Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ulkomaalaisista tuli kans mieleen;
22.12.2011 |
matkustin kerran ruuhkabussissa ja lähelläni istui kaksi venäläistä noin kolmekymppistä miestä, puhuivat ainakin keskenään venäjää.
Bussi tuli ihan täyteen ja mitäpä nuorukaiset tekevät? Nousevat ylös ja päästivät mummot istumaan heidän paikoille!
Suomalaiset tuijottelivat ulos ikkunoista eivätkä olleet tietääkseenkään vanhuksista käytävällä heilumassa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa