Mitä sait työnantajaltasi lahjaksi?
Minä sain 1500e bonarit ja pullon kuohuvaa. Saapa nähdä mitä tulee ensi vuonna...
Kommentit (26)
Pullon glögiä, pullon noin 50 euron konjakkia ja suklaakonvehteja. Lisäksi tiiminvetäjä (mies) oli askarrellut jokaiselle tiimiläiselle joulukorin ja kirjoittanut taakse jonkun kivan asian. Minun kortissani esim. luki: "Kiitos kuluneesta vuodesta, kanssasi on uskomattoman helppo tehdä töitä. Saat paljon aikaan ja pidät hyvää henkeä yllä. Hymysi ja iloinen elämänasenteesi on pelastanut meidän monen huonon päivän." Mielestäni erityisesti kortti oli ihana. :)
Vaihtaisin suklaarasiat, kuohuvat ja lahjakortitkin tällaiseen oikeasti henkilökohtaisiin ominaisuuksiin ja tapaan tehdä työtä liittyviin terveisiin heti välittömästi!
Pirkka tuotteita ja Toikan kakkuvati.
Entisenä keskolaisena muistelen kateellisena siellä saatuja joululahjoja! Nyt ei edes pomolta hyvän joulun toivotusta.
kelpas kalkkuna ostella. Vanhana TUKOlaisena ja keskolaisena muistelen myös lämmöllä noita lahjapaketteja, joissa paljon leivonta- ja muuta ruokatavaraa.
Mukin, kirjan ja pyyhkeen, sekä lahjakortin erääseen liikuntajuttuun. Yksityinen työnantaja, liikunta-ala.
puolen kuun ylimääräisen palkan sekä 100 eur lahjakortin erääseen nettikauppaan.
Perussttiä on ollut lisäksi paketti leffalippuja tai lahjakortti hyvään ravintolaan tai S-ketjuun tai jonnekin nettijuttuun, kuten DeliCardiin. Arvo n. 50-100 €.
Pieni työyhteisö - hyvänä vuonna näkyy hyvänä, huonona vuonna karmeana ilmapiirinä, yrittäjän tuomiopäivän pauhauksena ja ilmassa leijuvana "työt loppuu päivänä minä hyvänsä" -meininkinä.