Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää sanoko minulle, odottavalle äidille, että sinulla on sitten pieni maha.

Vierailija
21.12.2011 |

Siitä tulee joka kerta inhottava ja huolestunut olo. En tiedä ajatteletteko, että se olisi jonkinlainen kohteliasuus, no ei se tietenkään ole, koska toivon vauvani hyvinvointia ja pieni maha ei ole sille synonyymi.

Kiitos.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pieni maha melkein raskauden loppuun asti, mutta koska mä tiesin, että vauvalla oli kaikki hyvin ja että se kaikkien ultrienkin mukaan oli normikokoinen, niin en mä niistä päivittelyistä ollut moksiskaan. So what - olin vaan tyytyväinen, kun normivaatteet meni kauan päällä. Ja sitten kun maha oikein pompsahti isoksi noin 8. kuulla, olin sittenkin ihan iloinen, sainpahan kokea sen "isonakin" olemisen tässä elämässä.

Ja muuten normisti olen 162 cm ja 45 kiloa, niin kuin nytkin 4 kk synnytyksestä. Noi kommentoijat harvoin tarkoittaa kommenteillaan mitään pahaa, kunhan lätisevät. Ei niistä kommenteista kannata välittää.

Vierailija
22/26 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana oleville ei yleensäkään kannata puhua kuin säästä ja siitäkin lyhyesti. Sitten myöskään juuri synnyttäneille ei kannata sanoa edes päivää, kun jo purskahtavat itkuun.

terveisin,

kaksi raskautta ja synnytystä takana

Siitä tulee joka kerta inhottava ja huolestunut olo. En tiedä ajatteletteko, että se olisi jonkinlainen kohteliasuus, no ei se tietenkään ole, koska toivon vauvani hyvinvointia ja pieni maha ei ole sille synonyymi.

Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa pieni maha, eikä jäänyt juuri ylimääräistä löysää nahkaa mahaan. Ole vain iloinen.

Vierailija
24/26 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana oleville ei yleensäkään kannata puhua kuin säästä ja siitäkin lyhyesti. Sitten myöskään juuri synnyttäneille ei kannata sanoa edes päivää, kun jo purskahtavat itkuun.

terveisin,

kaksi raskautta ja synnytystä takana

Kiitos.

T: kolmen lapsen äiti

Vierailija
25/26 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähti taksilla synnyttään mua kun isäni oli pitämässä jotain leiriä taas jossain (oli kapiainen, eikä siihen aikaan olis mukaan tullu muutenkaan). Sairaalallepäin käännyttäessä taksari päätti aloittaa small talkin ja kysyi äiteeltä että "olettekos Te töissä tuolla synnytyslaitoksella, mahtaa olla mielenkiintoista?", johon äitini totesi että myy renkaita työkseen ja palaa mielellään töihinsä mutta ensin pitäisi synnyttää tämä lapsi... Äidilläni olio taaksepäin kohtu kallellaan ja huikea kipukynnys, siksi ei ollut mahaa eikä vinkaissutkaan koko matkan aikana. Maha kun maha, iso, pieni, alhaalla, ylhäällä, "viivalla halkaistu" tai ilman, eihän se koskaan meille kelpaa silloin kun muita on paikalla, mutta kun ollaan masun kanssa kakasin, se juuri oikeanlainen ja ansaitsee valtavasti rakkautta :) Hymyile vaan oli kommentti mikä tahans, ja ajattel että sinä sentään saat lapsen! Sekään ei ole itsestäänselvyys.

Vierailija
26/26 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähti taksilla synnyttään mua kun isäni oli pitämässä jotain leiriä taas jossain (oli kapiainen, eikä siihen aikaan olis mukaan tullu muutenkaan). Sairaalallepäin käännyttäessä taksari päätti aloittaa small talkin ja kysyi äiteeltä että "olettekos Te töissä tuolla synnytyslaitoksella, mahtaa olla mielenkiintoista?", johon äitini totesi että myy renkaita työkseen ja palaa mielellään töihinsä mutta ensin pitäisi synnyttää tämä lapsi... Äidilläni olio taaksepäin kohtu kallellaan ja huikea kipukynnys, siksi ei ollut mahaa eikä vinkaissutkaan koko matkan aikana. Maha kun maha, iso, pieni, alhaalla, ylhäällä, "viivalla halkaistu" tai ilman, eihän se koskaan meille kelpaa silloin kun muita on paikalla, mutta kun ollaan masun kanssa kakasin, se juuri oikeanlainen ja ansaitsee valtavasti rakkautta :) Hymyile vaan oli kommentti mikä tahans, ja ajattel että sinä sentään saat lapsen! Sekään ei ole itsestäänselvyys.

kun se on saattanut pikku kätösillään näppäimistön siihen jamaan, että ilman huolellista tarkistusta ja korjausnäpyttelyä tekstisi vaikuttaa vähintään vähä-älyisen tuotokselta.... Xo)

T: 26