Kumpi suhde - valintatilanne. Apua?
Mies 1
-Lasten isä. Hyvä isä, harrastaa paljon lasten kanssa.
-Ei seksiä, ei rakkautta, olemme lähinnä lastenkasvatuskumppaneita.
-Ei myöskään keskusteluja, eikä mitään ns. yhteistä. Olemme toisillemme kuin vieraat.
-Meillä on oma talo.
-Emme ole varakkaita mutta tulemme toimeen.
Mies 2
-Paljon seksiä, läheisyyttä, keskusteluja, rakkautta. Tulemme toimeen loistavasti. Seksi on täydellistä ja samankaltainen ajatusmaailma. Olemme rakastuneita.
-Miehellä tuskin minkäänlaista realistista kuvaa perhe-elämästä.
-Opiskelee ja on minua nuorempi; asuu opiskelijakämpässä.
-Haluaisi lapsia, minä en.
Minulla on siis suhde mies 1:en ohella mies 2:een ja hän haluaisi että alkaisimme elää yhdessä. Minua kuitenkin epäilyttää uusperhekuvio. Ja kaiken muunkin toimivuus. Ei taida mies ymmärtää mihin päänsä pistää kun on lapsia mukana. En halua myöskään enempää lapsia, vaikka mies haluaisi. Sekin on aika iso kysymys.
Minulle tämä rakastajan pitäminen on tähän mennessä ollut ihan hyvä järjestely mutta mies 2 on alkanut protestoida. Mies 1 ei juurikaan välitä mitä omalla vapaa-ajallani teen.
Mitä sinä tekisit?
Kommentit (7)
Kakkonen sopii fuckboddyksi, mutta ei av(i)okumppaniksi ja isäpuoleksi.
suostua vaan panokaveriksi vaan haluaa tosiaankin enemmän.
Jos mies 1. ei välitä mitä vapaa-aikanasi teet. Jätä mies 2. Ja ota miehet 1. ja panokaveriksi mies 3.
mullakin on todella tunteita tässä mies 2:en kans. Hitto vaan et hänen pitää olla niin ...nuori ja naiivi monessa jutussa. Itkisin kuukausia, kun hän lipsahtaisi käsistäni. Olen kuitenkin todella haluton siihen, että lapsilta viedään koti ja eroprosessi pannaan käyntiin, kun perusarki meillä pelaa ja molemmilla vanhemmilla on ihan oma elämänsäkin.
vuoden, haluaisi oman perheen, ajautuisitte kriisiin, ryöväisit hänen aikaansa oikean löytymiseltä ja olisit itsekäs. Päästä se menemään. Eroa ja etsi onni itsestäsi. Sitten kun olet siinä onnistunut, voit löytää jotain aitoa, jolta et ole eväämässä omaa perhettä.
että mies 2 on nyt tuollainen, että on paljon rakkautta ja keskusteluja yms.
Mutta kun eläisitte sitä arkea ja olisi lapsikuviot sun muut, niin nämä rakkauslässytykset saattaisivat jäädä hyvin äkkiä ja suhteesta tulisi samankaltainen kuin 1 suhteesta.