mä olen niin NIIN tyytyväinen teinipoikaani
Ei sen todistus varmaan kummoinen ole - ei ole vielä tuonut sitä kotiin, mutta tiedän sen etukäteenkin. EIkä se osaa käyttäytyä kultaisen käytöksen kirjan sääntöjen mukaan ellei neuvo ja patista, eikä se pukeudu tyylikkäästi vaan lähinnä lököttäviin verkkareihin.
Mutta se _ajattelee_ muita ihmisiä ja yrittää parhaansa sekä omasta puolestaan että muidenkin hyväksi. Se rakastaa perhettään ja me häntä. Se osaa laittaa mun autoni pissapoikaan vettä, kun mä itse en edes tiedä, missä se on. Ennen kaikkea, se on suhteellisen onnellinen ja tyytyväinen nuori mies ja löytää varmasti vielä paikkansa tässä maailmassa, vaikkei palstatäydellinen olekaan. Se on hyvä poika.
Kommentit (10)
Kirjoituksestasi päätellen kasvatuskin on osunut nappiin. :)
jos pojalla on tuollainen äiti. Ei voi muuta olettaa. Olet ihana.
Toivottavasti joku saa hänestä tulevaisuudessa vielä kivan miehenkin! Ilman, että anoppi sitten lyttää joka miniäehdokkaan ;)
tuli hymy huulille. :)
Olethan kertonut tuon myös pojallesi.? :)
täydellisen epätäydellisestä, mutta siksi niin ihanasta teinipojastani.
Oikein ihanaa joulua kaikille!
Jaan tunteesi täysin. Meillä on maailman ihanin 16-vuotias. Vähän lapsellinen vielä, onneksi. Mutta niin kaunis ja suloinen.
olisin lukenut omasta pojastani. Lisään vielä että hän on kantanut nyt erityisesti huolta mummustaan kun mummu ja pappa yllättäen erosivat. Käy pari kertaa viikossa katsomassa tarvitseeko mummu apua ja että kaikki on hyvin. Ja järjesti niin että mummu (äitini) tulee meille jouluksi.
Hyvää Joulua ap perheellesi!
tämä lämmitti mieltä todella paljon, kiitos!