Uskallanko viedä muruni kotiin kun aviomies on töissä?
jos ekana varmistan että mies on työpaikallaan muutaman kilsan päässä.
Mitä keksisin tekosyyksi että ei varmasti tule kotiin sillä aikaa kun hoitelen kultaani?
Hän ei kyllä yleensä ikinä tule kesken päivää kotiin.
Hotelliin en halua mennä.
En kaipaa mitään moraalisaarnaa kiitos.
Kommentit (43)
pieni pelko kuka näkee (jos ei omat niin sitten naapirit!).
Ei koskaan kotiin. Aina jää jotain jälkiä. Kortsu roskikseen, spermaa lakanoille, vaatekappaleita, tuoksuja tms. Naapurit kyselee. Vaikka et pelkäisi miehesi yllättävän, niin joku tuttu saattaa piipahtaa.
(joita miehellä takuulla on) teidän sänkyynne.
Aika mykistävän paljon teitä pettäjiä nykään näkee. Miksi olette avioon aikoinaan menneet, jos munan jahtaaminen on noin mukavaa?
Harmittaa kunnollisten naisten puolesta se, miten lokaan vedätte sukupuolenne mainetta, BB Janicoita koko maa täynnä.
Ei koskaan kotiin. Aina jää jotain jälkiä. Kortsu roskikseen, spermaa lakanoille, vaatekappaleita, tuoksuja tms. Naapurit kyselee. Vaikka et pelkäisi miehesi yllättävän, niin joku tuttu saattaa piipahtaa.
naapureita ei näy koskaan, en tunne heitä. Roskat osataan hoitaa ja lakanat vaihtaa. Mitä vaatekappaleita mieheltä voisi jäädä? Tuttujakaan ei keskellä päivää piipahtele..
Ainoa juttu voisi olla että mies tulee kotiin kesken päivän.
ap
ehkä ole syy erota, mutta pettäminen kyllä on.
Voit erota koska petät miestäsi ja näin rikot avioehtoa.
Aika mykistävän paljon teitä pettäjiä nykään näkee. Miksi olette avioon aikoinaan menneet, jos munan jahtaaminen on noin mukavaa? Harmittaa kunnollisten naisten puolesta se, miten lokaan vedätte sukupuolenne mainetta, BB Janicoita koko maa täynnä.
Yhdenkään naisen ei pitäisi joutua tyytymään mihinkään pikkumunaan. Outoa jos tuollaisia luusereita ei muka saa laittaa kiertoon ja etsiä itselleen tosimiestä joka on sentään aikuisen miehen mitoissa?
viedä kotiin, jos olet varma että miehes ei ole tulossa työpäivän aikana kotiin. Mä varmaan ainakin veisin jos ei olis muutakaan paikkaa...
ja oma mieheni ei minusta juurikaan perusta, kyllä hän laittelee tekstareita, nytkin tuli yksi jossa kertoo kuinka rakastaa, mutta käytäntö on toinen.
Jos me menemme vaikka leffaan, niin hän valkkaa aina leffan jota menemme katsomaan (mun mieleisiä leffoja hän ei halua katsoa) taikka kutsuu vieraita meille, kysymättä haluanko vieraita jne.
Ei tee kotitöitä.
ap
aviovuoteessa!? Mulla on löyhä moraali, mutta tossa menee raja.
ja oma mieheni ei minusta juurikaan perusta, kyllä hän laittelee tekstareita, nytkin tuli yksi jossa kertoo kuinka rakastaa, mutta käytäntö on toinen.
Jos me menemme vaikka leffaan, niin hän valkkaa aina leffan jota menemme katsomaan (mun mieleisiä leffoja hän ei halua katsoa) taikka kutsuu vieraita meille, kysymättä haluanko vieraita jne.
Ei tee kotitöitä.ap
Vanha suhde ei toimi sulle ja haluat tuon tuoreemman karjun. Aikuisen ja itsenäisen ihmisen ratkaisuna tällaisessa tilanteessa on ero, ei mikään oman petturikäyttäytymisen selittely.
Yhdenkään naisen ei pitäisi joutua tyytymään mihinkään pikkumunaan. Outoa jos tuollaisia luusereita ei muka saa laittaa kiertoon ja etsiä itselleen tosimiestä joka on sentään aikuisen miehen mitoissa?
Eikö ole sitten hyvinkin luonnollista, suorastaan biologisen imperatiivin mukaista käytöstä, jos miehet heittävät ne 45+ rupsahtaneet mammat mäkeen ja hakevat kireät seitsentoistavuotiaat tilalle? Turhat moralisoinnit pois ja melaa mekkoon, eiks je?
Aika mykistävän paljon teitä pettäjiä nykään näkee. Miksi olette avioon aikoinaan menneet, jos munan jahtaaminen on noin mukavaa?
Harmittaa kunnollisten naisten puolesta se, miten lokaan vedätte sukupuolenne mainetta, BB Janicoita koko maa täynnä.
Minua hävettää näitten naisten puolesta. Samalla tavalla moraali on rapistunut myös miehillä, ylipäänsä tuntuu että avioliitolla tai puolisolla ei ole enää mitään merkitystä. Heti kun kaikki ei ole kivaa ja mene oman mielen mukaan, on tarve etsiä tyydytystä elämään muualta.
tv: kunnollinen nainen
kävin kerran hänen kotonaan vaimon ollessa muualla. Harrastimme seksiä heidän sohvallaan. Hohoo..
Kyllä kunnon tosimiehet valitsevat aina kunnon aikuisen naisen eikä mitään posliiniteiniä. Kyllä on nähty jo monta kertaa !!
myös hyvä puolensa, hän on hyvin avokätinen raha-asioissa ja turvallinen, mutta haluan toista miestä nyt. Jostain syystä hän ei ole koskaan sytyttänyt minua seksuaalisesti, vaikka on hyvännäköinen mies, psykologi sanoi minulle että se johtuu siitä että suhde on liian turvallinen minulle, siitä puuttuu jäänitys jota kaipaan.
Mutta miehenikin lupasi alussa että jos ongelmia tulee juttelemme ne läpi ja että hän on aina tekee kotitöitä, joten kyllä minäkin tunnen itseni petetyksi.
ap
kertoo kuinka rakastaa, mutta käytäntö on toinen.
Ei tee kotitöitä.
Tuliko nämä asiat yllätyksenä naimisiin mentyänne? Itse olet miehesi valinnut. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, että pettäminen on törkeää ja surullista yhtä aikaa.
Anna miehellesi myös mahdollisuus hakea seksiä muualta, kun kerrat olet valmis elämään suhteessa, jossa seksiä saa muualtakin kuin vain omalta aviopuolisolta.
Miehesi todennäköisesti luulee elävänsä monogamisessa suhteessa. Eli anna hänelle myös mahdollisuus päättää jatkaako sinun kanssasi vapaata avioliittoa, puolivapaata (eli vain sinulla avioliiton ulkopuolinen seksisuhde) vai monogamista (jolloin vaihtoehtoina avioero tai sinun suhteesi loppuminen sekä hänen anteeksiantonsa).
Minua hävettää näitten naisten puolesta. Samalla tavalla moraali on rapistunut myös miehillä, ylipäänsä tuntuu että avioliitolla tai puolisolla ei ole enää mitään merkitystä. Heti kun kaikki ei ole kivaa ja mene oman mielen mukaan, on tarve etsiä tyydytystä elämään muualta.tv: kunnollinen nainen
Myös miesten parisuhdemoraali on ihan hakusessa, siinä olet oikeassa, eivät naiset heitä huonompia ole tässä asiassa.
Kerronpa palstalaisille jotain, en itse ole koskaan tavannut henkisesti tasapainoista pettäjää ja tunnen heitä paljon. Sen pinnan alla kalvavan syyllisyyden vain voi jotenkin aistia, vaikka sen koettavatkin kovasti peittää.
Ja ketjun aloittaneelle, olet aviossa ja kysyt vinkkejä miten teidän yhteisessä kodissa voisi parhaiten panna toista miestä? Kertoo sinusta kaiken tarvittavan.
jos sitä harrastaa jonkun toisen ihanan, seksikkään ihmisen kanssa niin miksi se loukkaa? oikeasti ei minua loukkaisi jos mieheni harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa jos se jäisi siihen yhteen kertaan.
ap