Mitä sinä perheenäiti olet toivonut itsellesi joululahjaksi?
Kommentit (31)
suklaata, ja notain tyttömäistä:D ja uskon nuo kaikki saavani.
eniten toivon niistä toiveista, jotka olis toteutettavissa. Toiseksi tykkäisin siivotusta kodista ja yhdessätehdystä joulusta.
Aattoiltana, jos sais lasin kermalikööriä toiseen käteen ja hyvän kirjan toiseen ja istua soffannurkassa ihan rauhassa, olis jo aika ihanaa.
hienoja nahkasaappaita ja sellaiset myöskin saan :)
Toivoin Dr Martensin turkooseja hienoja nahkasaappaita ja sellaiset myöskin saan :)
että saisin joskus olla ihan yksin kotona muutaman päivän eikä tuommoista toivetta voi perheelle esittää. Sais olla siivoamatta toisten jälkiä ja nauttia olosta ja vain itsekseen olosta, tekin jalkahoidon, kasvonaamiot, lukisin, katsoisin elokuvia ...
päästin miehen helpolla, kun kysyi tänään että mitä ne toiveet olikaan. Sanoin tahtovani uuden timanttisormuksen. Kysyi vain, että vieläkö vanhat koot pitävät paikkansa ja kaivoi lompakostaan vuosia (!) vanhan lunttilapun.
Yhtä hyvin voin saada pyjaman ja suklaata, saa nähdä :)
Toivoin vaan, että aatto menee hyvin ja kaikilla pysyy hyvä mieli, eikä tule turhia riitoja :)
Tai no, ostin mä ihanat kengät itelleni joululahjaks ;)
sanoin että muuta tóivetta en keksi.. Noh minulle on aika monta pakettia, en vaan tiedä tuleeko niitä korviksia.. Ja vaikkei tulis niin tiedän että mies on varmasti keksinyt taas mieluisia lahjoja. Ai niin taisinpa joku aika sitten mainita että tahdon TrueBloodin 3 tuotantokauden, joten sen uskon paketeista ainakin paljastuvan.. :)
että teiltä oikein kysytään lahjatoiveita. Ja vielä saatte sen mitä toivotte!?
Ei multa kukaan kysy! Äitikin jos joskus kysyy, on jo äänensävy sellanen että ei oikeasti aikoisi hankkia, jos vaikka sanoisinkin jonkin toiveen, vaikka jonkin korun tai kirjan. Sitten saan ehkä yhden paketin sukkia. Minä kyllä kysyn toiveita... Kai toiset ihmiset on sitten arvokkaampia kuin toiset :(
mitä toivoisin :( Ei mies eikä 6v lapsi. En edes ajatellut asiaa ennen kuin luin tämän ketjun aloituksen. Uskon kuitenkin, että mies on jotain hankkinut ja tiedän, että tyttö on anopin ja appiukon kanssa minulle jotain ostanut. Mieheltä sormusta olen toivonut jo monta vuotta, mutta tuskimpa sitä tulen saamaan..koskaan.
olen toivonut yhden lehden vuosikerran ja autoon istuimenlämmittimen. Hieronnan ja siivouspalvelun kaipuusta olen usein maininnut, mutta hommaan ne itse, jos mies ei ole niitä tilannut. En siis oleta hänen tilaavan, mutta en uskalla itse vielä hoitaa sitä, jos saankin sen/ne lahjaksi.
Lapsilta toivoin lahjaa, että eivät tappele.
Tänään ovat jo tapelleet ja onhan niille aattoon asti aikaa tapella.
Mun lahjatoiveet on aina ilmaisia, mutta ne ei toteudu koskaan, jos vaikka pyydään mieheltä niskahierontaa.
Todellisuudessa en toivo mitään, koska kukaan ei mulle kuitenkaan mitään osta.
En tiedä saanko. Olen siitä aika suoraan miehelle vihjannut mutta en tiedä ottiko kuuleviin korviinsa :(
ja sen todennäköisesti saankin. Olen myös toivonut vaatteita, koska olen laihtunut niin, että kaikki vaatteeni ovat ylisuuria. Luultavasti saan jonkin lahjakortin vaatekauppaan.
toivoin erästä tiettyä kirjaa ja Prisman alennuslaarissa näkemääni Täydellisten naisten viidettä tuotantokautta.
Ollaan heti joulun jälkeen lähdössä reissuun eli ei mitään "isompia" tänä vuonna hankita toisillemme, mitään megakallista harvoin muutenkaan.
että saisin joskus olla ihan yksin kotona muutaman päivän eikä tuommoista toivetta voi perheelle esittää. Sais olla siivoamatta toisten jälkiä ja nauttia olosta ja vain itsekseen olosta, tekin jalkahoidon, kasvonaamiot, lukisin, katsoisin elokuvia ...
Suoristusrauta hajosi äskettäin, uutta toivoin ja sen saan. Ei muita toiveita.
Tuokio-astioita, suklaata, Talvi-kannun. Noi nyt ainakin.