Vantaan perhesurmassa. Kuka siis oli kehitysvammainen? Lapset vai aikuinen?
Täällä huhutaan jotain sellaista??? Mitä muuta tapauksesta tiedetään? Insestiä?
Kommentit (25)
Ilmoita vaan poliisille, jos näet jotain aihetta siihen olevan. Mitä rikollista olen mielestäsi tehnyt?
Lasteni kaverit ovat poissa, mielestäni minulla on oikeus kertoa minkälaisia he olivat, kun uutisissa heistä annetaan tahallaan vääränlainen kuva! Mitään henkilökohtaista en ole sanonut, enkä edes tiedä. Vaan sen mitä olen parin vuoden aikana pihalla nähnyt.
Eli väität siis että mitään huostaanottoa tai turvakodissa asumista ei ole ollutkaan vaan kaikki on perheessä ollut täydellistä kunnes sosiaalityöntekijäkaksikko hyökkäsi pahaa-aavistamattoman perheen kimppuun? Oletko varma että et itsekin ole älykkyysosamäärältäsi keskitason alapuolella sen verran ettet välttämättä huomaisi toisten heikkolahjaisuutta ja elämänhallinnan poikkeavuutta?
Hyvää mieltä vaan. Toivotaan ettei koskaan satu omalle kohdallesi, omaan napuuriisi.
Kuinka hyvä kukaan 8-vuotias on urheilussa???
Kaukana edellä ikätovereitaan taidoissa, vauhdissa jne. Mutta miten tämä tähän liittyy?
Kuinka hyvä kukaan 8-vuotias on urheilussa???
Kaukana edellä ikätovereitaan taidoissa, vauhdissa jne. Mutta miten tämä tähän liittyy?
joka väitti ettei vammainen voi olla hyvä urheilussa ja tarkoitin että 8-vuotias vammainen voi olla yhtä hyvä omassa lajissaan kuin kuka tahansa muu 8-vuotias omassaan.Onhan vammaisten olympialaisiakin.
Tutustu nettietikettiin ja hanki sitä kriisiapua jo itsellesi tai kohta voi lähteä teiltä muutama ipana valtion hoteisiin äitsykän mielenvikaisuuden vuoksi.