Uskallanko viedä muruni kotiin kun aviomies on töissä?
jos ekana varmistan että mies on työpaikallaan muutaman kilsan päässä.
Mitä keksisin tekosyyksi että ei varmasti tule kotiin sillä aikaa kun hoitelen kultaani?
Hän ei kyllä yleensä ikinä tule kesken päivää kotiin.
Hotelliin en halua mennä.
En kaipaa mitään moraalisaarnaa kiitos.
Kommentit (43)
myös hyvä puolensa, hän on hyvin avokätinen raha-asioissa ja turvallinen, mutta haluan toista miestä nyt. Jostain syystä hän ei ole koskaan sytyttänyt minua seksuaalisesti, vaikka on hyvännäköinen mies, psykologi sanoi minulle että se johtuu siitä että suhde on liian turvallinen minulle, siitä puuttuu jäänitys jota kaipaan.
Mutta miehenikin lupasi alussa että jos ongelmia tulee juttelemme ne läpi ja että hän on aina tekee kotitöitä, joten kyllä minäkin tunnen itseni petetyksi.
ap
Mua alkoi käydä sääliksi tuo miehesi. Hän kuulostaa tunnolliselta kaverilta, joka luulee saaneensa itselleen rakastavan vaimon. Sinä taas käytät häntä härskisti hyväksesi, ilmeisesti mies on hyvä arjen rahoittaja ("avokätinen raha-asioissa") samalla kun vaimo tuo nussittavia yhteiseen kotiin. Ehkä ne vaimojaan vahtivat miehet ovat sittenkin ihan perustellulla asialla?
Ja viimeisessä lauseessa rinnastat toimintasi juttelemattomuuteen ja kotitöiden tekemättä jättämiseen? Menehän nyt hiukan itseesi.
"Suhde on liian turvallinen minulle", voi elämän kevät... tässä kiteytynee se, mikä sinunlaisissa naisissa on vialla: menetätte kaiken kontrollin, niin tunne- kuin varsinkin seksuaaliasioissa, kun saatte tällaisen ulkoa päin tulleen perusteen toiminnallenne. "Nain vieraita miehiä koko ajan, mutta ei se mitään, psykologini sanoi että oma mieheni on liian turvallinen mulle joten kaikki on OK!"
Vaikka tarkoituksena olisi salata koko homma, ottaa kuitenkin riskin että puoliso saa tietää ja homma on ohi.
emme halua kumpikaa erota puolisoistamme. En usko että muruni kanssa liitto edes onnistuisi.
Mutta haluan häntä koavasti.ap
Luulen tietäväni, miltä sinusta tuntuu: ihanalta!!! Minä ja salarakkaani rakastuimme toisiimme ja se on tuskallista. Varsinkin jos suhde jostainsyystä pitää lopettaa, tuntuu kuin pala sielusta jäisi sille toiselle.
Toinen varoitus: Jos puoliso on hiukankin sinusta kiinnostunut, niin aivan varmasti huomaa tuon suhteen. Oma vaimonikin tuon arvasi aikalailla nopeasti. Sovimme ettei salarakkaita tuoda omaan sänkyyn. Avioliitto jatkuu kuten ennenkin.
13.
Todella toivoisin että saisin vaimoltani ihanaa seksiä ja läheisyyttä. Tapaamme missä milloinkin, hänen kotonaan, työpaikallani, autossa, risteilyllä ym. Tapaamme usein myös jutellen pitkään. Sellainen onnistuu missä tahansa kahvilassa tai vastaavassa.