Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 30+ äidit ovat puistossa kyrpä otsassa lähes pokkeuksetta?

Vierailija
15.02.2012 |

Uskallan yleensä puhua vain nuoremmille äideille kun nuo tuntuvat niin pahantuulisilta. :O

Mikä ihme siinä on? Pitääkö edes tulla puistoon mököttämään ja pahimmillaan tiuskimaan lapsille jos ei jaksa olla. Huoh.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä ap jauhaa kaikkea tyhmää juttua siellä puistossa ja porukka on ihan, että OMG tuolta se pelle taas tulee. Olisko se syynä, että ne vanhemmat eivät pidä sinusta?

En selitä mitään kummempia kuin arkipäiväisiä jutusteluja, sinä nyt haluat toki leimata minut tyhmäksi kun äänesän väärää puoluetta, älä jaksa jooko. Mene muualle häiriköimään.

En mielestäni häiriköinyt, tuo nyt vain sattui tulemaan ekana mieleen. Jos käyttäytyisin jotain toista äitiä kohtaan ynseästi, johtuisi se siitä, että pidän häntä ääliöänä tai epämiellyttävänä persoonana.

ok no tästä ei ole nyt tällä kertaa kyse, joten jossain muussa on nyt vika.

Vierailija
22/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän olisi jaksanut haukkua 30+ mököttäjä-äitejä, jos olisi löytynyt siihen kaveri? :D Joskus se pilkka osuu omaan nilkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän olisi jaksanut haukkua 30+ mököttäjä-äitejä, jos olisi löytynyt siihen kaveri? :D Joskus se pilkka osuu omaan nilkkaan.

haukkua?! :O No ei kai nyt sentään? Olenhan itsekin 30+ äiti. :O

En jaksa jauhaa siitä että mammat vihaavat mua koska haluan viedä heiltä tuet pois, ihan tosi mitä helvettiä!? Tää ketju meni ihan pieleen häirikön takia. Vai onko ihan normaalia alkaa selittämään tuista tässä ketjussa? :D

Vierailija
24/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanehmmat äidit ovat ehkä väsyneempiä ja kiukkusempia.

Vierailija
25/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa jauhaa siitä että mammat vihaavat mua koska haluan viedä heiltä tuet pois, ihan tosi mitä helvettiä!? Tää ketju meni ihan pieleen häirikön takia. Vai onko ihan normaalia alkaa selittämään tuista tässä ketjussa? :D

Kirjoitin tuon enkä ole kirjoittanut muita viestejä! Oletko sekaisin itse, mitkä tuit?!

Vierailija
26/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuon enkä ole kirjoittanut muita viestejä! Oletko sekaisin itse, mitkä tuit?!

ok

Vierailija
27/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitit kysymyksen, johon ei voi antaa positiivista vastausta, ei voi kuin haukkua näitä äitejä, joten hait kyllä haukkumiskavereita.

Toiseksi et kai kuvittele, että on oikeasti niin, että vanhemmat äidit ovat aina vihaisia ja nuoremmat iloisia? :D Jospa teidän puistossa käy vähän väkeä ja he nyt vain sattumat olemaan sellaisia kuin ovat...Niin ei ole ainakaan meidän puistossa.

Vierailija
28/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väitti sinun kirjoittaneen? Tuki, tuesta ja monikko tuista, saatko pääsähsi?

Vierailija
29/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitit kysymyksen, johon ei voi antaa positiivista vastausta, ei voi kuin haukkua näitä äitejä, joten hait kyllä haukkumiskavereita.

Toiseksi et kai kuvittele, että on oikeasti niin, että vanhemmat äidit ovat aina vihaisia ja nuoremmat iloisia? :D Jospa teidän puistossa käy vähän väkeä ja he nyt vain sattumat olemaan sellaisia kuin ovat...Niin ei ole ainakaan meidän puistossa.

