Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on seksisuhde miehen kanssa

Vierailija
22.12.2011 |

Äh, tämä on niin pitkä ja monimutkainen juttu. Toivottavasti jaksatte...

Kaikki alkoi siitä, kun menimme naimisiin kolme vuotta sitten. Mies melkein heti alkoi toivoa lisää omaa aikaa. Miehestä tuntui, että nyt hän on sidoksissa minuun ja elämäämme. Yritin selittää hänelle, ettei meidän suhteemme ole yhtään sen erilaisempi kuin avopuolisoaikanamme. Hän sai minun puolesta viettää aika ystäviensä kanssa ihan samalla tavalla kuin aikaisemminkin. Mies poti jonkinlaista ahdistusta.

Aloin odottaa esikoistamme ja miehen käytös muuttui. Hän oli poissa viikon. Hänen ystäviltään sain kuulla, että mies lähti ystävänsä mökille yksinään miettimään asioita. Kun hän palasi, hän sanoi käyttäytyneensä kuin idiootti. Hän sanoi haluavansa minut ja perustaa perheen. Sanoi olevansa niin onnellinen tulevasta lapsesta, että meni ihan sekaisin. Ahdistus, onnellisuus, kaikki tunteet kulki pään läpi ja hän halusi hetkeksi pois. Saimme sovittua asiat ja elämä jatkui.

Mies on maailman paras isä lapsellemme ja auttaa kotitöissä. Parempaa miestä en voisi itselleni kuvitella. Kun katson hänen touhujaan vierestä, minua väkisinkin hymyilyttää. Olen niin onnellinen.

Kaikki tämä kuitenkin muuttui, kun mies puhui taas omasta vapaa-ajastaan. Kaikki sama paska alkoi, mitä kävin läpi avioitumisen jälkeen. Miestä ei paljoa kotona näy...Hän sanoo aina olevansa ystäviensä luona. Äitini sanoi minulle, että miehen käytöksestä päätellen hänellä on joku toinen nainen. En uskonut sitä, mies ei vaikuta sellaiselta ollenkaan. Tutkin kuitenkin mieheni sähköpostin. Ei mitään kummallista. Sähköposteja työkavereilta jne. Tutkin aamuyöllä miehen puhelimen, sieltä löysin viestejä minulle tuntemattomasta numerosta. Viestit olivat melko härskejä...En halua edes ajatella niitä ääneen. Viestit olivat kuitenkin niin oudolla tavalla kirjoitettuja, ei niinkään naisen 'käsialaa'. Saunomisesta ja kaljoittelusta puhetta, silittelystä ja hieronnasta.

Aamulla vielä selasin viestejä läpi, kun mies nukkui. Yksi tekstiviesti saapunut. Viestissä sanottiin, rakastan sinua ja siihen väliin jotain eroottista. Katsoin vielä miehen sähköpostin läpi ja pidemmän aikaa selaillessani löysin roskakorista poistettuja viestejä joltain mieheltä. Viesteissä oli myös alastonkuvia (suurin osa miehen kalusta).

Tämä riitti minulle, vaikken ole miehelle sanonutkaan vielä mitään. Se on kuitenkin viestien perusteella selvä,että miehellä on seksisuhde toisen miehen kanssa. Ei tuo ole mitään tavallista miesten välistä kaveruutta, viestit ovat niin hävyttömiä.

Testasin miehen reaktiota tänään. Sanoin, että lainasin hänen puhelintaan, kun etsin henkilön x numeroa. Mies jäätyi. Vilkaisin äsken miehen puhelinta, hän on laittanut asetuksista viestit salasanan taakse.

Nyt autatte minua, mitä teen, miten ilmoitan miehelle, onko tämä vain vitsiä??

PS. Huomaatteko, kutsun jo häntä vain 'mieheksi', enkä 'miehekseNI'...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi jatkossa turvaseksistä, siis käytä aina kumia! Jos miehesi miesystävä on ollut useamman miehen kanssa niin tautiriski on iso.

Yritä ottaa asia rauhallisesti puheeksi joulun jälkeen. Voihan olla että teille sopii tuollainen kolmiapilaperhe. Onhan se totta että siinä kun tosimiehet nussivat, ovat naiset vaan tiellä. Voimia!

Vierailija
2/4 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin outo olo. Tuntuu, etten ole niin mustasukkainen, kuin jos kyseessä olisi toinen nainen. Silti ajatus siitä, että oma mies rakastelee toisen miehen kanssa... En tiedä, onko mies sitten biseksuaali. Hän ainakin näyttää nauttivan seksistä kanssani ihan täysillä. Mies ei ole antanut ajatustakaan sille, että olisi biseksuaali. Ei siinä väärää ole, mutten silti varmaan pystyisi olemaan avioliitossa, jossa mies käy silloin tällöin toisen miehen lakanoiden välissä :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ekaa, koska biseksuaalit yleensä kertovat avoimesti suuntautumisestaan kumppanilleen, eikä suhteeseen välttämättä liity kolmansia osapuolia. Sen sijaan kaappihomot... asianhan voi kieltää itseltään vaikka kuinka kauan, mutta jossain vaiheessa kaappihomon on vain pakko saada toista miestä.

Joka tapauksessa, hän on pettänyt sinua. Jos hän todella on kaappihomo, niin tuskin teillä on mitään edellytyksiä jatkaa liittoanne.

Vierailija
4/4 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että saa uitella mulkkuaan jatkossa ihan vakituisesti sen hintin persees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme