Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä jouluvalmisteluja olet jo tehnyt?
22.12.2011 |
Minä hommannut lähes kaikki lahjat, siivonnut ja laittanut joulukoristeita. Vielä pitäisi leipoa torttuja ja pipareita ja ostaa jouluruuat.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vielä siivouksesta osa jäljellä, sitten huomenna teen karjalanpaistin, joulupuuron, rosollin ja lykkään kinkun uuniin yöksi
joulukuusi on hankittu mutta koristelematta, ja vähän muita koristeita sitten pitkin pirttiä