Eivät aina mutta todella suuri ero on nuoremmissa ja sitten yli kolmekymppisissä äideissä, ihmettelin ihan rehellisesti. En halua ketään haukkua, otan haukkuja ketjussa vastaan, ei haittaa. :)

Puhtaasti ihmettelen miksi tulla puistoon jos on maailmanlopun päivä kuten naamasta näkee. Miksi juuri vanhemmat äidit ovat niitä pahantuulisia meidän puistoissa, ihmetyttää.

Vierailija
30/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää lähteä kun mies tuli ja lähdetään katsomaan näitä murjottajia. :D

Taitaa jäädä mun vauvapalstailu tähän, liian vähä-älyistä keskustelua että parempi jättää koko ketju omaan arvoonsa jonka arvo laski jonkun sekopään takia. :)

Hyvästit! ;)

Vierailija
31/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ottanut idioottisia kulutusluottoja kaljaan ja muuhun rillumareihin, on se oma vika! Jos on pari äpärää jonkun juopon työttömän kanssa tehnyt ja loppuu kalja kaapista,vituttaahan se juoppoäitejä, niin kypsyköön mun puolesta siihen, elämä on ohi, heippa vaan ja tämä nainen porskuttaa vaan...

Vierailija
32/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain köyhät roudaavat lapsiaan puistoon.

Vierailija
33/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on jo keksitty

Vierailija
34/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän puistossa parraimmat jutut on 30+ äideillä ja nuoremmat ei uskalla avata suutaan. ..tai sitten nuoremmat ei ymmärrä meijän huumoria. =)

Vierailija
35/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä hymyilevä äiti ärsyttää muita!

Vierailija
36/40 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/40 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hiljattain muuan 20+ mami ilahdutti mua kertomalla, että heillä on niiku yhet kynsisakset niiku joka huonees. Niiku siis neljät kynsisakset.

Tuon lapset puistoon leikkimään, en halua uusia mammakavereita. En ainakaan sellaisia, joilla on tyhmät jutut. Ei ole ikäkysymys.

'

Ei tosiaan ikäkysymys vaan luonnekysymys. Itse olin hiekkalaatikolla juuri 30+ ja aina mielellään juttelin muiden kanssa. Osa  oli tosiaan naama rutussa aina ja säälitti se lapsille kommentointi, kieltoa toisen perään. Mutta oli niitä kivoja joiden kanssa tuli monipuolisia keskusteluja ei pelkästään vaipoista vaan ihan kaikenlaisesta maan ja taivaan väliltä. Ap, kokeile toista paikkaa/aikaa, jospa niiden ruttunaamojen kokoontumisajot on karkoittanut muutkin positiivisemmat muualle.

Vierailija
38/40 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän ole kyrpä otsassa! Keskityn vain lapseen, en ole tullut seurustelemaan muiden vanhempien kanssa puistoon. Joskus voin jotain hyvää päivää juttua heittää, mutta se riittää. Tietty joskus väsyttää ja lapsi kitisee ja pitää hoitaa kymmenen asiaa. En kuitenkaan usko, että saan leikkipuistosta mitään sydänystäviä, ei lapsi ole tarpeeksi yhdistävä tekijä. Varmaan mulla on asennevamma, kun ystävä yhtenä päivänä totesi, että voisit sinäkin pikkuhiljaa alkaa tutustua ihmisiin puistoissa, kun aina siellä kerran olet. Niin kai.

Vierailija
39/40 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta jutella eikä oikeastaan ole edes kivaa nököttää siellä puistossa. Nautin kyllä lapseni seurasta ja yhdessätekemisestä, mutta tilanteet, joissa on läjä muita lapsia ja niiden "mammoja", niin en vaan v* jaksa olla ystävällinen. En tunne mitään yhteenkuuluvuuden tunnetta vain sillä perusteella, että molemmat ollaan äitejä.

Vierailija
40/40 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta mutta itsestäni tuntuisi ahdistavalta jos leikkipuistossa olisi pakko muodollisuuden vuoksi seurustella läheisesti. Varmasti ihmisillä on erilaisia päiviä, hyviä ja huonoja. Kyllä sellaiset tekopirteätkin äidit voi olla rasittavaa seuraa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi