Olen absolutisti, joka kokee olevansa alkoholisti...
Olen joskus taannoin elämässäni muutaman kerran maistanut tilkan alkoholia, joten tiedän että maku voi olla parhaimmillaan hyvä ja pahimmillaan todella karmea. Vaikka en ole koskaan ollut lähimainkaan humalassa, koen että olen alkoholisti, koska joululahjaksi saamani alkoholi vaikuttaa kovin houkuttelevalta. Kovasti tekisi mieli maistaa siitä houkuttelevan näköisestä viinipullosta tai konjakkipullosta tilkka. Aika pirullista ainetta tuo alkoholi. Ymmärrän hyvin niitä, jotka se liemi on vienyt mennessään.
Kommentit (2)
Olen absolutisti myös ja nuorempana on kaikki päälajit alkoholijuomista tullut maisteltua, siideriäkin varmaan muutama litra mennyt. Koskaan en ole ollut humalassa kuitenkaan. Se yksi lasillinen riittänyt koko illaksi. Nyt 12v absolutistina eikä houkuta viina ollenkaan. En ole kieltäny iteltäni juomista lainkaan, jos mieli tekee niin "saan" ottaa, ei oo mikään periaatteellinen juttu, mutta eipä tee mieli.
jos en laita ehdotonta nollarajaa, niin se raja olisi tosi vaikea perustella itselleen muuten. Viimeisestä maistamiskerrasta on yli 20 vuotta.
Olen absolutisti myös ja nuorempana on kaikki päälajit alkoholijuomista tullut maisteltua, siideriäkin varmaan muutama litra mennyt. Koskaan en ole ollut humalassa kuitenkaan. Se yksi lasillinen riittänyt koko illaksi. Nyt 12v absolutistina eikä houkuta viina ollenkaan. En ole kieltäny iteltäni juomista lainkaan, jos mieli tekee niin "saan" ottaa, ei oo mikään periaatteellinen juttu, mutta eipä tee mieli.