätä aikasin ollenkaan... Mulla menossa 5/(47 ekassa luomukierrossa) et rauhallista odotusta vaan...Onneksi tässä kuun vaihteessa tulee muuttoasiat ajan kohtaseksi...Niin saatiin uus kämppä..nykyinen 36 neliötä ja uus olis 56 neliötä ja sauna...Oli tosi iso kämppä verrattuna tähän...Et siihen nyt mennään asusteleen ainaskin pariksi vuodeksi..Ihanaa sit ruveta pakkaamaan ja uudessa kämpässä sit laitella tavaroita...

jos oikein muistan ni oli galluppia kummilapsista. Mulla on 5 vuotias kummilapsi ja just tänään ostinkin sille joululahjan..vähä kivaa ruveta osteleen joululahjoja..

Mutta nyt pehkuihin ja aamulla saa nukkua pitkälti :)

Vierailija
29/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin täällä jo kippistellyt, arvasin, että mooli-boolista saa ainakin seuraa! :)

Kiitos Vocille ja Keinuheposelle ja muillekin peukkuasiaa kommentoineille - eli teen tumput ilman peukkuja! :)

Naksulle ja pepsikselle supersuuret pahoittelut negasta!!! Tosi kurjaa, ei voi muuta sanoa! Mutta älkää missään nimessä olko nolostuksissanne mistään hehkutuksista, mitä olette täällä pinossa kertoneet! Ihanaa vaan nähdä, miten kovasti te toivotte vauvaa, ja kaikkihan me oireita kehitellään. Ja varmasti niitä tunnetaankin, kaikki vaan ei tarkoita vaavia, mutta onhan sitä kiva tunnelmoida yhdessä! :) Mutta vielä on toivoa, joten jatketaan tädinkarkoitusloitsuja!

Mä puolestani yritän houkutella tätsyä tänne, tänä iltana syön vikan terolutin ja sitten se vanha harppu todella sais tulla!

Diotimalle aivan ihania treffejä miehuksen kanssa - juokaa skumppaa ja syökää vaahtokarkkeja ja nauttikaa toisistanne! Sama resepti teille kaikille muillekin Enskoille

määrää tohtori -Q-

Vierailija
30/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ihanaista oman kullan järjestämää lomaviikonloppua! Sulla on oikein romanttinen mies!

-Q-

Vierailija
31/50 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä just viimeistelin isänpäivä kakkua..hieman oon aikasessa mutta kun mun isukki asuu kaukana ja sattuu huomenna tulemaan tänne päin..kinuskikakku tuli:)

Mulle sattu eilen hassu juttu, paahdoin iltapäivällä hirveellä vauhdilla kotiin pyörähtämään ja piti lähteä heti takas töihin..yleensä teen töitä suoraan iltaan asti ja mies on aina jo ennen mua kotona, nyt sit satuinki olemaan kotona kun kulta pääs töistä ja ai että se tuntu ihanalta:)

Aattelin heti mielessäni että vitsi kun sais olla pikkusen kanssa päivät kotona ja vastassa kun mies tulee töistä..sit samaan aikaan mies sano sen saman ääneen ja mun vauvakuume kasvo, jos mahdollista, vieläkin hillittömättömämpiin mittoihin!!

Oon muutenki niin täynnä töitäni, yök! Tietty se vauvan/kodin hoitaminenki ois kovaa työtä mut kuitenki eri juttu kun tän hetkinen tilanne..tahtoo;) kp10 ovista ootellen..

Meillä on yksi kummityttö, ihana 2vuotias neiti:)

Tulipas taas omaa napaa!

Plussa onnea piinailijat ja lemmekkäitä hetkiä muille;)

Vierailija
32/50 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas myrsky laantunut täällä! =)

Tänään onki varsinainen päivä, ens harjottelussa viiteen saakka, sitte kahdet bileet. Tai ois ollu kolmet mut oli pakko peruuttaa yhet pikkujoulut, ku ei pysty repeen niin moneen paikkaan. Jännittää toi ilta ihan kamalasti, mitä keksin hyväks tekosyyks et miks en juo?! Mä kun en yleensä oo sellasta lasiin sylkevää tyyppiä! En millään haluis et kaikki alkaa uteleen et no, onkos teille vauva tulossa. Kauheeta, varmaan pillahtaisin itkuun! Vaik se epätodennäköistä onkin et ois raskaana, ni en aio mitään juoda ennen ku se varmistuu...

No, mut nyt pitää mennä, hauskaa lauantaita kaikille ja paljon +++++ tarvitseville!

Vierailija
33/50 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päivää romantiikasta nauttiville, diolle ja muille!:=)

Me lähdetään miehuuden kanssa päiväreissulle Tallinnaan, toivottavasti siellä ei sada:=)

Vihdoin ja viimein sain miehen kellistettyä, tuntemuksien mukaan ovis oli eilen päivällä, joten myöhäs ollaan. No, ens kierrossa sitte!!

halauksia ihan kaameesti kaikille, pupuilkaa ahkerasti!!

Naksu, kiva, että ajattelet vaavia, mä tosin kuulun siihen koulukuntaan, joka uskoo, että nyyttiä ei voi vahingoittaa, ennen kuin tietää varpisti...entä jospa maistelisit ihan pikkasen, muut humaltuu, eikä huomaa kuinka vähän juot...:=) *ehdottaa vaan varovasti*

++++++++++++++säteitä, enskarit!

-mooli

Vierailija
34/50 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla koiravanhukseni kanssa lekurilla ja virtsakiviä löytyi:( on muuten pikkasen kallista touhua kun ultra,röntgen ja pissakokeet makso 170e!!auts..edessä oleva kivien poisto maksaa n.500e ja semmonen on jo kertaalleen tehty pari vuotta sitten.. mutta mitäpä sitä ei kullanmurujensa eteen tekis..vaikka konkurssia:) tää nyt poikkeaa vähän aiheesta mutta täällä tais jotain koiraihmisiä kuitenkin olla;)

Nyt jatkan koiramaista päivääni ja lähden koirapuistoon:)

Mukavaa iltaa juhlimaan lähtijöille ja muillekkin tietysti:)

..ja pitäkää täti loitolla!!++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
35/50 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleem ootellaa tätiä,aamulla testasin ja negahan sieltä taas tuli....:(Inhottavaa,nyt ei kyl toivoo enää oo.Miksei se voinu näyttää niitä kahta viivaa mulle.....harmittaaa.Lämmötki näköjää laskenu 36,7 joten tätin mulkerohan sieltä on tulos,masentavaaa.

Plussaonnee kaikille!!!!!

-Pepsis kp28/24-26

Vierailija
36/50 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, just ehdin noi pari viestii lukeen ennen ku pitää taas mennä!

Mul on noitten viinaksien kanssa vähän ehkä turhanki varovainen asenne, mut kun on tehny töitä FAS-lapsen parissa, ni on jotenki ihan periaatepäätös et jos on ees mahkuja olla raskaana ni sillon en ota. Ja tää on ihan vaan oma päätökseni, en siitä paheksu muita, jotka samassa tilanteessa ottavat! :) Noita kaikenmaailman tutkimustuloksia siitä, että jo hedelmöityshetkellä humala saattaa vaikuttaa sikiöön ymym, on tullu luettua liikaakin. Mutta ei siis oo mikään moraalisaarna muille!

Pepsi: Voi prrrrkele sitä tätiä! Jos se nyt sit on noin kovasti tullakseen ni tulis sit ees pian! Tietty kaikki pidetään vielä peukkuja et ei tulis ja et se nega vielä plussaks muuttuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bd bd bd bd

Nyt lähen ristikuulusteltavaksi, eiköhän sitä sit jotain verukkeita löydy jos ja kun joku kysyy! Hauskaa lauantaiehtoota kaikille!

Vierailija
37/50 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ei mahda mitään :(En ees kyl järkyttyny ku huomasin et punaset jarrutusjälet housus.Mut hyvin mä sinnittelin kuiteski ;)Nyt alko se 8. yrityskierto ja tikut tulee nyt mukaan kuvioihin ekan kerran,jee saapaha ainakin johki tikkuu kaks viivaa :)

Mä kävinkin ostaa tortilla tarpeet ja pepsimaxii,just äske syötii,voi että ol hyvväää!!!!!

Moolille hyvää Tallinnan reissuuu!!!

No niin beibet,ei muuta kun uutta yritystä putkeen ;)Panokset koveneeeeee!!!!

Hali kaikille!!Ja kiitos tsempityksistä!Ootte ihanii!!

Vierailija
38/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas tuli nega testiin... =´( Ja masussa tuntu siltä että täti tulee näinä hetkinä! Voi vittu mikä olo! Kun sitä jo niin antoi luvan itelleen olla innoissaan! Mut mitä hittoo nää kaikki " oireet" on?! Rinnatki on edelleen niin kipeet et pitää pitää niistä kii ku menee rapuissa eikä mahallaan voi kuvitellakaan nukkuvansa! Tyhmä kroppa mulla, kusettaa ihan kuus nolla!!!!

No, kai sitä on valmistauduttava uuteen yritykseen niinku Pepsiki. Voi että ku pystyis oleen noin positiivinen asian suhteen ku sä!!!!

No, nyt valmistaudun repimään ton krapulaisen avokkini tuolta sängynpohjalta ja lähdetään ASTA-messuille. Jos sais vähän muuta ajateltavaa...

Mukavaa isänpäivää kaikille, toivotaan että tää on meidän kaikkien viiminen isänpäivä ilman kääröä!

Vierailija
39/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsikselle osanotot inhottavasta tädistä! Ja tsemppauksia vielä Naksulle, sinnittele!!!

Itse tulin just töistä kotiin ja aamukahveja tässä odottelen kiehuvaksi. Jokos ne miestensä kanssa yhteistä viikonloppua viettelevät enskat (ainakin Diotima, Mooli) ovat palailleet palstalle??? Täällä yksi hyvin epäromanttisesti lauantaiyön viettänyt työläinen janoaa kuvauksia romanttisista illanvietoista! :)

Queen: tosi kallista on näköjään toi eläintenhoitokin, mutta niin kuin itsekin sanoit, kaikessa ei raha ole tärkeintä... Oon ite ajetellut tota kotona olemisen ihanuutta aivan kuten sinäkin, ja ainakin tällä hetkellä kun tuntuu ettei muuta tee kun juoksee työpaikalta kouluun ja takaisin, kotona oleminen tuntuu ihanalta ajatukselta. Rankkaa varmasti tulee olemaan, varmasti paljon rankempaa mitä nyt, mutta houkuttaa kuitenkin...

Nyt lähden hörppäisemään aamun ensimmäisen kupillisen kahvia ja lukaisen Aamulehden... ja sitten isänpäiväjuhlintaan oman isän ja pappojen luo... Ehkä me toivottavasti sitten vuoden päästä voidaan viettää meillä täällä kotona omaa ekaa isänpäivää...:)

Mukavaa aika aurinkoisenkin näköistä sunnuntaita koko porukalle! Ja niitä +++++++-tuulahduksia....

Vierailija
40/50 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis-kulta;uuteenkiertoonvaan!!! Hyvä, ettei täti antanut sun enempää odotella, kun oli kerran tulossa:=) Mullakin taitaa olla menossa 7.yrityskierto, joten perässä olen tulossa kasiin!!! *halauksia* vau, tortillat ja nimikkojuoma kuulosti herkulliselta!!

Naksulle jaksuja kans:=)

heponen; me oltiin päiväreissulla Tallinnassa, mutta ei se niin kovin romanttista ollut:=) Ja pikkuisen kun tulee booliteltua, niin riidan aineksiakin on enemmän ilmassa...no, ihan leppoisasti meni. mutta Dio, mites sulla??

Missä on muuten hemuli, onko ilmottanut, että on poijes? *kummastelee ja kaipailee*

entä mamma PauliNea, mikä on vointi? Teillä ainaskin on ens vuonna superisänpäivä - ensimmäinen!! *innoissaan*

toivottavasti täti tulee seur. kahden viikon sisällä, joulukuun alussa lähdetään miehuuden kanssa viikon talvilomalle ja olis kiva helteessä löhöillä ilman tätiä. Ja sitten taitais loman aikana olla oviskin, joten sopis lomatunnelmiin:=)

mukavaa sunnuntaita enskoille!

-mooli