Onko poliisi tyhmä kun ei keksi eilisen perhesurman motiivia? Autetaan.
Kehitellään me täällä motiivi, kun poliisi ei millään keksi vaikka sen vääntäisi ratakiskosta.
Kommentit (34)
voi keksiä satoja motiiveja, mutta joku pitäisi näyttää toteenkin.
Ja kyllä, minäkin olen kykenevä tarvittaessa murhaan. Lapsia voi suojella pahalta myös tappamalla heidät, jos äärimmäinen tilanne tulee. Meille sellaista nyt ei oikeasti onneksi tule, koska meitä ei ole diagnosoitu yhteiskunnan taholta mitenkään.t. viiden lapsen äiti
holhousyhteiskuntaa.
Samoin kuin Pohjois-Korealaiset eivät tajua, eivät pohjoismaalaisetkaan tajua, että yksilön vapauksia on rajattu ja rajusti.
Komppaan täysin 5 lapsen äitiä ja toista kirjoittajaa, joka kuvasi isän epätoivon hyvin.
Millainen vanhempi antaa lapsensa yhteiskunnan rääkättäväksi ja pelinappulaksi.
Tehkää vaan surkeat av-mammat lisää lastensuojeluilmoituksia; sillä yhteiskunta paranee.
>>Hae apua itsellesi lastesi tähden. Ajatusmaailmasi on sairas.
Ikään kuin mikä tahansa olisi parempi kuin omat vanhemmat. Syynä on usein RAHA.
Myös minä olen 5 lapsen äidin kannalla.
ihmisille tällainen pikkuinen huostaanotto on liikaa,ja sitten käy näin.Itsekin jouduin turvakotiin tarkkailtavaksi,3kk yhtä piinausta,ja jokainen vessassa käyntikin kirjattiin.
että nämä viiden lapsen äidin komppaajat ovat yksi ja sama henkilö.
Aika kurjaa jos noin moni olisi valmis listimään perheensä vastaavan tilanteen edessä.
Ette siis millään tavalla tuomitse tätä koko perheensä raa'asti murhannutta miestä, vaan pidätte tekoa suorastaan suotavana?
Elämässä tulee eteen moniakin epäreiluja ja kammottavia tilanteita, eihän kenenkään tappaminen, varsinkaan lapsien, ole ratkaisu mihinkään!
En ole mikään sossufani itsekään mutta nämä viestit tosiaan pisti kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää...
että nämä viiden lapsen äidin komppaajat ovat yksi ja sama henkilö. Aika kurjaa jos noin moni olisi valmis listimään perheensä vastaavan tilanteen edessä. Ette siis millään tavalla tuomitse tätä koko perheensä raa'asti murhannutta miestä, vaan pidätte tekoa suorastaan suotavana? Elämässä tulee eteen moniakin epäreiluja ja kammottavia tilanteita, eihän kenenkään tappaminen, varsinkaan lapsien, ole ratkaisu mihinkään! En ole mikään sossufani itsekään mutta nämä viestit tosiaan pisti kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää...
Jo tuo että yrität suggeroida itsesi ajattelemaan, että toisinajattelijat ovat yksi ja sama henkilö, kertoo mielentilastasi kaiken. Kaikki eivät usko Suureen Johtajaa, sori.
Sinun elämässäsi ei tule vastoinkäymisiä, ettei tarvitse perhettä murhata.
Voi reppana sitä isää joka JOUTUI omat lapset ja vaimon puukottamaan kuoliaaksi. Mitenköhän hän jaksaa tästä eteenpäin?
