Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalitoimiston odotushuoneessa oli yksityisten ihmisten tekemiä anonyymejä lahjoja lapsille

Vierailija
21.12.2011 |

Kävin 5v pojan kanssa viemässä tammikuun tmtk hakemuksen ja katsottiin, olisiko hänelle pakettia.. Mutta eipä ollut. Itku tuli äidille ja pojalle =(

Kaikki lahjat siinä laatikossa olivatkin tytöille! Eikö pikkupojat ole ollenkaan tärkeitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poikasi saa paketin jostain muualta!

Vierailija
2/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ostaneeni joulupuulahjoja 2 enemmän tytöille kuin pojille. Syy siihen oli se että omassa tuttavapiirissäni on vain poikia ja purin tuohon keräykseen omaa tarvettani ostaa tyttösälää. Nyt omatuntoa kolkuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen ostanut 3 lahjaa. Monet pitää pikkupoikia haisevina, likaisina ja möykkäävinä, eivätkä halua muistaa jouluna =(

Minun poika kyllä pitää ääntä (kuten lapset yleensä), mutta on tosi kiltti ja huomaavainen pikku hurmuri! ap

Vierailija
4/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sanoisin, että aikuisena ja äitinä olisi hyvä hillitä itkunsa, ettei ruoki lapsen pahaa mieltä. Pettymys tuntuu isommalta, jos äitikin puhkeaa lohduttomaan itkuun, kuin jos äiti koittaisi reippaasti tsempata lasta ja sanoa vaikka, että "tontut ei ole vielä ehtinyt sitä sinun pakettia tuoda". Ja käy sitten myöhemmin ostamassa vaikka jonkun pienen lahjan.

Vierailija
5/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo?

Et tajunnut etukäteen miettiä vaihtoehtoja?

Vierailija
6/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sanoisin, että aikuisena ja äitinä olisi hyvä hillitä itkunsa, ettei ruoki lapsen pahaa mieltä. Pettymys tuntuu isommalta, jos äitikin puhkeaa lohduttomaan itkuun, kuin jos äiti koittaisi reippaasti tsempata lasta ja sanoa vaikka, että "tontut ei ole vielä ehtinyt sitä sinun pakettia tuoda". Ja käy sitten myöhemmin ostamassa vaikka jonkun pienen lahjan.

itse on tilansa aiheuttsnut, opiskelis ja hankkis töitä ja käyttäs rahans aviisaassti

eikä polttais, jois viinaa ja bailais tallinnanristeilyllä.. ymsa

joo-o ei kolahda yhtään nää ruikutukset

soti vaan

kun kuuntelee ja katselee näitä, niin ovi voi

aina samaa potaskaa jauhetaan, ei oo rahaa ei oooo''tehkää jotain JA IHAN ITSE !

Vierailija
7/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein vähiten kuulema lahjoja saa 12-17 vuotiaat poikalapset :(

Vierailija
8/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatetta ja huippukallista älyelektroniikkaa pitää olla, muu ei kelpaa.

kaikkein vähiten kuulema lahjoja saa 12-17 vuotiaat poikalapset :(

Vierailija
9/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pyytänyt ketään lähettämään mitään. Jospa edes pieni ymmärryksen siemen löytyisi?

Joskus vain lapsi on otettava mukaan asioille, kun ei voi yksin kotiinsakaan jättää. ap

Vierailija
10/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pyytänyt ketään lähettämään mitään. Jospa edes pieni ymmärryksen siemen löytyisi? Joskus vain lapsi on otettava mukaan asioille, kun ei voi yksin kotiinsakaan jättää. ap

ELI ai ymmärrystä täältä yhtään tule , sori vaaan....

Vierailija
11/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme tätä maailmaa! Kukahan idiootti tuonkin on keksinyt? Minusta perusajatus pitäisi olla että lahja sopii kelle vaan (ikäryhmät tietysti erikseen), ja jos ei MILLÄÄN keksi niin sitten pakettiin suositus että "sopii paremmin pojalle". Ankeaa tuollainen turha sukupuolittaminen ihan pienestä asti ja turhissa asioissa.

Vierailija
12/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nicopetterini on päivähoidosta joululomalla.. Ehkä valitsin sitten jonkin sanamuodon väärin, anteeksi! Ei välttämättä ymmärrystä, mutta keskustelutaitoisia ihmisiä ja vertaistukea tai mitä se nyt on.. ap

Vierailija
13/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa 1-3v tytölle, sitten muutama 5-6v tytön paketti ja yksi 10v tytön paketti. Mutta pojille ei ollut mitään. ap =(

Vierailija
14/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nicopetterini on päivähoidosta joululomalla.. Ehkä valitsin sitten jonkin sanamuodon väärin, anteeksi! Ei välttämättä ymmärrystä, mutta keskustelutaitoisia ihmisiä ja vertaistukea tai mitä se nyt on.. ap

eikä täältä mitään tukea saa, ei ketään...

Vierailija
15/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jouluna useamman paketin. Eikö ne sosiaalitoimiston lahjat ole heille, joilla ei itsellä ole oikeasti varaa ostaa/lapsi ei saa sukulaisiltakaan lahjoja?

Ja tosiaan, ehkä kaikki poikien paketit oli jo menneet, mistä sitä tietää!

Vierailija
16/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..postitan viel

Pojalle paketin pikana.

Eli laitan sun spostiin omat oikeat tietoni ensin ja jos saan osoittees, tulee paketti. Nimeä en tarvii..

Vierailija
17/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
18/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi alkaa itkemään sitä ettei saa lahjaa sossusta on asiat vähän pielessä...mieti mitä opetat 5v pojallesi. meillä ihan hyvät tulot ja 5v. olen ostanut tasan yhden paketin saa myös 3-4 kpl kummeilta ja isovanhemmilta. ja tämä riittävä, en ymmärrä mitä 5v vielä tajuaa lahjan arvosta tai määristä. sinuna ap menisin häpeemään nurkkaan ja jättäisin sossun lahjat todella tarvitseville

Vierailija
20/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille tarvitse mitään lähettää! Lähinnä vain halusin herättää keskustelua siitä, että poikalapset ovat yhtä tärkeitä ja hyviä, kuin tytöt. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä