Ahdistaako muita joulu? Mun pitaa tehda kaikki itse, kun mies on muslimi
ja ei ymmarra jouluun liittyvasta niinkaan, eika tietysti sita silla lailla laita. Juhlii kylla meidan muiden mukana, mutta ruoanlaitot ja lahjojen ostamiset yms ovat minun kontollani.
Meilla ei ole perhetta lahimaillakaan, joten kaikki on yksin minun vastuullani, mutta silti haluan joka joulu laittaa mukavan joulun lapsia varten erityisesti. Mies on toissa perjantai iltaan asti, joten siivoaminenkin jaa minun vastuulle. Ei jaksaisi, mutta HALUAN!!
Kommentit (25)
oletko nyt ymmärtänyt lahjan antamisen ihan oikein?
ja mieluummin ostin lapsille mukavat lahjat.
ap
joulun, ei tormaa kaksi erilaista "joulukulttuuria" ainakaan! Mutta toisaalta olisi kiva jakaa se joulun odotuksen fiilikset jonkun kanssa.
Asumme kylla euroopassa, Ikeasta loytyi tarkeita tarvikkeita joulupoytaan, ja kaupasta loytyy vaikka mita, muttei tietty ihan sita kaipaamaani suomalaista jouluruokaa.
Kylla nailla jonkinlainen joulu taas pystyyn saadaan, ehkapa mulla on vain vahan viime hetken paniikki kasilla!Joululahjat ovat jo kasassa. Ma olen ostanut ne kaikki. Nyt olis vain paketointi edessa... Miehelle ei ole muuten yhden yhtakaan pakettia, hah hah hah haa ;D
ap
mutta kyllä sulle varmaan tulis itselle parempi mieli, jos kuitenkin häntäkin lahjoisit edes vähän.
Tsemppiä, ja jos ei muuta niin sitten vaan juhlit lasten kanssa sen minkä juhlit.
perheessa joulun laitto on paaosin naisen vastuulla.