Kehitellään me täällä motiivi, kun poliisi ei millään keksi vaikka sen vääntäisi ratakiskosta.
eikait tuossa oo muuta syytä kuin vittumainen nainen... naiset on nii tyhmii
Ettekö nyt oikeasti tajua mitä riskejä siinä on jos kaksi 4-10v tasolla olevaa tekee lapsia ja yrittää hoitaa niitä? Ei siinä arjen pyöritys onnistu alkuunkaan. Varsinkin lasten kasvaessa ja kehittyessä lapsen älyllinen taso voi ylittää vanhemman ja silloin ollaan kusessa. Eivät lapset ole mikään harrastus, niistä täytyy kyetä huolehtimaan, vanhemmuus vaatii paljon myös henkiseltä kantilta. Ei 10v tasoisella ole pitkäjänteisyyttä käsitellä edes uhmaikäistä, saati koululaista. Tietysti sellaiseen pitää puuttua.
Ajatelkaa itsenne samaan tilanteeseen. Omat lapsenne vietäisiin pois ilman syytä, teitä syytettäisiin jostain kamalasta. Sitä ajatusta yritettäisiin "istuttaa" myös lastenne mieliin. Lapset haluaisivat vaan kotiin äidin ja isän luo.
Ehkä mies on jaksanut pysyä tyynenä ja ajatellut että asiat järjestyy, mutta tämä viimeinen käynti on osoittanut muuta.
On vaikea edes ajatella, miten sitä toimisi valtavan paineen alla tilanteessa, josta ei tunnu olevan ulospääsyä.
Valitettavasti näin kävi.
Pari kuukautta riitti muka isälle vakuuttumaan että lapset ei tuu takas vaikka on syytön. Ja sitten onkin jo valmis listimään rakkaimpansa. Ei mahdu mun jakeluun!
Onneks paska jäi henkiin!
Ei ole totta! Kyllä on porukka sekasin. Sais se sossu vissiin enemmänki ottaa lapsia huostaan jos tommoset ihmiset lapsia tekee. Pysyypähän kakarat ainakin elossa kun ovat huostassa!
eikait tuossa oo muuta syytä kuin vittumainen nainen... naiset on nii tyhmii
Lasten ei haluttu kasvavan sijaiskodissa.
Lasten ei haluttu kasvavan sijaiskodissa.
Kyllä ne sossut tosiaan on kauheita, kun noin vaan ottavat tuollaisen mukavantuntuisen perheen lapsetkin huostaan.
nähtiinhän se nyt viimeisimpänä tuossa Juutilan tapauksessa.
Ehkä kekkaisevat tämän Vantaan kuvion motiivin sanotaanko vuonna 2029?
Mutta mikä sitten todella lienee ollut. Rikosilmoituksia ja huostaanotto, mutta ei perheen sisäistä väkivaltaa? Keitä on pahoinpidelty vai mitä kummaa niillä vanhemmilla on päässä liikkunut? Käsittämätöntä, jos vanhemmat yhteistuumin murhaavat lapsensa ja itsensä. En ole niin kiero että osaisin tälle mitään motiivia keksiä.
Vanhemmat oli sossun kyyläyksen alla, koska olivat vähän kehitysvammaisia. Saivat sitten päähänsä syyttää isää jostain (ei siis väkivallasta, vaan jostain muusta) ja pakottivat äidin ja lapset turvakotiin. Äiti teki sen ratkaisun että palasi miehensä tueksi, mutta se johti huostaanottoon. Vanhemmat masentuivat tilanteesta ja ajattelivat ettei kenenkään elämä, ei lasten eikä aikuisten, ole elämisen arvoista toisten armoilla ja pompoteltavana. Ja niin he päättivät armomurhata kaikki.
Minä olen ihan normaalien ihmisten kirjoissa ,mutta jos minua alettaisiin jostain syystä holhoamaan, niin voisin hyvinkin tehdä samoin. Lapsenikin olen tehnyt "jatkaakseni itseäni", enkä salli kenenkään tulevan siihen väliin ja kasvattavan lapsiani toisin kuin minä haluan.
t. viiden äiti
selittää 99% tapauksista
Tosin tämä tapaus taitaa mennä tähän 1%:n kategoriaan?
Miten joku voi sanoa noin?
KUKAAN täysjärkinen ei pysty tappamaan omia lapsiaan. Piste. Oksettavaa ajatella että olet viiden lapsen äiti!
Lapset ovat itsesi jatke?! Anteeksi?