Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, joiden mielestä Adamin ja Saulin tappelu on jotenkin huvittavaa?
Kommentit (24)
Tappeluja syntyy tavallista herkemmin kun ei olla selvinpäin. Oli kyseessä sitten homot tai heterot. Huvittavaa olis ollut jos mäiskineet käsilaukuilla toisiaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
heterosuhteissa. Asiastahan ei tietenkään saa avoimesti puhua, koska se heikentäisi homoparien adoptointi- ym. mahdollisuuksia.
No, eipähän tarvitse Adamin ja Saulin ainakaan Suomesta adoptoida.
Luulin ettei sitä ole vielä. Lisäksi muitan lukeneeni että se väkivalta on lesbopariskunnissa yleisempää.
Luulin ettei sitä ole vielä. Lisäksi muitan lukeneeni että se väkivalta on lesbopariskunnissa yleisempää.
ei muuhun adoptioon.
heterosuhteissa. Asiastahan ei tietenkään saa avoimesti puhua, koska se heikentäisi homoparien adoptointi- ym. mahdollisuuksia.
No, eipähän tarvitse Adamin ja Saulin ainakaan Suomesta adoptoida.